1-0 voor de grote mens!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

1-0 voor de grote mens!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 16:58

ik woon op een bovenwoning en heb met dit lekkere weer mijn raam open staan zodat de hondjes lekker naar buiten kunnen kijken Cool

nu stond er net een getint jongetjes onder mijn raam de hondjes uit te dagen.. (ik zet erbij getint jongentje omdat het zo is, en die over het algemeen banger voor honden zijn en bedoel daar niks discriminerends mee en wil daar dus ook geen discussie over! voor het geval dat er mensen over dat woordje vallen Knipoog )

dus ik loop naar het raam en zie dat jongetje naar mijn honden 'blaffen'
dus ik vraag aan dat ventje dat als ik naar buiten kom met mijn hondjes, hij dan ook blijft staan of dat hij heel hard wegrent omdat hij bang is!

en toen was het stil... heerlijk die rust Tong uitsteken Haha!

1-0 voor de grote mens Tong uitsteken

Anoniem

Re: 1-0 voor de grote mens!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:00

Hoezo zijn getinte mensen banger voor honden? Nog nooit van gehoord. Clown

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:03

Anthea schreef:

Van uit de Islam cultuur, van wat ik weet, is het algemeen bekend dat honden als onrein bekend staan.

Ach ja, getinte jongentjes doen blaffen, maar dat doen blanke jochies ook, zijn gewoon etters vaak.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:05

het is inderdaad wel bekend dat islamitische kinderen erg bang zijn voor honden, of dat te maken heeft met onrein zijn weet ik niet want een aantal van mijn leerlingen hebben toch ook thuis honden (en zijn islamitisch)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 17:06

Marley schreef:
het is inderdaad wel bekend dat islamitische kinderen erg bang zijn voor honden, of dat te maken heeft met onrein zijn weet ik niet want een aantal van mijn leerlingen hebben toch ook thuis honden (en zijn islamitisch)

dat klopt.. want hier lopen ze ook volop met kangals enzo..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:28

Anthea schreef:

Jaa, dat is zo, geloof me, we hebben hier thuis een grote herder en als we op de markt lopen dan hebben we ruim baan Haha!

En die jochies zijn gewoon een stel etters, maar inderdaad 1-0 voor de grote mens.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 18:46

hier ook hoor.. Tong uitsteken woon in een 'zwarte buurt' en heb soms de hele straat voor me als ik dat wil Tong uitsteken
maar ik hou er ook wel rekening mee hoor als mensen bang zijn.. dan hou ik mijn hond kort..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:50

Ja, dat doen wij ook wel hoor, maar ze zijn toch wel bang, maar ja, dat is niet ons probleem Knipoog
We houden hem inderdaad wel kort dan.
Maar er zijn ook enkelen die het wel helemaal geweldig vinden hoor, zo hebben wij een Turkse buurman verderop en die was me toch bang van onze hond, maar hij heeft hem toch een keer geaaid en dat was zo leuk!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-08 18:52

LiNdA1986 schreef:
Ja, dat doen wij ook wel hoor, maar ze zijn toch wel bang, maar ja, dat is niet ons probleem Knipoog
We houden hem inderdaad wel kort dan.
Maar er zijn ook enkelen die het wel helemaal geweldig vinden hoor, zo hebben wij een Turkse buurman verderop en die was me toch bang van onze hond, maar hij heeft hem toch een keer geaaid en dat was zo leuk!

haha hier ook hoor dan staan ze allemaal bij het hek en dan eerst vragen of hij bijt, en dan aaien Tong uitsteken
en soms dan gillen ze al op 100 meter afstand
als je ze dan uitlegt dat ze dat gillen alleen maar leuk vinden omdat ze dan denken dat je wilt spelen, dan zijn ze altijd wel stil Tong uitsteken
of als ze langs willen lopen maar ze durven niet, dan zeg ik altijd dat ze moeten doen alsof ze mijn honden niet zien Tong uitsteken zo vinden mijn honden hun toch niet interresant Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:55

Haha, ja dat is wel zo Knipoog

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:38

De ouders van een goede vriendin van mij zijn islamitisch en zij vinden mijn hond inderdaad heel vies, vooral zijn neus! Haha, ik kan ze geeneens ongelijk geven. Als ik zie waar dat beest van me zijn neus allemaal insteekt op straat... yuk!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:07

LZP -> KH

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 19:16

Ik ken ook een getint jongetje die helemaal niet bang is voor onze hond en haar ook overvloedig aait, maar zijn broertje is er als de dood voor. *LOL*

De kinderen van tegenwoordig ook. Ach gut

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 21:48

LimaMambo schreef:
hier ook hoor.. Tong uitsteken woon in een 'zwarte buurt' en heb soms de hele straat voor me als ik dat wil Tong uitsteken
maar ik hou er ook wel rekening mee hoor als mensen bang zijn.. dan hou ik mijn hond kort..

Ja ik ook.. Rotterdam zuid om precies te zijn..
heb inderdaad ook de hele straat voor mn eigen alleen, geef ik ze geen ongelijk in want mn hond heeft het niet op vreemden.

Wat ik wel erg vervelend vind is dat ik mijn hond kort houdt, dat ze van een afstandje mn hond zitten te zieken en als ik de riem een stukje losser doet dat ze weg zijn.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 18:15

LiNdA1986 schreef:
Anthea schreef:

Jaa, dat is zo, geloof me, we hebben hier thuis een grote herder en als we op de markt lopen dan hebben we ruim baan Haha!

En die jochies zijn gewoon een stel etters, maar inderdaad 1-0 voor de grote mens.

Hier was een meisje zelfs bang voor een schattig klein puppy'tje Huilen van het lachen