floepnagel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 14:57

mijn linkerpinknagel is heel slapjes, hij voelt zich niet zo fijn... Maar t is heel irritant, want als ik tik floept ie al. Dus voor straf ga ik m straks thuis maar afknippen, ik HAAT floepnagels! Hij floept echt teveel... En dan krijgt hij misschien nog wel een oppepkuurtje: AntiFloepnagelKuur van L.A.U.I. cosmetics...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:03

De helft van mijn nageltjes zijn afgebroken/... Boos!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:03

Je moet er gewoon transparante nagellak op smeren, worden ze veel steviger van.
Ik heb ook van die floepnagels.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 15:07

vooral mijn pinkies zijn erg, daar helpt echt niets tegen, die nagellak helpt alleen in diktes die uit te drukken zijn in km's... Heel irri, dus hou ik ze maar kort. Na t douchen floepen mijn wijsvingers ook, de rest (naja, mijn ringies en midjes ook) niet zo heel erg> mijn duimen zijn t sterkst... Die zijn geweldig. Echte tarzan-nagels...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:13

Weet je waar je nagels brak van worden? Door nep nagels te nemen! Arg 1 keer gehad, de mamma van mijn vriend gedaan. Maar ik ben dan zo'n typje dat net zo lang gaat plukken totdat ze dr weer afzijn, wat overigens al vrij snel was Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 15:21

die floepnagel is nu heel erg t slachtoffer aan t worden van de stalkpartijen van mijn andere nagels! Hij voelt zich niet fijhijn... Want ze floepen m nu de hele tijd. Dus mijn floepnagel zegt de hele tijd *floep*...
Maar tijdens t tikken floepen de anderen niet, dan doettie t zelf. Mijn rechter pinkie is minder floeperig overigns...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:47

mijn floepnagel heb ik afgelopen week hardhandig afgescheurd en toen laten bungyjumpen in de prullenbak zonder elastiek DAT zal 'm leren ! een beetje te floepen pffffff

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 15:52

ik ga m als ik thuis kom hardhandig vermoorden met mijn nagelknippertje... ik knip zó zijn kop eraf, en dan kan hij niet meer floepen, moet hij eerst aangroeien, en dan knip ik m er weer af als hij dreigt te gaan floepen!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 17:17

ik heb nooit floepnagels Haha!
En ik heb ze heel lang.
Mijn rechterduim slijt wel sneller.
Kom zeker omdat ik rechtshandig ben Verward

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 20:51

ik heb dat ook altijd want ik breek ze altijd tijdens mijn werk.vooral de pink en de middelvinger breken vaak.de duim en wijsvinger zijn altijd heel sterk en weet je wat lastig is als er zo'n beetje lucht tussen een vd laagjes van de nagel zit dan ga ik altijd dat bovenste laagje eraf peuteren

*Femke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 16:01

Ik heb ook vaak van die floepnagels! Maar ik vind het wel grappig, ik floep ze zo vaak tot ze afbreken, want als ik eenmaal een haakje of een floepert hebmoet en zal die deraf! Ik ben geen echte nagelbijter hoor. Maar als ik eenmaal bezig ben helpt zelf BYTEX niet meer! Doorzichtige nagellak iks inderdaad een goede (of met een kleurtje kan natuurlijk ook)
Doeidoeidoei

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 20:34

Mijn nagels floepen pas erg!! Ik kan ze zelfs naar buiten vouwen!! Niks helpt!!!!!! Wheeeeeeh! Ik wil geen floepnagels. Verdrietig Verdrietig Clown

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 08:52

Bij mij schilferen ze ook heel erg. Maar dat ben ik aan t afleren...
Die floepnagel was heel erg boos en bang toen ik m afhakte... Mijn andere pinkienagel is langer en floeperiger, maar ik heb er minder last van...