stomme *kots* trein!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 22:00

Vandaag lekker gewinkeld in amsterdam, mensjes gekeken op de terrasjes Lachen
Heb zelfs nog gezien hoe de politie een boef zonder schoenen en 't-shirt deed vangen Tong uitsteken
Ga je naar huis. Bij amsterdam een half uur vertraging, bij eindhoven ook een half uur.
Ben je bij sittard, stopt de trein en kan je allemaal oprotten Boos! De trein 'deed het niet meer' toch vreemd dat toen iedereen dr uit was de trein snel weg reed Frusty Heb ik daar toch ruim een uur staan wachten, er was geen trein te bekennen, alle conducteurs waren weg. Ik wilde een klachtenformulier hebben, maar die kreeg ik niet, heb die vrouw van de winkel toch ff uitgescholden }> later heb ik toch dat briefje gekregen en kond ik naar huis. Het is nu 11 uur....gezellig hoor, die treinen..... Misselijk

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:06

Ja, ik weet wat je bedoelt. Ik heb het zelf een paar jaar geleden gehad. Toen moest ik van Arnhem terug naar Doetinchem. Bij Duiven bleef de trein ineens staan. Was er een of andere storing. Moesten we ook allemaal uit de trein. Konden we later in een andere trein. Duurde wel ff trouwens.
We kregen toen wel een koffiebon voor het ongemak.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:54

hihi ik ga morgen met mn mammie shoppen in Breda, ook ff in de trein zitten
Kword altijd Misselijk -misselijk van achteruit rijden Verward
Maar ja, das op te lossen he Haha!

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:56

En iedereen zich maar afvragen waarom niemand de treinen in wil en gewoon de auto pakt...

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:07

Ja, dan moeten ze er eerst maar es voor zorgen dat de treinen wat vaker op tijd rijden.
Maar ja, dat zal wel beter worden hopen we
Hoewel, ik heb heel weinig last van vertragingen. Ik heb weleens gehad dat ik over moest stappen en de trein net wegreed. Kon ik een half uur wachten. Balen. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 23:14

Pfff en of ik dat ken. Kom je in Sittard aan, is de trein naar Rotterdam al weg. En dan kom je einedlijk na een lange dag weer in Limburg, is de trein naar Geleen al weg... Ik heb al vaak Maurice gebeld of hij me in Sittard kon komen ophalen.
En ik ben ook regelmatig maar tot Eindhoven gekomen.
Ja, ik ben echt dol op de NS Misselijk