Leuke films bij de videotheek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Leuke films bij de videotheek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 09:19

Wie herkent dit: Op je vrije zondag bedenk je, ik ga vanavond lekker een dvd'tje huren. Vol goede moed ga je op bezoek bij je overvolle videotheek op zoek tussen de duizenden dvd's naar die ene leuke...Waar je drie kwartier over doet om 'm te vinden en die vervolgens erg tegenvalt... Dit kan natuurlijk anders: Bokkers bundel uw krachten op het gebied van films en post hier als je een leuke, saaie, langdradige, komische of verdrietige film hebt gezien! Zo kunnen we elkaar een beetje op weg helpen in de overvolle videotheek! Haha!

Het is misschien wel handig om een paar kleine regeltjes aan dit topic te verbinden:
- Alleen dvd's die te huur zijn (dus geen bios-film).
- Vermeld de titel van de dvd.
- Vermeld het genre van de dvd.
- Geef de film een cijfer van 1 t/m 10.
- En een korte beschrijving waarom de film wel/ niet leuk is.

MaaikeMo

Re: Leuke films bij de videotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:48

The strangers, Thriller, geef ik een dikke 9.
waarom geen 10? er zat niet echt een verhaal in, maar toch was ie wel gaaf.
ohja, hij is NOG niet in de bios, maar zal er binnenkort inkomen..

Super topic trouwens, ik ben echt een filmkijker, alleen soms is de keuze in de videotheek heel moeilijk..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 14:23

Maaikemo, het gaat volgens mij juist om films die je kan huren Vork Dus als hij nog niet in de bios is.. Of bedoel je dat hij binnenkort gehuurd kan worden?

Ik heb een paar dagen geleden op tv de film Holes gezien. Heeft niet echt een specifiek genre.
Dit is een beschrijving van internet:
Stanley Yelnats graaft in de grond en in zijn verleden. Hij is een jongen met een ongewone aantrekkingskracht voor het ongeluk. De familie Yelnats heeft namelijk een aantal generaties geleden een vloek opgelegd gekregen. Stanley is dan ook zelf niet verbaasd als hij uiteindelijk belandt in 'Camp Green Lake', een soort jeugdgevangenis. Samen met zijn mededelinquenten moet hij gaten graven "om karakter op te bouwen". Dat de bewakers (Sigourney Weaver en John Voight) zelf een heel andere reden voor die opdracht hebben, wordt de jongen langzaam maar zeker duidelijk. Kan Stanley het ongeluk van zich afschudden?

Ik geef de film een 8,5. Hij is niet voorspelbaar en leuk. Niet ingewikkeld, dus gewoon lekker voor een avondje relaxed een filmpje kijken.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:40

mamma mia!

waarom die zo geweldig is?
je word het er verschrikkelijk vrolijk van, en deze bui houd je lang bij je Lachen over het verhaal vertel ik niks want dan is de film niet meer leuk toch?

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:55

oo jaa.. bedoel dat ie nog niet in de videotheek is..
goedemorgen Haha!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:12

Sweeney Todd.
Ge-wel-dige musical achtige film, de liedjes zijn leuk, het verhaal is leuk. De vrouw in de videotheek zei dat het 'een rare film' was, en daar heeft ze helemaal gelijk in; raar maar errug leuk Haha!. Een 9+