lekke band

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 10:47

heb nu dus al een maand een lekke band. en wacht nog steeds erop dat iemand vrijwillig aan gaat bieden om hem te maken. en ik heb hem dus echt nodig volgende week (mn mams fiets is toch niet helemaal super). denk dat ik t nu toch echt zelf moet gaan doen. maar t regent dus dat wordt fiets in de keuken. iemand tips om snel mn band te plakken. (denk trouwens dat ik hem eerst gewoon op pomp kijken of hij dan heel blijft (ja weet ik dat had ik 1 maand geleden ook al kunnen doen maar toen wa sik sjago dat ik naar huis moest lopen. dus ikke ga zo aan de slag (yeah)

zoek trouwens nog steeds iemand die me zondag 5 augustus naar t vliegveld wil brengen heb ook al geen zin in de trein (volgens mij wordt ik van vakantie lui)

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 10:48

Mmmzzz kheb geen flauw idee hoe je een band moet plakken Verward Mn pappie doet het altijd Lovers . Je mag mn pappie wel een dagje lenen?
Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:00

Je moet eerst met bandenlichters de buitenband er af halen. Dan de binnenband een beetje opppompenen stukje bij beetje in een emmertje water doen o te kijken waar het gat zit (kan ook met zeepsop, dan gaat je band bellen blazen op het punt waar het gat zit). Als je het gat hebt gevonden, de band even afdrogen, leeg laten lopen en een beetje schuren op de plek van het gat. Lijm op de band en het plakkertje (tenzij het een zelfkleef plakkert is, dan alleen lijm op de band). Even op laten drogen of er op blazen en de plakkert op de band drukken. Goed aandrukken. Even laten drogen (5 minuten ofzo) en dan de band weer netjes doen met het ventiel door het gat. Dan de buitenband er omheen doen (kl*te werkje). Vervolgens de binnenband een stuk oppompen. Voordat di ehelemaal hard is even stoppen met pompen en voelen of de binnenband netjes verdeeld is (bobbel wegduwen) en daarna verder opppompen. En fietsen maar!
Succes!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:19

lieverd breng hem dan naar de fietsenmaker..........doe ik wel altijd Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:20

*onderbureau* hahaha, wat dacht je ervan om naar t vliegveld te LOPEN....
Waar ga je trouwens heen?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 13:31

ikke? ikke ga naar zuid frankrijk met het vliegtuig (ehoh verwend) 1 hele week en daarna vlieg ik net zo hard weer terug.
heb mn band nu geplakt, tenminste lek gevonden en toen plakkertje eraf gehaald (was bij een oud lek) en nu zit er een nieuw plakkertje op. nu hopen dat mn band nu wle gewoon door blijft leven en niet zometeen weer slap hangt anders begin ik weer overnieuw. en anders moet ie toch maar nachtje uit logeren bij meneer de fietsenmaker (en t regent ook nog eens en dan mag ik daarnaartoe lopen tsk)

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:42

haha de fietsen maker is mijn overbuurman!dus ik heb altijd mazzel,hoef nooit ver te lopen*lacht stiekum malientje een beetje uit* Knipoog

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:47

Erg he!!! nou afgelopen zaterdag was mijn hele dag ook verknalt,,, Mijn fiets is gestolen!!!!!! Boos! Boos! Boos! oliebol zooi, maar Je kan toch vast wel iemand vinden voor die band, als ik iemand kan vinden om mijn fiets te stelen! (heb ik niet gedaan diegene heb mijn fiets gevonden) kan jij vast ook wel iemand vinden om je fiets te plakken.

gr linda

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 13:50

bij mij zijn in 4 jaar tijd al 3 fietsen gestolen 1 autoradio en er is nog een keer ingebroken in de auto.

das pas fijn(NOT)dus ik keten mijn fiets vast aan een paal nast mijn slaapkamerraam

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 13:56

ja had iemand geregeld. als hij mocht blijven slapen zou hij mn band plakken (geen sex ofzo voordat mensen gaan denken enzo, was tovi der vriendje) maarja toen was t 6 uur smorgens en toen dacht hij laat ik toch maar thuis gana slapen (waren uitgeweest) en toen heeft hij dus mn band niet meer geplakt. grom daar heb ik dus ook niets aan.
maarja hopelijk doet hij t zo weer