ik rij een 4 takt, nu nog 1 uit 72,, staat te koop!!
heb ook een Chaly uit 76, zoek maar op google
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Danielle_1 schreef:Nou dat is leuk zeg!![]()
Hier nog een oude 4-takter met een CD in de schuur waar ik maar geen afstand van kan doen na dik 12 jaar![]()
Ik zie ze trouwens zelden meer tegenwoordig (erg jammer,ik vind het geluid nog steeds geweldig!)
Vroegah zaten we met ons hele 'kakclubje' vaak in Zeist bij de Hondavereniging,dat waren nog eens mooie tijden![]()
Bijna elke zondag touren met het hele spul,nostalgie!
Ben ondertussen al jaren een fanieke automobilste![]()
Ik zie het niet zo zitten om mijn oude CD-tje te laten keuren voor een kentekenbewijs,komt ie nooit doorheen met het blok wat eronder hangt
Danielle_1 schreef:Goh mijn cd-tje is een echt oldtimer![]()
Ik weet niet eens precies meer hoe oud ze is,ja het is een 'zij'
Vroeger waren er al weinig meiden bij de Honda vereniging,zal nu nog wel minder zijn.
Van oorsprong kom ik uit Soest,waar het 4-takt paradijs Leertouwer zat en nog zit.
Is inmiddels ook helemaal de scooter 2-takt kant op gegaan,maar vroeger was het echt een walhalla voor de echte sleutelaars![]()
Best leuk om daar binnen te komen met je pikzwarte bakkes,stofjas aan,blok in je hand en al die kereltjes die aan de balie stonden en met open mond achterom keken als je daar als sleutelende vrouw binnenkwam.
Haha lang leve de emancipatie![]()
Ik weet ook zeker dat ik mijn Hondaatje zo uit elkaar haal en weer in elkaar zet,zit zo in mijn vingers![]()
Mijn CD is gemoffeld zwart-geel met een cowboy stuur,en in originele blok staat geloof ik.
Maar het klopt toch dat ie gekeurt moet worden voor een kenteken?
Het lijkt me namelijk best gaaf weer om op mijn pruttelbakje rond te rijden!
)

topsylover schreef:Ik heb een 2takt Gilera Citta, mijn grote trots.
Hij rijdt 50 km op 4 liter ofzo, meer past ook niet in de tankt haha.![]()
maar ik denkt dat 4takt goedkoper is, want een vriendin heeft een 4takt scooter en die rijd met volle tank zo`n 80 km.