gekke hamster

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 20:10

hahahahaha ik schrik me dood zeg!
ik leg voor de rat(ten) altijd een rol wc papier in het hok en die rollen ze dan af en doen ze in het huisje, en ik heb nu een hamster als logee en ik dacht ach weetjewat ik geef dat beesie ook een stuk wc papier, en ik keek net zit dat beesie dr in te vroeten en ik snapte er niks van wat ie er nou mee deed dus ik pak dat stuk wc papier dr uit waren dr allemaal stukjes weg
dus ik schrik me dood! ik dacht: AARGH dat beest eet wc papier, ik geef um toch genoeg te eten!!
dus ik pak dat beesie op heeft ie zo'n vette bult op zn zijkant dus ik schrik me nog 10 keer erger dood dus ik in paniek zeg het tegen mn broer begint ie me kei haard uit te lachen!! hahahahah zegt ie HET IS NIET VOOR NIETS EEN HAMSTER! die HAMSTEREN!!! *LOL* *LOL*

uuuuh oowja Frusty Haha! hahahaha
maar ik was toch echt behoorlijk geschrokken ik dacht jeetje dat beest eet pleepapier en heeft nog een meeegaa gezwel op zn zijkant ook!! aaaargh Verward hahahah ik heb hamsters altijd al rare beeste gevonden maar nu ben ik echt met stomheid geslagen..
hihi ik heb vanmiddag wel geverfd en dr is wel wat lichte verf in mn haren gekomen... dus toch een beetje blond he Knipoog Schijnheilig Verward *LOL* hihi
hahah en nu zit ie nog allemaal zaagsel te eten ook.. nouw dat beest is dus echt niet helemaal 100%
doe mij maar ratten hor! Party!! die zijn tenminste Cool

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 20:25

hahahaha, dit doet me ergens aan denken
Wij hebben een uit de hand gelopen hamsterfokkerij gehad (was niet de bedoeling) van 35 hamsters!!!!!
heel leuk, ipv een film kijken, ging je een avondje hamsters kijken.
Nu hadden wij een houten "flat" gemaakt, met gaatjes in de bovenkant, zodat ze erin konden.
Dan gaven we ze eten, alles roetsj, roetsj uit de "flat"
Proppen die wangzakken vol, terug naar de "flat"
Willen naar binnen......
Damm!!!!! PAST NIET!!!!!!

Hahahaha, en die beestjes maar ploeteren om erin te komen, terwijl het gewoon niet paste!!!!

Toch de gaatjes maar wat groter gemaakt....

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-01 20:34

hahahahaha coool!
hahaha maar ik vind ratten leuker Tong uitsteken
ik heb nu een buis in het hok hangen maar de wc rol past daar niet in dus je ziet die rol afwikkelen en aan de andere kant hangt er een staartje uit, zit dta beest gewoon die rol af te wikkelen Haha! ik vind het heerlij om te zien..
ze staan nu dus hier beneden bij de pc's omdat het gewoon heerlijk is om naar te kijken en ik eigenlijk de hele dag hierzit..
echt prachtig hoe intelligent die beesten zijn zeg

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 21:10

Ratten rules! Ik heb zelf ook 4 ratten, en ik heb een hamster gehad ( ook wel lief hoor......), en echt waar ratten zijn superrrrrrrrrrrrrrrrcool! Me loves ratten Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-01 23:20

Hihihi! ja ik geef je gelijk, ratten zijn leuker. Ik heb iets van 11 hamsters gehad (1 dwerghamster, een mamma en een pappa hamster en 8 jongkies) Ze zijn erg leuk, maar ze slapen teveel. Kheb nu 1 (maf) ratje maar die is echt cool. Als ik op mn kamer kom gaat hij net zo lang irriteren totdat hij een snoepje krijgt. Maar ja, 1 is niet genoeg... Lachen

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 13:06

haahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

'die vindt ik leuk!!!!!!!!!
Ik lig in een deuk!

Ik heb ook 3 hamsters gehad 2 vrouwtjes 1 mannetje die 2 vrouwtjes kregen jonkies toen hebben we ze maar weg gedaan want we zaten met 21 hamsters!!!!!!!!!!!
en me nicht had een kippenhok met 101 ratjes omdat ze zich maar bleven voortplanten en voortplanten en voortplanten.............