handen gewassen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 19:50

Net gedaan, nog meur ik naar mijn Knol...
Hij heeft me helemaal afgelebberd, en als ik zeg helemaal dan bedoel ik dat hij m'n handen (heb nette kleren aan) helemaal onder geslijmd en gekwijld heeft, handen gewassen en nog ruik ik m. Niet dat ik t erg vind, maar toch, valt wel op.
Ook grappig, eerst met Vollo staan klooien, daarna bij Joop en Kuul voor de slijmbeurt geweest, kom ik terug bij Voltrack, kijktie me niet meer aan! Wat een zelfzuchtige banketstaaf is dat ook! Echt zo'n egotripper....

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:52

Heheheheehehehehe Haha! Haha! Haha! EN issie nu nog steeds boos of nie meer en heeft ie je alweer ondergelikt? Haha! Knipoog

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:55

als ik terug kom van de paarden vergeet ik mijn handen te wassen,klim gelijk achter de pc en dan na een half uur kijk ik eens naar die vieze handen en denk:o had ik ook wel even kunnen wassen,en doe het dan pas.gatsiederrie he?ja zeg het maar:sanderijn is een viespeuk(maar ik rook niet)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:58

Ahhhh wel lief hoor!
Hahah die Voltrack, issie nu nog steeds boos? Nu je je handen gewassen heb?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:07

Ik heb mijn handjes welliswaar gewassen voor Bokt maar echt te zien is het niet. Alleen het ruikt naar olie, vet, bezine en meer van dat spul wat je in een auto gebruikt. De Disco ligt op de operatietafel, hij krijgt een nieuwe radiateur, en nog wat speelgoed wat ik er zo nodig op moet bouwen.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 20:14

ik ben niet meer naar m toe gegaan. Tsja, hij is echt zo'n ijdeltuit, als ik met andere mannen loop te vunzen wil hij gelijk niet meer. ZO EEN MOET IK ER NIET... 't is en blijft een paard hoor, ookal is ie arabisch, dat zegt mijn niks. 't is een paard met een kop en een staart!