vlechtjes..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 18:05

ik krijg lekker vlechies in mn haar! met dat nephaar spul! het is errug lichtblond, ben benieuwd Lachen foto's komen snel Haha!

heeft iemand ook vlechies gehad? (die dunne rasta)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 18:17

Neeeeeeee nie gehad, maar 1 je onderschrift is fout Tong uitsteken Maar dat boeit nie (ik bedoel da voes Verward )

Maar ik ga t denk ik verven, blond ofzow Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 18:18

Jaa ikke en ik raad je aan om t NIET te doen!!
Iedreeen heeft tegen mij gezegd doe t nie want t jeukt als de paasei en t doet pijn!! ikke nie geluisterd ikke gedaan!! maar ikke geslapen en ikke wakker worden en AAAAUUUWWW en JEEUKK!!! dus heb t eruit laten halen meteen!! Scheve mond\ NIET DOEN!! egt niet!!!!!!!!!

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 18:19

haha snorrie maar idt moet het zijn...

Voulez vous coucher avec moi ce soir

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 18:21

nath mn zusje heb t ook en die heeft geen last Verward
maar ok zij is een alien en da telt niet

zo beter kirsten en liz? Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 18:22

humz nahjah.. je kan t natuurlijk gewoon proberen!! Maar ik doe t echt nooit meer (denk k) maar je moet wel van da spul kopen tegen t jeuken (heb ik dus niet gekocht ik zei ach da valt best mee denk ik!) maar het jeukte egt super errug!!!!! Scheve mond\

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 18:23

Neej want ik was eerder!!!!! Tong uitsteken

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:38

hoi
ik heb het ook laten doen, ik kon de eerste nacht nie slapen, zo'n pijn deed mijn hoofd, maar ik was zo vreselijk moe, want ik had 12 uur op die stomme stoel gezeten.
de 1e week ging het errug lekker, geen jeuk enzo, maar toen kwam de ellende, het ging jeuken, ikke het dus wassen, duurde errug lang, vooral het uitspoelen. toen hoorde ik dat er een of anders spuitbusje voor was, ikke dat kopen, was errug duur en hielp nauwelijks.....
na twee en halve week het er dus maar uitgehaald, duurde ook nog weer eens 5 uur, hebben ze met z'n 4en aan gezeten, kreeg toen wel een lachen kapsel.
ik wou dat mij eigen compu en scanner het deden, dan kon ik hier een foto neerzetten, maar dat gaat jammer genoeg nie.
kussies liselot

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:57

Pam, ik geloof dat je gelijk hebt dat je zusje een alien is Knipoog
Er zijn er nu al twee bij wie de vlechtjes zijn gaan jeuken. Neem Nathalie's en Lizzy's raad maar aan dus.
Offeh....heb je het al laten doen?

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 21:03

Ik heb het ook laten doen!!!!!!!!

Oooooow, de eerste dag EN nacht is echt erg!!! Je moet met zo'n kapje op slapen zodat je haar niet gaat pluizen gelijk. Iedereen wil er aan trekken en doen. Je zit ongelooflijk lang!!
EN JE KAN JE CAP BIJNA NIET MEER OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is echt vervelend hoor. Ik heb 3 weken moeten rijden met een te kleine cap met dat haar. Meid...... DOE HET NIET!!!!!!!

Het mag er dan wel leuk uit zien en alles, maar je bent UUUUUUUUUUUUUUren bezig met dat haar. Het wou echt nooit goed zitten bij mij!!!!

MOOI OM TE ZIEN......MAAR OM ER IN TE ZETTEN NEE!!!!!!!!!!!!!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 21:35

Je moet ook met een panty om je hoofd slapen en je mag het niet wassen.
Ik ken iemand die het nu 2 wk heeft en er erg tevreden mee is, zal wel aan het Flevolandse water liggen hahahaha.

Cissi_DJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 22:10

Ik heb iets gehoord over een meidje dat ook van die vlechtjes gehad heeft. Het jeukte, ze kreeg er koppijn van, het was lastig met wassen en geur van sigaretten en brommer bleef er heel erg in hangen.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 23:03

Mijn vriend is half Antilliaans en loopt ook met vlechtjes rond. Hij wordt elke week gevlochten, of door mij of door zijn zusje, dus hij kan het ook wassen en slaapt inderdaad met een panty om zijn hoofd Haha!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 06:24

Ik heb het ook gehad. Ik heb er geen jeuk an gehad, ik vond het juist erg relaxed! Ik heb namelijk heel erg dik haar en in de zomer is dat errug warm, maar met vleggies is het lekker luchtig.

Ik heb ze 2 weken ingehad. Toen ze eruit waren, kon ik mn haar afknippen.

Het is echt heel erg slecht voor je haar

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 06:35

Ik heb niets ingevlochten gehad waren gewoon eigen vlechten.
Heb het in venuzuela laten doen ik heb erg lang en dik haar dus ik moest 3 uur zitten mijn zusje was na2 uur klaar alleen de eerste dag had ik een tikke een auw hoofd maar niet echt erg.
Ik had 107 vlechtjes allemaal eigenhaar heb er 2 weken mee gelopen en het er toen uit gehaald toen ik terug naar NL kwam was hier namelijk midden winter en veeeeeeeeel te koud *LOL*