Heb net een bedrijfsfeest gehad van de zaak van mijn vader, waar ook mijn broertje en ik werkzaam zijn. Mijn moeder vergezelde vanavond mijn vader dus waren we met de hele familie op stap (samen met nog 100 man). De hele middag en avond met een zeilschip op pad geweest en tussendoor nog even een uurtje door Urk gezwalkd, was echt top en hardstikke gezellig!
Nou waren we met 2 bussen op pad, één stond al op ons te wachten de ander zou er elk moment aankomen, ik ben in de eerste gestapt mijn ouders en broertje bleven wachten op de tweede... Ik zit nu dus al lang en breed in Soest en heb net vernomen dat mijn ouders net in de bus zijn gestapt. Dat duurt nog een uur voordat ze er zijn en ik verveel me te pletter hier op de zaak en kan niet naar huis want heb geen sleutel bij me!
Nou ja, ik vermaak me wel...
Cody
Geplaatst: 06-07-01 23:27
Oh gezellie. Helemaal in het donker in je up?? \ Ik heb ook tijdens mijn stage 's avonds gewerkt (zie "Foto's van vandaag" op PlaatjesForum) in m'n uppie en dat was niet zo leuk, beetje scary Vooral als er ineens een werkster naast je neus staat terwijl je denkt dat je alleen bent
Op 2001-07-07 00:27, schreef Cody: Vooral als er ineens een werkster naast je neus staat terwijl je denkt dat je alleen bent
whahahahahahahha ik lig hier helemaal plat van het lachen. Die is echt goed!
Laui!
Geplaatst: 08-07-01 12:02
ben echt blij dat ik op normale tijden het WNF-pand verlaat, want das pas en in je eentje. 't Stinkt in t trappenhuis waar ik door moet, en er komen ook allemaal werksters, maar ide zie ik nooit. Neuh, hoef voorlopig alleen maar telefoon aan te nemen en andere stuffjes, dus na vijven is het afronden en naar huis...