Je kan iets op de puntjes invullen...

Ik heb alvast het eerste, als iemand weet waar je dit kunt kopen, wil je dan even reageren?!
Waar kan je zo'n sieradensteun (bijvoorbeeld een hand waaraan je je kettingen enz, kan hangen) kopen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hele stelling vol, hier in Heerenveen althans wel. Ook van die poppen enzo. Ik vind ze zelf ook erug leuk maar heb al een hele mooie sieraden doos.
Marjo_Wystan schreef:sieradensteun : Eva1993 @ [EA-CO] Heel veel nieuwe sieraden & tassen < 15 euro!
mijn vraag: waar kan je KAWAII kopen -> dat zijn allemaal schattige spulletjes (bijv. hello kitty, alleen hello kitty is wel goed te koop in de winkels, dus die bedoel ik niet voornamelijk andere kawaii )
Marjo_Wystan schreef:mijn vraag: waar kan je KAWAII kopen -> dat zijn allemaal schattige spulletjes (bijv. hello kitty, alleen hello kitty is wel goed te koop in de winkels, dus die bedoel ik niet voornamelijk andere kawaii )
Op een gegeven moment wordt je er naar mening alleen wel een beetje ongevoelig voor... Alleen deze was toch echt TE lief om te laten liggen, hoor! een reisgenootje heeft 'm gekocht en de rest van reis was het soort van onze mascotte
: http://i382.photobucket.com/albums/oo26 ... ko-kun.jpg Het is een octopusje en we hadden hem 'Tako-kun' genoemd, omdat 'Tako' ook 'Octopus' betekent in het Japans. Kan je nagaan; octopussen zijn gewoonlijk niet bepaald dingen waar ik aan denk bij 'lief' of 'schattig'.