Alooooo!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-01 15:56

Hey!!!

kan kenzolover de hele zomervak. niks doen op bokt alleen maar omdat ze te veel berichtjes in het forum zette?? dat slaat toch nergen sop joh!! daar is zo'n forum toch voor joh!!!!
je had dit kunnen weten van te voren hoor!!!! en als je de inhoud van zulke berichies niet goed vind moet je eens naar de titel van deze forum kijken!! 'T KIPPENHOK!!! slap gezwerver staat er nog onder!!! waar moeten we het dan over hebben volgens jou he Bart?? ik vin ddit echt nergens op slaan!!! en er zijn ook andere mensen die veeeel berichies plaatsen maar daar doe je niks aan!!!!

Linnie

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-01 15:57

ojah trouwens je kon der ook wel een keertje waarschuwen en je hoeft haar niet meteen te bannen!!!!!!!!!!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 15:59

Het gaat echt niet om het "veel berichtjes plaatsen" ik vond het zelf eerlijk gezegd ook heel irritant die berichtjes. Het kippenhok is voor slap gezever MET INHOUD en dat zat dus echt niet in haar berichtjes hoor. Als je het er niet mee eens bent hoe het hier gaat.. dan rot je maar op.
Sorry hoor maar ik kan hier dus echt niet tegen.. Boos! Misselijk

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:00

Ik ben het helemaal met je eens Linnie!

MAAR NATHALIE HIJ HAD TOCH OOK EERST FF KUNNEN WAARSCHUWEN!!

vooral DE aller GROOTSTE schat ROCKY!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rockygirl op 2001-07-16 17:00 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 16:03

Er is al tig keer gewaarschuwd voor het fenomeen 'oneliners'.. Die actie van haar was daar een extreem voorbeeld van.

BTW als ik iemand in elkaar sla op straat dan krijg ik toch ook niet eerst een 'waarschuwing'? Ik weet (of hoor te weten) dat zoiets gewoon niet mag.