of heeeeeeeeel verdrietig.
ik ga weg morgenochtend
voor 5 daagjes dus tot vrijdag een uur of 7 's avonds. arme jullie wat weinig berichtjes zullen er verschijnen op bokt. wat veel tijd zullen jullie over hebben.
hoop wel dat jullie afentoe een beetje positivobokt energie naar mij toesturen want dat kan ik hard gebruiken met die kleine koters. heb de lijst al gezien en er zitten schatjes tussen maar ook zulke...... kids. een meisje had 2 jaar geleden om de haverklap een bloedneus en vorig jaar gooide ze chocomelk over zich heen. best schattig kind. maar niet echt een leuke knuffel terwijl ze dat wel wil. maar ze is niet zo aandoenlijk. achja ik kom er wel overheen. laten we dat hopen. ga gewoon erg veel lol maken.
iemand trouwens nog een idee van een leuk spel dat de kinderen op woensdag ochtend kunnen spelen. dan rijden ze zonder zadel en moet ik creatief wezen met wat ze doen. denk dus iets als stoelendans (met balken) of misschien iets anders? iemand crea idee?
vast wel jullie zijn zo kipperig dat dat wel moet lukken.
nouja hoop dat jullie me niet te erg missen. ben tot morgen ochtend ONLINE en daarna foetsie. als er iets dringends is. of als iemand me de laatste roddels nog wil vertellen. PB dan ff want ik wil natuurlijk wel HIP blijven.
KUS