muziekje?? wie helpt me.... :-(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 13:24

Kijk het zit zo, vorige zaterdag ging ik uit eten met familie. We kwamen toen op het onderwerp "tv programma's van vroeger". En omdat dat voor mij het kortst geleden is wist ik nog het meest!! Haha!. Zoals mevr. theelepeltje, de beren boot, enzo. ( ga je mee met de berenboot de beren boor! lalalaalalal) Nu kwam me zus met een heeeeel vervelende vraag: "hoe ging dat liedje die je bij de efteling hoor, in die zaal met allemaal dieren poppen en boeren en boerinnen uit verschillende andere landen." Ik zit me dit nu al een week te proberen te herinneren, maar het lukt niet! Ik word er helemaal DEPRI van.... Boos! . wie weet hoe die gaat of waar ik hem kan horen???? Ja in de efteling dat weet ik maar dat is wel ff een entje rijden.

gr linda

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:27

aargh bedoel je 'it's a small small world'?
nou heb ik hem in mn hoofd dankzij jou Misselijk Boos! *LOL*

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:33

It's a small world afterall, it's a small world afterall, it's a small small world!!!!!!

Jaha, ik moet gelijk weer denken aan Disneyland. Daar hadden ze hem ook als je met een bootje een tunnel in ging. Dan ging je langs allemaal plekjes en hoorde je dat liedje AAAARGH!!!! Ik haat dat nummer.
Gelukkig hoor ik nu Barthezz op de achtergrond. Heb ik tenminste dat nummer niet in mn hoofd!!

xxx so

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:36

Oh, weet jij vrouwtje theelepel??? Zing 'm eens, ik ben al jaren gefrustreerd omdat ik niet meer op de tekst + melodie kan komen Frusty Frusty . Ik weet nog 1 stukje, en iedereen lacht me er altijd om uit als ik er achter probeer te komen.
Ik voel in ieder geval met je mee...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 13:38

Nee, carnavals festival heeft ze het over Lachen

Is vast wel te vinden op internet Knipoog

[edit]
Behulpzaam:
http://www.google.com/search?q=carnaval ... i+efteling
[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-05 14:40 ]</font>

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 13:39

mooi ben ik niet de enige, maar ik ben de text van mevr theelep[eltje ff kwijt maar die komt altijd zo in me op.... duss ik typ m wel ff als ik m weer weet. Ik ben nu zo gefrusteerd door het efteling liedje

gr linda

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 13:53

THNX bart, maar mevr. theelepeltje schijnt weer op belgie op tv te zijn, moet je daar ff voor het liedje kijken

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 13:56

JA IK WEET HEM!!! THanx bart, Haha! la la la la lalaaaa la la ala laaaaaaaaokey daar heb je ook niet veel aan ma ja zo gaat ie Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 09:58

VRouwtje theelepetje, zucht!...

Die goeie ouwe tijd!

En wat dacht je van Nils Holgerson? En Ti Ta Tovenaar? Pipi Langkous, nog zo één!

Heerlijk, ik heb vroeger ook veel naar de smurfen gekeken, die zijn nu niet zo leuk meer omdat ze de stemmen hebben veranderd Boos!

En als er dan een aflevering was geweest ging ik het altijd naspelen met mijn buurmeisje. Dat monde dan altijd weer uit in verschrikkelijke ruzies omdat we allebei Smurfin wilden zijn, zij mocht dat nooit van mij want zij had een bril en moest dus Brilsmurf spelen *LOL*
Dat kind moet daar vast een trauma aan over gehouden hebben!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:20

Owwww... het Boktelingmuziekje, dat een hele tijd op het Boktelingforum heeft gestaan... Nee, dat is niet 'Small world' maar hij lijkt er wel op. En dankzij jullie heb ik dat carnavalsliedje weer in m'n hoofd, bedankt... Frusty

Ik ben ook van de generatie Berenboot. En wat ik ook leuk vond, was Bolke de Beer (Bolke Bolke Bolke de beer, daar issie weer, daar issie weer). En natuurlijk de Fabeltjeskrant... (oogjes dicht en snaveltjes toe, welterusten!). Owwww... jeugdsentiment... Cool

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:43

Ja! Nu heb ik dat liedje van Carnaval Festival ook in mijn hoofd Frusty
Zijn wij even zielig he Karin *LOL*

Taaaaa tata taaa tatata tada Haha!

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 11:07

SORRY mensjes!!!!! was niet me bedoeling Schijnheilig.
Maar ik weet hem nu wel! en heb nu zelf de veren boort in me hoofd, echt een ramp. Ma jakan gebeuren he... lalalalallal lala lalla Haha!

gr linda