Ik wor helemaal gek van mijn IE.... *grrrrrrrr* ELKE keer dat ik op back derruk bij bokt iig (verder zit ik bijna nergens) krijg ik wit beeld, en dan: gereed... Ja dahahag, ik wil bohooooooookt...
Dus ik ga nu de hele tijd heel vuil kijken, en straks koop ik gewoon een kartonnen doos, daar schrijf ik: KOMPJOETUR op, en dan maak ik vellen met mooie tekeningen, en dat zijn dan mijn programma's, dat werkt veel beter dan dit stomme gek*t... Echt kwalitatief uitermate teleurstellend!
Als blikken computers konden doden dan was die van mij al lang in de hel beland, serieus waar... Wat een snert ding!
Bart, ik hoef je commentaar op mijn programma's niet, ik vind gewoon dat alle computers zuigen, op m'n werk ook, en daar werken we met Novell (geweldig volgens mijn pappie).... En dat ZUIGT me toch een partij! Computers zijn stom! ZE doen nooit wat je wil, en kunnen alleen maar hele domme berichtjes geven: te weinig geheugen (GA DAN TOCH EINDELIJK EEN GROTERE HERSENPAN KOPEN ROTDING), of: fout met programma: (LAAT JE NAKIJKEN DOOR EEN COMPUTER PSYCHIATER, EN ZEUR NIET ZO, ALS JE AANDACHT WIL MOET JE IN EEN PRAATGROEP WEZEN NIET BIJ MIJ)...
of, en dat is de ergste: Run time error (GA LEREN KLOKKIJKEN)...
Echt hoor, ik pip m nog een keer helemaal dood.... *schijnbeweging*