belgische boeren...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knoevel

belgische boeren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 23:52

vond deze wel grappig :

boeren .

Een belgische boer heeft 2 paarden en ziet het verschil er niet tussen.
Om ze toch uit elkaar te kunnen houden knipt hij de manen van het ene paard eraf.
Maar die groeien al snel aan.
Daarom knipt hij van het andere paard de staart eraf.
Maar ook die groeit snel weer aan.
Dan heeft hij een goed idee, hij gaat ze opmeten.
En wat blijkt, het witte paard is 10 cm groter dan het zwarte paard.
Clown

Een pastor te paard

Een pastor komt haastig naar buiten gerend. Terwijl hij rent, knoopt hij zijn jas dicht en bedenkt dat hij te voet zeker te laat zal komen. Hij wil de gelovigen die al in de kerk zitten niet laten langer laten wachten en beslist dat hij met het paard van de buurman een stuk vlugger zal zijn.

In volle galop raast hij door de bossen. Als het paard plots schrikt en een beetje opzij stapt, valt de pastor op een erg ongelukkige manier op de grond en breekt zijn been. Het doet wel erg pijn denkt hij bij zichzelf maar ik ga me er niet door tegen laten houden. Hij merkt dat hij zelf kracht tekort komt en bid dat God hem met alle kracht wil bijstaan om terug op het paard te komen.

Plots krijgt de pastor kracht en lukt het hem, maar valt er aan de andere kant van het paard weer af. Oke! zegt de pastor, om even op mijn gebed terug te komen, Wilt U nu hetzelfde doen maar dan met wat minder van Uw kracht?

--------------------------------------------------------------------------------

Eenzame vrouw zoekt man

Een eenzame vrouw wandelt door het bos en ziet een ouder vrouwtje hout sprokkelen. De moeite dat dit werk het oudere vrouwtje kost en de sobere kleding wekken bij de eenzame vrouw medelijden op. Ze rent vlug terug naar huis om wat kleding te halen en grabbelt wat spaarcenten bij elkaar die ze het dametje wat later geeft. Ze zorgt er ook voor dat een paar stevige kerels de voorraad hout aanvullen zodat het dametje voorlopig rustig aan kan doen.

Natuurlijk verwacht ze niks terug van het dametje, de blijdschap die ze ervoor terug krijgt is al meer dan voldoende, maar toch krijgt ze ineens een voorstel dat alle verwachting te boven gaat. Het oude dametje blijkt een engel te zijn en zegt dat ze voor haar goede daden nu drie wensen mag doen. In haar binnenste lacht de eenzame vrouw een beetje maar ze besluit het toch maar eens te proberen.

Goed dan zegt ze, dan is mijn eerste wens heel makkelijk! Ik wens dat mijn hele voorraad aardappelen verandert in goud. Een beetje lachend van ongeloof besluit ze voor de zekerheid toch maar een kijkje te nemen in de kelder... deze ligt helemaal vol gouden aardappelen!!!!
Woow, zegt de eenzame dame, dan is mijn tweede wens vlug bedacht. Ik wil onweerstaanbaar knap zijn. Als ze in de spiegel kijkt kan ze haar ogen niet geloven, ook haar tweede wens is boven verwachting uitgekomen.

Vrolijk kijkt ze uit het venster van haar huis en ziet haar trouwe pony grazen. Oke! Dan wens ik nu dat mijn pony verandert in een knappe, jonge man waar ik mee kan trouwen. Ook dit gebeurt meteen. De eenzame vrouw weet geen blijf met haar geluk, ze zal nooit meer eenzaam zijn. Terwijl ze de knappe, jonge man vreugdevol omhelst, bemerkt ze zijn droevige gezicht. Wat is er met jou aan de hand? vraagt ze. Alles leuk en wel zegt hij maar er is een probleempje als je dadelijk ook kinderen wilt... je had me als pony namelijk beter niet laten castreren.....

Gestolen paard

Een cowboy komt een saloon binnengestapt en schiet vol woede met zijn pistool een gat in het plafond. 'Ik zeg dit maar een keer, als ik dadelijk mijn borrel op heb en mijn paard staat niet terug op zijn plaats dan gebeurt er hier hetzelfde als vorig jaar in Texas, waar mijn paard ook gestolen werd!!!'
De bezoekers van de saloon kijken angstig om zich heen, je kon een speld horen vallen.

De cowboy slaat in één teug zijn borrel achterover en loopt naar buiten. Tot grote opluchting van iedereen staat het paard weer op zijn plaats. De cowboy singelt het paard aan om zijn reis verder te zetten. Nog vóór hij zichzelf in het zadel hijst komt de barman aangerend met de vraag wat er zich in Texas had afgespeeld.

'Nou,' zei de cowboy, 'ik heb de hele weg terug moeten lopen'.

nou heb weer oldskool ff vettig kunnen lachen Bloos

Cavaliere

Re: belgische boeren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:19

haha GEWELDIG!!! Haha! Vork

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:51

Hahahaha Haha!
Heerlijk droge humor *LOL*

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:26

Die eerste ROFL Geweldig.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:14

ROFL. Okee deze zijn wel erg droog maar leuk Ja

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:56

Droog Pling

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:19

Hahaha die laatste! *LOL*

knoevel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 19:25

L_iek schreef:
Droog Pling

maar wel lachen Lachen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:42

haha, heeel leuk! *LOL*

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:13

Ik kende de eerste en de laatste (helaas - want toen kon ik er echt om lachen) al maar de andere zijn ook wel leuk. Lachen

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 20:25

Die eerste is echt geweldig *LOL*

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:20

Haha leuk! Huilen van het lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:57

die eerste... Haha!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:12

hahahaha geniaal :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:37

Hahaha ik vind de 1e en de laatste erg leuk hahahah!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 19:42

Die laatste. :')