't is vrijdag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 14:44

EN HOE... ik zit nu helemaal alleen in een ruimte waar normaal gesproken 6 mensen zitten. In de telefoonkamer is nog 1 comp vrij, maar die is gevirust!
Dus zit ik hier... And all i can think of is..
Maar goed, ik zit dus maar te bokken en te mailen, gister 3x gepakt op m'n werk, maar alle superiors zijn nu foetsie, dus kan ik ff bokken. En een vertellen hoe vreselijk zaai het hier is...
Ik moet allemaal dingen uitzoeken en ik vind t heel erg (DE KOTSSMILEY IS WEG) Misselijk (doettie het?)... Ow hij staat er toch, ik kijk met mijn neusgaten...
Goed, ik ben dus heel zaai bezig, heb al een succes e-card naar een collega die maandag rij-examen moet doen gestuurd (goeie daad he?), en nu zit ik dus te bokken. Ik moet t zo t hele weekend missen omdat ik er thuis afgerot ben *huil*, maar jullie mogen me mailen hoor... Dan hoef ik jullie niet zo te missen *grin*...
lalalalala.. ik ga zo maar eens een onzinverhaal verzinnen!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:05

Mijn neef en ik hebben ook de deur van onze kamer dichtgedaan en zitten ongegeneerd te surfen. Baas is toch druk druk druk en wij dus niet. Haha!
Ik wil nog een half uurtje blijven anders moet ik lopend naar huis (wel 15 minuten lopen Scheve mond\ ) en om half 5 is mijn vriend vrij dus kan hij me ophalen. Hoezo lui Schijnheilig

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:09

Heheh toch leuk dat ik het nooit druk heb Schijnheilig }>
Kverveel me nog ook, erg is dat he. Dus ja wat doe je dan? Juist ja op de zeer nuttige berichies van laui antwoorden *LOL*

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:13

ik heb nog niks nuttigs gedaan vandaag
moet me zelfs nog aankleden! zit hier in mn ochtendjas Schijnheilig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 15:15

ik moet wel 20 minuten fietsen, en ik heb geen paraplu mee, dus het mag niet regenen. En ik heb ook geen jas aan...
Ik ga ook maar lekker vroeg naar huis, want ik werk echt veel te lang... Bovendien kan het best wel eens zo wezen dat ik nog tegengehouden wordt omdat ik zgn bij de borrel aanwezig moet zijn...
Ik wil naar huihuis...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 15:23

we doen hier ook aan telepathie... Want we hebben met z'n drieen tegelijk gepost!
nananana... djiez, ik vind Robbie wel heel erg Misselijk mijn hart is niet bang...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 15:46

het is echt vrijdag ja want ik ben vrij !!!!!!!!!! en niet alleen dit weekend neeehheeeeh! Ik ben 3 weken vrij!!!!!!!
ooooh meen wat ga ik me goed vermaken zeg!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 15:50

ik heb lekker oz weekend, en dan ga ik lekker morgen uitslapen en de kapper bellen voor volgende week. tralalala, want m'n haar moet weer korter... kum on...

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 16:27

ikke ben vanmorgen vroeg uit bed gebeld door n vriendin want we zouden naar schiphol gaan andere vriendin uitzwaaien!!! (grrrr.. ben k n x vrij op vrijdag!!!)
maar voor de rest nix gedaan..
oja n hele stomme film gekeken en ik zit nu illegaal op het int. (mag eigenlijk all1 na 7 uur!!!!)

nou morgen weer lekker n dagje nix doen!!!! wat is het ff lekker nix doen... en ik moet dit weekend uitrusten want ik moet volgende week 6 dagen werken!!!! Misselijk

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 16:35

Ahh, ik heb lekker al 3 weken ong vakantie.. Nog 6/7 te gaan Haha!

Ben vandaag naar de bios gewees, met m'n broertje en nog een paar. Naar Shrek Scheve mond\ Jammer genoeg de Nederlandse.. Hijz wel lache hoor!!! Echt.. Maar Engels lijkt me wel leuker want dan is die ezel ingesproken door Eddie Murphy Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 07:22

heeeey daar wil ik ook nog heen! maandagavond gaan we naar hellevoet tot woensdag als het nou mooi weer wordt kan ik nog ff naar het strand!