Wie is er nog meer weegschaal??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie05

Wie is er nog meer weegschaal??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 19:47

Hallo!!

Ik vroeg me af wie nog meer weegschaal is met horoscoop??
En wat jullie als echt eigenschap hebben van de weegschaal!

Ik heb bijvoorbeeld ontzettend dat ik gewoon GEEN keuze kan maken! Ik weeg echt alles tegen elkaar af en als ik dan een keuze heb gemaakt twijfel ik nog steeds.

Ben benieuwd :D

Samiyah

Re: Wie is er nog meer weegschaal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:51

Ik :D

En ik heb precies hetzelfde als jij.. ben echt een ontzettende twijfelaar...

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 19:52

Haha verschrikkelijk is dat he!!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:53

ik ben ook weegschaal....maar een echte twijfelaar ben ik niet :P

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 19:53

Wat heb je wel voor eigenschappen van de weegschaal dan??

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:54

Hier nog een weegschaal en inderdaad, zet mij alstublieft nooit voor keuzes ... véél te moeilijk :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:55

géén idee :+ zal t eens opzoeken :P

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:55

Ik ben geen weegschaal (vissen ben ik) maar vorige week in mijn horoscoop stond dat ik naar een weegschaal zou lachen en dat het verkeerd zou aflopen zeg maar. Nou het is gebeurd hoor. _O- -O-

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 19:56

Hahaha!! Hoezo is dat verkeerd af gelopen dan??

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:00

Ik heb de heletijd op de verkeerde momenten keihard moeten lachen. Lees: persoon (die ik toch liever tegen kom waarneer ik me niet zo onchamant gedraag :D) loopt langs, Lydia ligt hier op de grond van het lachen, weegschaal kijkt me stom grijzend aan, en pest me nu omdat ik de heletijd zo’n stomme slappe lach had. (ik heb een verschrikkelijk vervelend maar toch weer grappig en aanstekelijk lachje volgens de meeste _O-)

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 20:01

Hahahah LOL!!!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:05

heeft er iemand een fatsoelijk lijstje? ik kan ehm niet vinden :+

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:08

Ik!! En doe mijn sterrenbeeld echt eer aan, kan nooit kiezen :+

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 20:13

Hier een aantal eigenschappen van de weegschaal

tactvol meegaand aardig
zachtmoedig vredelievend bemiddelend
gemakzuchtig frivool manipulatief
vleierig conflict ontwijkend flirterig

De weegschaal is altijd op zoek naar evenwicht en harmonie, zowel fysiek als intellectueel. De weegschaal houdt er niet van om door andere mensen onder druk gezet te worden, omdat dat het evenwicht zou kunnen verstoren.

De weegschaal beschikt over een natuurlijke uitstraling waarmee andere mensen worden aangetrokken. Gelukkig maar, want het is belangrijk voor de weegschaal om andere mensen om zich heen te hebben. Andere mensen zullen zich ook prettig bij de weegschaal voelen, omdat hij/zij een bijzonder gevoelig mens is en echt om anderen geeft. De weegschaal werkt liever in een team, dan alleen. De weegschaal speelt in een team graag de rol van diplomaat, die ervoor zorgt dat er compromissen worden gesloten tussen de verschillende teamleden die het niet met elkaar eens kunnen worden. Overigens speelt de weegschaal die rol bijzonder goed. Ook is de weegschaal in staat dingen in een groep in gang te zetten. Is iets echter eenmaal in gang gezet, dan zullen andere mensen het waarschijnlijk moeten oppakken en afmaken. Daarbij zal de weegschaal die andere mensen wel ter zijde staan en behulpzaam zijn waar en wanneer het nodig is.

Als er een beslissing moet worden genomen, is de weegschaal als geen ander in staat de gevolgen van die beslissing te overzien. Dat maakt een keuze voor hem/haar vaak heel moeilijk. Op andere mensen zou dat misschien wel eens wat besluiteloos kunnen overkomen, maar in feite zijn andere mensen minder goed in staat de verschillende gevolgen die samenhangen met de verschillende alternatieven te overzien. Juist deze gave maakt van de weegschaal een ware diplomaat.

De weegschaal heeft een goede smaak als het gaat om kleding en inrichting. De weegschaal doet er moeite voor om er goed uit te zien, want het uiterlijk is belangrijk voor een weegschaal. Ook besteedt de weegschaal veel aandacht aan zijn/haar gedrag ten opzichte van andere mensen. De weegschaal hecht er waarde aan dat andere mensen hem/haar aardig vinden. Als de weegschaal in een willekeurige groep mensen terecht komt, zal hij/zij er alles aan doen om niet uit de toon te vallen.

En hier nog een paar slechte eigenschappen

doen alsof conflict ontwijkend ouderbinding
erbij willen horen afkeer van emoties rationaliseren
zelftoegefelijk esthetiek roze bril
mentale intuïtie verborgen intensiteit elegant

Maar denk niet dat echt alles waar is van wat ze zeggen hoor maar wat betreft als ik een keuze moet maken is wel echt zo.
Laatst bijgewerkt door Morrie05 op 31-05-09 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:14

tactvol meegaand aardig
zachtmoedig vredelievend bemiddelend
gemakzuchtig frivool manipulatief
vleierig conflict ontwijkend flirterig

dit dan weer allemaal indd....whaha :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:14

Leuk weetje;

Een tijd terug was er op een school een onderzoek over sterrenbeelden. Alle leerlingen moesten hun geboortedatum, plaats en tijd opschrijven en er werd een uitgebreide geboortehoroscoop gemaakt voor iedere leerling met daarop je goede en slechte eigenschappen, interesses, en veel meer info.
Na een paar dagen kreeg iedereen zijn of haar horoscoop. Iedereen moest de horoscoop goed doorlezen en zijn of haar vinger opsteken als je jezelf hierin herkende. Iedereen stak zijn vinger op, iedereen was het ermee eens dat de horoscoop- erg goed was en dat de info erin écht op hem of haar sloeg.
Daarna vroeg de leraar iedereen om de horoscoop aan zijn of haar buurman/vrouw te geven om te kijken of dat ook klopte. Wat bleek... iedereen had dezelfde horoscoop gekregen...

Niet alleen een weegschaal wikt en weegt, dat doen vissen, schorpioenen en watermannen ook. Niet alleen tweeling heeft weleens 2 gezichten, dat hebben kreeften, stieren en leeuwen ook weleens...
In alle lijstjes die je kan vinden staan eigenschappen die van toepassing zijn op jezelf, welk sterrenbeeld je ook bent.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:15

totdat ik boos ben, dan ben ik niet meer tactvol of lief of aardig :P

Morrie05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 20:16

Storm76 schreef:
Leuk weetje;

Een tijd terug was er op een school een onderzoek over sterrenbeelden. Alle leerlingen moesten hun geboortedatum, plaats en tijd opschrijven en er werd een uitgebreide geboortehoroscoop gemaakt voor iedere leerling met daarop je goede en slechte eigenschappen, interesses, en veel meer info.
Na een paar dagen kreeg iedereen zijn of haar horoscoop. Iedereen moest de horoscoop goed doorlezen en zijn of haar vinger opsteken als je jezelf hierin herkende. Iedereen stak zijn vinger op, iedereen was het ermee eens dat de horoscoop- erg goed was en dat de info erin écht op hem of haar sloeg.
Daarna vroeg de leraar iedereen om de horoscoop aan zijn of haar buurman/vrouw te geven om te kijken of dat ook klopte. Wat bleek... iedereen had dezelfde horoscoop gekregen...

Niet alleen een weegschaal wikt en weegt, dat doen vissen, schorpioenen en watermannen ook. Niet alleen tweeling heeft weleens 2 gezichten, dat hebben kreeften, stieren en leeuwen ook weleens...
In alle lijstjes die je kan vinden staan eigenschappen die van toepassing zijn op jezelf, welk sterrenbeeld je ook bent.

Hahaha daar heb je ook weer een punt!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:18

Ik ben ook weegschaal en kan ook heeeel moeilijk keuzes maken...en als ik dan een keuze heb gemaakt twijvel ik toch nog of het wel de goede was :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:23

Ik ben ook weegschaal. Keuzes maken vind ik ook best moeilijk.
Ben niet snel onzeker, meestal heb ik zo iets van boeiend wat mensen van mij vinden ectr. maar ik ben wel verlegen. :P

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:27

Waar ik zelf altijd "last van heb" is dat ik steeds de harmonie wil bewaren.

Ik ben zeer gevoelig voor spanningen tussen mensen, wil dit altijd oplossen door ze allemaal heel erg lief te behandelen. Ik krijg altijd buikpijn als mensen spanningen hebben tussen elkaar.

Verder heb ik altijd meteen door of iemand buiten de groep valt en dat trek ik mij dan heel erg aan, kan dat ook niet los laten dan, omdat diegene het niet naar haar zin heeft en dan probeer ik diegene steeds erbij te betrekken.

Is dat ook typisch weegschaal?

En Storm: inderdaad: de kenmerken kunnen op elk willekeurig mens van toepassing zijn!

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:30

Ik ben ook een weegschaal, soms kan ik totaal geen keuze maken. Dan zit ik zo te twijfelen! Vreselijk met kleding kopen.

Ik heb ook als eigenschap dat ik heel eigenwijs ben

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:37

Ik ben een stier, en ik merk dat ik inderdaad ook de kenmerken heb van een stier.
Stemmingsverwisselingen (nu niet meer zoveel), wat dominanter, eigenwijs, en vroeger was ik ook driftig.
Mijn vader is ook stier, en we hebben precies hetzelfde karakter!!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:40

Ik ben ook een weegschaal en ik twijfel ook altijd :) Vooral in een winkel... Dan heb ik bijvoorbeeld 2 soorten nagellak en dan sta ik wel 10 minuten om nou echt een beslissing te maken :P

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 20:48

Heb het lijstje eens doorgenomen, maar volgens mij klopt er met mijn geboortedatum iets niet hoor :D .