dooddoeners

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Essie73
Hoofdmoderator

dooddoeners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 21:01

Onderwerp klinkt een beetje stom, maar worden jullie ook zo gek van die zogehete (zogehate) dooddoeners.

De ergste die ik ken zijn:

(ik ben niet echt slank)"Och joh je hebt een goed figuur hoor, het vet zit goed verdeeld" (m.a.w. je bent overal te dik)

Mijn zusje heeft op 26 jarige leeftijd haar baarmoeder moeten laten verwijderen, ze kreeg echt ontzettend vaak te horen: "Ach gelukkig heb je al een kind" (pffff misschien had ze er wel heel graag 10 gehad)

En dan de aller aller aller ergste.
Mijn moeder was een dag voordat ze opgenomen werd in het ziekenhuis voor een borstamputatie bij ons op visite, mijn ex-schoonmoeder was er ook, die zegt op een gegeven moment tegen mijn moeder "ach meid, ik heb een kunstgebit, dat is pas erg" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Red_Savage

Re: dooddoeners

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:53

Die laatste. :\ Ik hoop maar gewoon dat het niet haar bedoeling was om zelf in de slachtofferrol te kruipen?

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:48

Jézus, die laatste is pas erg :\

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 19:07

Dat iemand dat uit zijn mond krijgt zonder een schaamtegevoel aan over te houden (ik weet natuurlijk niet of dat het geval is, maar zelfs met mag je toch even wat beter nadenken voor je 'r wat uitflapt zou ik zo zeggen).. Daar sta je toch stom van.

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:16

jemig, dat je dat bedénkt! :\

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 23:20

ik weet niet helemaal hoe het bedoeld was, maar dom was het in ieder geval wel.

Maarre kennen jullie ook dat soort opmerkingen?

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:59

Die laatste is echt erg :oo
Mijn nicht dan ook. Wij hadden een familiereunie, had haar al een tijdje niet gezien. Nou, ik helemaal blij met mezelf dat ik wat afgevallen was. Zij:'Hee Dewi, lang niet gezien. Ben je trouwens wat aangekomen?' :\

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 13:44

pf ja die heb je genoeg.. woird er ook neit goed van,.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:17

noooh die van je ex-schoonmoeder is wel heel erg!

en vriendin van mij had het in de winkel, die heeft behoorlijk wat over gewicht maar is druk bezig met afvallen, wat ook aardig lukt maar ze is er nog lang niet, waren we aan het shoppen, komt de verkoopster aan "maar liefje, je staat op de verkeerde afdeling, de positie kleding hagt verderop" we zijn meteen de winkel uitgelopen!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 19:15

lekker banketstaaf allemaal :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:45

Ooh dat herken ik zo, banketstaaf mensen.

Inderdaad zovaak de opmerking: Ben je aangekomen? Nou nee dat ben ik niet maar ook al zou ik denken dat iemand aangekomen is, ik zou het NOOIT vragen. Ik snap dat echt niet.

Ook over mijn vaders dood hoor ik soms banketstaaf dingen. Bijvoorbeeld: Gelukkig je vader en niet je moeder! Waar gaat dat over? Net alsof het beter is als je vader overlijdt..

Ik snap écht niet hoe mensen het in hun hoofd kunnen krijgen om zulke vragen te stellen.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:04

sommige mensen kunnen ook echt niet nadenken... dan denk je echt als zoiets gezegt wordt van 'ben je nou zo dom..??!!'

Lizzy_Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 13:24

Wat een opmerkingen..

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:17

Jildau schreef:
Ooh dat herken ik zo, banketstaaf mensen.

Inderdaad zovaak de opmerking: Ben je aangekomen? Nou nee dat ben ik niet maar ook al zou ik denken dat iemand aangekomen is, ik zou het NOOIT vragen. Ik snap dat echt niet.

Ook over mijn vaders dood hoor ik soms banketstaaf dingen. Bijvoorbeeld: Gelukkig je vader en niet je moeder! Waar gaat dat over? Net alsof het beter is als je vader overlijdt..

Ik snap écht niet hoe mensen het in hun hoofd kunnen krijgen om zulke vragen te stellen.

Jeetje, die opmerking vind ik echt afschuwelijk naar zeg.
Inderdaad, alsof het uitmaakt of het je vader of je moeder is, het blijft verschrikkelijk. :(:)

lizatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:45

Haha, ik moest denken aan de harry potter boeken, daar gebruiken ze dat ook, wel in een andere betekenis.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:12

Ik ben op dit moment zwanger van mijn derde, maar moet de rest van de zwangerschap plat liggen, ik mag helemaal niets doen, behalve naar de wc en 1 keer per 2 dagen 10 minuutjes douchen. Naar het ziekenhuis moet ik met een ambulance, iedere week op controle.
Doe ik dit niet is de kans heel erg groot dat mijn kind geboren wordt, en gezien ik pas net 20 weken zwanger ben zal ze het dan niet overleven.
Mijn nicht was schijnbaar nogal verbolgen dat ik niet naar haar bruiloft kwam, en meldde met het volgende: Ach meid, waarom kom je niet gewoon? Je hebt toch al 2 gezonde kinderen, dit is nog niet eens iets dat al leeft.
Je kunt je voorstellen dat ik nu dus geen contact meer met haar heb.

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 20:48

Dat meen je niet, wat een opmerking, tjonge jonge.
Je nicht heeft duidelijk nog geen kinderen, anders had ze geweten dat je je ook met een ongeboren kind al een band hebt en er echt al van houdt.

Wat vreselijk trouwens voor je, ik wens je heeeeeeel erg veel sterkte. Ik merk dat je wel mag internetten? Poeh dat maakt je wereld op dit moment iets groter. (is dit een dooddoener, nee toch???) Zijn je andere 2 kinderen op een leeftijd dat ze het een beetje snappen?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:59

Nee ze heeft inderdaad geen kinderen, en ze wil ze ook nooit (gelukkig zou ik in dit geval zeggen!)

Ik heb een laptop, dus kan lekker vanuit mijn bed in de woonkamer internetten. Mijn kinderen snappen er niets van, de oudste wordt volgende maand 2, de jongste is nu 8,5 maand. Dit kleintje was niet helemaal gepland, maar 1000% gewenst. Je hebt inderdaad ook al een enorme band met zo'n kindje, ook al heb je het alleen nog maar op een schermpje gezien. Ze hoort bij ons, en het platliggen is vervelend, maar wat ik er straks voor terug krijg is het wel waard.
Daar kan zo'n idioot met zo'n dooddoener echt niets aan veranderen hoor!

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 21:24

nee haha. :D

wow ik weet opeens ook een hele goeie dooddoener (niet boos worden, bedoel het lollig!) Komt ie:
met een kind van 2 jaar , 1 van 8,5 maand en de derde op komst is het bijna goed dat je nu verplicht moet rusten!!!!! Wat zul je het (gezellig) druk gaan krijgen.

niet boos worden hoor!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:43

Pfff wat een poedersuiker kom ik hier tegen zeg :oo
Ik wist dat mensen niet altijd even tactisch zijn, maar zó :oo

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:01

Essie73 schreef:
nee haha. :D

wow ik weet opeens ook een hele goeie dooddoener (niet boos worden, bedoel het lollig!) Komt ie:
met een kind van 2 jaar , 1 van 8,5 maand en de derde op komst is het bijna goed dat je nu verplicht moet rusten!!!!! Wat zul je het (gezellig) druk gaan krijgen.

niet boos worden hoor!

Lol :D Ik rust nu gewoon genoeg voor de komende 18 jaar, want veel rust zal ik straks niet meer hebben nee. _O-

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 16:52

Jezus, ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt..