wat er met het loon van afgelopen week gebeurde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 12:12

Juist, ik kreeg op donderdag mijn loon. Op mijn rekening. Maar ik had donderdag ab-so-luut geen tijd om te shoppen. Ik moest wel een broek, 2 truitjes en een rok hebben, dus ik wilde eigenlijk wel heel graag. Toch maar even gewacht. Do-avond nog even met girofoon gebeld, en ja: er stond wel 434 gulden op mijn rekening. En vrijdag in een half uur had ik al 300 piek erdoor gejast (ietsjes minder). Hoe ik dat deed? heel simpel, gewoon winkel in, leuk bloesje, even aantrekken en kopen maar.
Volgende winkel in, rok aan, jasje aan, en kopen maar weer. Dat heb ik dus in een half uurtje gedaan (record shoppen).
Na t werk wilde ik persé nog een truitje (t is toch uitverkoop zegt mijn hoofd dus alles mag tot t geld op is), maar nergens hadden ze iets wat ik ECHT leuk vond. Dus naar de sportwinkel, want daar slaag ik heel vaak wel. Goed, ik loop naar binnen, Mexx-truitje, heel leuk, maar te groot (M), en een Nike truitje, S dus goed. Ook gekocht, zag ik nog een sportbh hangen, en dat moet ik eigenlijk ook wel hebben, maar ik heb me ingehoduen, volgende week is er weer loon *grijnz*, heb ik wat om naar uit te kijken.
Al moet ik volgende week de hoefsmid betalen, Joop moet echt opnieuw beslagen worden, dus tja. En ik wil m nu ook weer vierkant op de ijzers, omdat ik denk dat hij daar betere hoeven van krijgt (weet t wel zeker), dus duur geintje, voorlopig kan ik t nog net betalen, dus ok dan. Hij moet elke 8 weken, dus dat scheel took, maar goed. Ff kontje knijpen en dan weer een weekje werken (zo duur is t niet).
Nu heb ik uds gelijk een wishlist gemaakt:
  • cds: Eagles (nwe, best of ofzo), Dido, Reamon... etc etc... boel tig
  • broek (nog steeds) en evt nog een truitje (Anky oid, ook om mee paard te rijden, dus donker)
  • shampoo, alufolie ed, om mijn mammmie heel tevreden te houden (ik woon nog thuis he)
  • zadel/hoofdstel
  • mobiel (ben nu gewoon NIET bereikbaar, en mobiel verandert daar veel in, voor m'n ouders en uitzendbureau ed)
  • schoenen, iets zomers, lekker luchtig, stevig, licht, geen sandalen (géén Teva's)

Naja, genoeg dus. Wil ook nog nwe rijlaarzen, maar dat kan ook 2e hands... Ik wil veels te veel...

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:26

Wat voor rijbroek en hoofdstel zoek je? Nieuwe of tweedehands? En welke maat?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 12:48

geen rijbroek, of naja, nog niet, want ze zijn nog niet door die ik nu heb.
Zadel hoofdstel staat ook in post bij paardenspul. Ben nou eenmaal een kwijlert, want ik wil natuurlijk iets wat niet kan (wanneer niet?)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:13

Dat ken ik Laui. Ik wil ook altijd iets wat net te duur is, wat ik eigenlijk net niet kan betalen...... Schijnheilig

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:19

Nou! Ik wil ook loon Verward
Dan kan ik ook veel dingen kopen die ik wil Knipoog
Schijnheilig

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 17:30

Jah ik ga deze vakantie ook super veel werken om na de vakantie pinky's stal/weide/zitplaats enz super mooi te hebben! Damn er moet nog zo verdomd veel gebeuren! Verward Bloos
Ach ja... nog 2 mnd vakantie Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 19:46

hmmm, naja, mijn loon heeft eigenlijk maar 1 bestemming: JOPIE, maar goed, ik MOEST echt nwe kleren hebben. Tegenwoordig koop je alleen niks voor 400 piekjes. Ik bedoel, 4 kledingstukken, en dan heb ik nog geld over, maar geen nwe outfit ofzo, hele nwe inhoud v/d kast... Maar goed, dat wíl ik stiekum wel, maar er is iets wat ik ga DOEN. En dat is mijn Knollie in het nieuw steken...
Zo schattig van mijn pappie dat ik de hoefsmid niet hoefde te betalen, dus ik zeg: maar ik wil dit en dat, dus betaal ik. Kijktie me scheef aan: dat hóeft toch niet. Neej denk ik dan, maar ik wil ik wil ik wil..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:26

Mijn vriend wilde iets speciaals kopen voor zijn motor. Iets wat heel duur is....
Mijn reaktie: Ooooooh, ik heb toch een mooi zadel/deken/.....(vul maar in) gezien voor mijn paard...... Haha, werkt altijd *LOL*