ik leg voor de rat(ten) altijd een rol wc papier in het hok en die rollen ze dan af en doen ze in het huisje, en ik heb nu een hamster als logee en ik dacht ach weetjewat ik geef dat beesie ook een stuk wc papier, en ik keek net zit dat beesie dr in te vroeten en ik snapte er niks van wat ie er nou mee deed dus ik pak dat stuk wc papier dr uit waren dr allemaal stukjes weg
dus ik schrik me dood! ik dacht: AARGH dat beest eet wc papier, ik geef um toch genoeg te eten!!
dus ik pak dat beesie op heeft ie zo'n vette bult op zn zijkant dus ik schrik me nog 10 keer erger dood dus ik in paniek zeg het tegen mn broer begint ie me kei haard uit te lachen!! hahahahah zegt ie HET IS NIET VOOR NIETS EEN HAMSTER! die HAMSTEREN!!!
uuuuh oowja
hahahahamaar ik was toch echt behoorlijk geschrokken ik dacht jeetje dat beest eet pleepapier en heeft nog een meeegaa gezwel op zn zijkant ook!! aaaargh
hahahah ik heb hamsters altijd al rare beeste gevonden maar nu ben ik echt met stomheid geslagen..hihi ik heb vanmiddag wel geverfd en dr is wel wat lichte verf in mn haren gekomen... dus toch een beetje blond he
hihihahah en nu zit ie nog allemaal zaagsel te eten ook.. nouw dat beest is dus echt niet helemaal 100%
doe mij maar ratten hor!
die zijn tenminste