Heb ik weer...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 10:51

Zit nog lekker in pyama te bokken gaat de deurbel en omdat ik alleen thuis ben snel naar beneden staat er een vuilnisman...of ik de auto aan de kant kon zetten die stond in de weg...AAAHHH okay ik snel in mijn superlange jas gedoken en helemaal dicht geritst en in de auto gesprongen en die mannen hadden lol bah...ze vonden het maar mooi dat mijn blote benen onder mijn jas vandaan kwamen ... tja wat moet je dan heel snel weer naar binnen rennen hahaha... Frusty

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 11:05

haha heerlijk. erg he?
en vooral als ze dan gaan lachen.
ik heb ooit een smorgens vroeg iemand aan de deur gehad. ik lag nog in bed (zal wel niet zo vroeg geweest zijn hoor)en ik had iets van pech verwacht niemand dus doe ik maar niet open. bleek het de buurvrouw te zijn die terug kwam van vakantie en wij hadden de sleutel van t huis dus kon ze t huis niet in. dus heeft ze de vriend van mn moeder gebeld. die is snel naar huis gefietst om de sleutel te pakken. en zag mij thuis zitten. heb je de bel niet gehoord?? neee natuurlijk niet
was grote oeps van mij

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 11:43

Mmm nu rijden ze nog een beetje heen en weer voor mijn huis ook en maar naar binnen loeren hahaha jammer ik zit boven en dat zien ze niet Whahahaha.... *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 11:51

Hahaha die Dorine, balen is dat he?
En Marjolein, slimme actie! *LOL*
Ik heb zelf een keer gehad dat ik om 12 uur nog op mijn nest lag en de bel ging. Okee, stug blijven liggen, en de bel ging nog een keer, en nog een keer... Gaaaap
Okee opstaan Marije...
Dus ik naar de deur gestrompeld, geen lenzen in en een hele duffe kop, was het de postbode die een pakje kwam afleveren. Dus ik pak het aan BOEM pakje op de grond *LOL* was nog niet helemaal wakker, die postbode lachen, zal er wel komisch uit hebben gezien, zo'n duffe dodo.

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 12:49

gelukkig heb ik daar geen last van.woon in een flat met 6 etages dusse wie moeten ze dan vragen?haha Party!!