malein is boos op de Appie Heijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 23:04

hmmm had paar weekjes terug al ontslag genomen. en ik dacht dat ik tot vandaag moest werken. heb volgende weke namelijk vanaf maandag ponykampen dus ben maandag tot vrijdag foetsie (bereid je maar voor) lees ik afgelopen week opeens dat ik 2 avonden moet werken en zaterdag. zal wel iets misgegaan zijn bij mijn vakantie planning. nouja zaterdag maakt me niet uit dan ben ik toch al weer thuis, maar maandag en woensdag (woedag kan ik altijd al niet dus ook al vaag ingepland) kan ik dus echt niet. dus ik daar vandaag heen na mn werk (moest tot 5 uur en was de hele tijd errug druk) en zeg dus ja kan die 2 avonden niet. word erik boos(kassamiepmannelijk). kom je daar nu pas mee. en had je dat niet eerder kunnen zeggen (zge t gister pas). ik zo nee ik was hier gister pas voor t eerst deze week. nou zoek maar iemand anders zegt. dus ik ja daag is niet mijn probleem. (was ff flink kwaad door zijn reactie) ja bel alja (mn bazin) maandagochtend maar op. ik zo ja dat zie ik nog wel. nu hoop ik dat hij t opgeschreven heeft. want heb geen tijd om te bellen waarschijnlijk moet al vroeg weg. nouja nog 1 week en dan finito heb t helemaal gehad daar. stelletje........ .
ach het ging niet eens om dat ik iemand anders moest regelen, maar de manier waarop. zo arrogant. pffff sjeetje kan dus echt niet tegen dat soort mensen. zeker niet als dan ook blijkt dat ze hard op zoek naar mensen zijn en iedereen door hun manier van doen tegen zich in t harnas jagen. tsk ga dan toch een end heen. zaterdag nog en dan NOOIT MEER

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 06:59

hee joh is die erik van jouw kassa afdeling soms een beetje een homo-tiepje?zoja?dan heb ik ook nog met hem samengewerkt haha
ik heb een half jaar kassa gedraaid bij appiehein en toen was erik dus de kassa-hoofd en die ging op een gegeven moment weg entoen kregen we een ander.maar toen was ik toch al op zoek naar ander werk.haha wat grappig.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 09:49

hij is lang en is dus een verschrikkelijke homo. hij heeft dacht ik al op veel verschillende Appies gewerkt. vond hem altijd erg aardig. maar na gister PFFFF (waar is nu die kill smiley????) hij is trouwens geen hoofdkassiere maar staat daar wel vlak onder.
nouhg nog een keer sjaaltje om en dan nooit weer.

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 19:45

hahahahahaha lachen man!!!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 07:39

en Malein blijft dus boos op de appie heijn. pfffffff wat een ......... vent is die erik. zegt hij bel maandag terug naar alja. dus ik doe dat. is alja er niet dus krijg ik erik weer aan de telefoon. ik zou ja moest maandagochtend weer bellen. ja maar je moest naar alja bellen. en die komt pas om 10 uur. ik vertrek dus over een half uurtje en dan is alja er nog niet. blablabla maar je moet het zelf weten je moet je eigen verantwoordelijkheden nemen. nouja zeg. is mn vader niet. dus ik zeg heel liefjes. ja dat doe ik nu dus. dan kom ik zaterdag weer. doeidoei pffffff heb t echt daar gehad. was t al een tijdje zat maar nu kunnen ze helemaal de ..... in zakken want malein has almost left the building!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 08:58

way to go Marjo!
wij krijgen lekker tahaaaaart... geen appie happie taart...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 16:00

ah zuigt echt ontzettend zwaar. Ik heb er ook een poosje gewerkt maar ben echt blij dat ik daar weg ben.
stelletje slavendrijvers
You go girl!