ik begin:
Ik kan best een stresskont zijn: Engels Vobloed?
Ik ben een vreetzak: Shetlander?
Ik kan heel koppig zijn: Fjord?
Ik kan hard rennen: Engels Volbloed?
Ik heb best een dik (gespierd
) achterwerk: Quarter Horse?Ik kan goed springen: Appaloosa?
Ik heb best goede gangen(haha, ik slof in ieder geval niet
) KWPN?Ik heb best een goed uithoudingsvermogen: Arabier?
Ik weef (=wippen op m`n stoel) en kribbebijt (=nagelbijten) als ik te weinig beweging krijg (=op school zit): Engels Volbloed?
Ik laat absoluut niet met me sollen: Engels Vobloed?
Ik ben lief voor kinderen (haha
): New Forest?
Ik denk dat ik de meeste overeenkomsten heb met de Engels vobloed. Ik kan niet goed tegen stress, ga in de stop als iets me verplicht wordt maar doe een hoop als ik netjes behandelt word. Kan hard rennen en hoog springen en heb redelijk goede gangen (heb je m`n passage al `s gezien?
) Ik haat vee(mensen)artsen en ga heel hoog stijgeren als ik een injectie naald zie. Soms ben ik lastig met inladen (heb `t niet zo op vliegtuigen) Ik ben raszuiver, nl gefokt uit twee pure "Amsterdammers". Alhoewel ik denk dat mijn papier niet zoveel waarde heeft omdat "mijn vader" maar 3 nakomelingen heeft. De eerste nakomeling (ik dus) was natuurlijk een topper (gna gna) maar hij is onmiddelijk afgekeurd voor de fok door zijn twee volgende nakomelingen. Die hebben nl. prutgangen en ze zijn niet onderdanig genoeg tegenover de eerste nakomeling. Vooral die laatste is een ramp. Wandelt zo MIJN stal in om vervolgens MIJN paardendekens aan te trekken. Bla bla bla bla, win ik nu de bokt award voor het meest onzinnige topic?

En ik kan wel goed met kinderen omgaan 

haha. 
- veel geduld