hoezo is dit nu het kippenhok en niet meer onzinforum?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 18:25

heeft dit te maken met moderators die hun eigen stijl willen aangeven???

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:28

volgens mij als ik ald ie roddels van iedereen goed begrepen heb. vonden ze de naam onzin te algemeen. alles is onzin dus ook de grootste zooi zoals langzame chats ed.
daarom is de naam in ' kippenhok veranderd. hopelijk is t nu voor iedereen duidelijker wat de bedoeling is van dit forum

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:30

dank je voor deze prahctige speech marjolein!
*klapklapklap*
tja ik snap t ook niet , ik erger me wel aan van die nietszeggende berichten maar als ze nog ove riets gaan en tis wat chateerig vin d ik t ni zo erg

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 19:26

Grootste probleem was dat de oude naam onzin berichten uitlokte.. En dan dus ECHTE onzin met nivo 0 (of brugklas nivo, maar net hoe je het bekijkt).

Verder was het ook zo dat je steeds dingen te horen kreeg van 'Ja, maar, het heet toch onzin forum, dan moet je er toch onzin plaatsen??' als je begon te klagen over het nivo...

Dat zijn dus de belangrijkste redenen..

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 20:34

en het was echt niet zo dat ik ook maar 1 vinger in de pap had. Bart wachte mijn uitspraak af zei die, maar hij zag me online en heeft het gelijk gedaan. Was niet eens mijn bedenksel (zie ander topic)...
En het is ook echt niet zo dat wij elke dag onder het genot van een beker chocolademelk met slagroom eens gaan evalueren met hele rapporten erbij enzo... Neuh, ik hoor het meeste achteraf. Most ik maar stoppen met werken euh?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 21:16

Haha, ik heb wel op je reactie gewacht hoor, Laui.. Maar ik maak het nog wel een keer goed hoor Knipoog

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 07:18

Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 07:47

Okee Mytens 1, die is duidelijk... Nee, maar ik vind het kippenhok wel fun... Had het eerst nog helemaal niet gezien, wat fout van mij!Ilona