Het is met lijken bezaaid hier...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 20:17

Ik weet niet of het door het weer kwam, of door mijn boktverslaving Verward , maar ik had de hele dag last van irritante vliegen in huis. Ik hou er niet van om ze dood te slaan (kan het gewoon niet) maarer moest echt iets gebeuren.
Toen heb ik een bus veerust gehaald, die moest ik toch nog hebben voor ons weekendje weg met de paarden en heb een beetje in huis gespoten. Hier en daar een spraytje, ik wilde immers niet de hond en cavia vermoorden.

Maar het is zo erg nu, de symptomen van de vliegen beginnen met wassen, dan krijgen ze stuiptrekkingen en uiteindelijk sterven ze met de pootjes omhoog. En nu kan ik dus dode vliegen stofzuigen, ja ik ben een miep, ik durf geen lijken aan te raken. Met tranen in m'n ogen, ik heb er met m'n gespray zeker 15 vermoord, ik voel me zo Extreme duivel

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:18

hahaha cooooool, ik ga ook veerust halen, waar kan je dat kopen? }>
Maar is het niet slecht als je dat doet inademen?

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:31

jij zegt 't, maar hier is dus wel een echt lijk gevonden. in een meer, heeft er een jaar lang gelegen vet goor Misselijk . nu zijn ze aan het onderzoeken of het de man is die ze vorige zomer werdt vermist. vies hè?

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 20:38

He getver, gelukkig maar dat je hem niet zelf hebt gevonden, ik denk dat dat beeld je de rest van je leven bijblijft.
Oh ja, en Fonnie, na dit gezien te hebben ben ik ervan overtuigd dat veerust slecht is om in te ademen. Dus ook als je het op je paard spuit zou ik voorzichtig zijn zodat zowel hij als jij het zo min mogelijk inademen. Ik ben blij dat ik vandaag geen vlieg in dit huis ben...

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:22

Ik leef met je mee. Vroeger had ik een gerbil die ze opat, nu moet ik het zelf maar doen. ( uhh, niet opeten, maar doodslaan bedoel ik dan he.......)

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:27

Whaah, wat een heerlijk bericht weer in het kippenhok. Wist ik echt niet dat vliegen dood gingen van veerust!! Dacht dat ze er gewoon van verjaagd werden! Maar ja, als het zo werkt... niet echt gezond nee...Ach, zo lang het maar die vliegen zijn... Werkt het niet toevallig op dazen dan??? Dan gaan ik en mijn paardje met veerust-maskers door het bos om al die ondingen te verdelgen!!! Ik verklaar ze echt de oorlog dit jaar!!! GROM!!! Boos! Ilona

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 21:31

ach ja, veerust. volgens mij helpt mij lieve oude trouwe vliegenmepper mij met het vermoorden van vliegen! volgens mij ben ik een zwijmel bui. net zatik ookal te zwijmelen over me computer

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 07:08

en als het paard zich krabt krijgt ie dat gif binnen!
Maar als het ook tegen dazen helpt is dit DE oplossing }> Extreme duivel }> Extreme duivel }>

Cool Cool Cool

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 10:09

Veerust helpt niet tegen dazen of muggen helaas, zodra het opgespoten is gaan ze pas dood na het steken en met zweten gaat het eraf.