Ik hoor t nwe liedje van K-otic *stamel*stamel*haper*haper* heel modieus... ja jaja...
en mijn inspi is compleet weg...
Er was er eens een meisje, ze had een roze fleecedinges aan, en 2 armbandjes om, een ringetje aan haar vinger en een heel oud horloge om haar pols. Omdat ze heel graag geweldig gevonden wilde worden was ze gaan werken bij een heksenclubhuis. Nu mocht ze in de bak met smerige Australische vogelspinnen wroeten en de rotte eruit halen en de goeien moest ze voeren en zorgen dat ze klaar waren om in de toverdrank gegooid te worden.
Het meisje was het er niet mee eens. Ze stampvoette en gooide eerst alle gele spinnen bij elkaar, daarna de blauwe en toen bleven de roden nog over. Ze ergerde zich aan de arrogantie van sommige spinnen en spuugde op ze. Zodat ze allemaal gingen rotten en ze uiteindelijk (dat hoopte ze tenminste) de bak kon omkieperen en geen vies stinkend eng uitzoekwerk hoefde te doen. Ze was ook heel blij dat ze de fokkers van de spinnen neit hoefde te bellen of te schrijven omdat dat hele enge verschrompelde mannetjes en vrouwtjes zijn.
Ze ging dus heel hard aan de gang en schopte heel veel gezonde spinnen het raam uit en deed maar wat, daar was ze namelijk heel goed in...
En hoe het meisje heette? Ben ik vergeten...
Ze verveelde zich iig heel erg en werd heel erg vervelend en ging andere mensen in hun werk storen door hele debiele dingen te doen. Ze liet de andere spinsters wel met rust en luisterde naar de rustgevende muziek (why does it feel so good) die uit de trekpop aan de wand kwam. ze besloot alle spinnen te kraken en te verscheuren, dan was ze er tenminste weer vanaf, maar dan zouden t de volgende keer Chinese spinnen zijn, dat wist ze zeker!