) zegt een jongen uit me klas naast me 'Moeten meisjes van 12 niet al borsten hebben?' Omg..
Kon m wel n klap verkopen >< Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) zegt een jongen uit me klas naast me 'Moeten meisjes van 12 niet al borsten hebben?'
Kon m wel n klap verkopen ><
Én gekwetst, maarja ><
Eerder uitzondering dan regel mag ik hopen Sammie schreef:Zo had ik een (pgo)klasgenoot die voor een stel mede (klas) studenten een seminar hield over een (nep)cursus, maar ze gebruikte een paar keer de zin/context (...) en als je dan bent klaar gekomen, dan (...) . Vraagt ze later serieus aan mij: "Waarom lachtte iedereen nu?" Dus zeg tegen d'r, omdat je een paar keer zei als je bent klaar gekomen. Ze snapte nog steeds niet waarom iedereen daarom lachtte. Was toch een hele normale zin...
en ze hebben zelf echt niet door gewoon wat ze zeggen...
dat dat nogal vreemd over kan komen
Komt er opeens een ex-scharrel aan, haalt ons uit elkaar, begint tegen mij te schreeuwen wat ik in vredesnaam aan het doen was.
Sammie schreef:Meisjes van 12 met borstenEerder uitzondering dan regel mag ik hopen
MRIIIS schreef:Sammie schreef:Meisjes van 12 met borstenEerder uitzondering dan regel mag ik hopen
Ja precies.. Maarja, de laatste tijd hebben al die bruggers ineens borsten

MRIIIS schreef:Sammie schreef:
Ja precies.. Maarja, de laatste tijd hebben al die bruggers ineens borsten
doet me denken aan mijn groep-8 tijd dat allemaal die meisje's plots bh's gingen kopen, plastickzakje's gingen veramelen en balonnetje's en zo hun borsten maakten!
wat het fijnste zat en het beste resultaat gad liepen ze mee rond, en na schooltijd allemaal naar de wc om die zakje's weer weg te halen!
en nog snap ik er niks van dat ze dat deden!

!
op mijn twaalfde verjaardag en ik had hem toen echt al nodig Angelstears schreef:ik kreeg in groep 8 ook mijn eerste bh hoorop mijn twaalfde verjaardag en ik had hem toen echt al nodig
vionnesem schreef:MRIIIS schreef:
doet me denken aan mijn groep-8 tijd dat allemaal die meisje's plots bh's gingen kopen, plastickzakje's gingen veramelen en balonnetje's en zo hun borsten maakten!
wat het fijnste zat en het beste resultaat gad liepen ze mee rond, en na schooltijd allemaal naar de wc om die zakje's weer weg te halen!
en nog snap ik er niks van dat ze dat deden!
idd maar het lijkt ook of de 'bruggers' ieder jaar kleiner worden,
bij ons zijn ze zowat niet hoger als het middenrif zeg maar

Juulja schreef:ze zouden maar knappen... dan sta je daar mooi met een leeggelopen tiet.. dan zullen ze je pas raar aankijken !

_Charlotte schreef:vionnesem schreef:
idd maar het lijkt ook of de 'bruggers' ieder jaar kleiner worden,
bij ons zijn ze zowat niet hoger als het middenrif zeg maar
Of je groeit zelf
Ik dacht dat nml ook altijd
Zelf zijn we natuurlijk ook gegroeit
maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik toen ik in de 1e zat zo klein was
en nee ik was niet blijven zitten
En zit nu in de 2e
aswas schreef:Op vakantie tijdens een mooie, maar pittige bergwandeling zei mijn vriend tegen mij. Bwoooh, respect! Daar komt me toch een hippo aan.....
Ik net klaar met veters strikken en draai me om: waar is die hippo???
Liep die net achter mij langs......... Ik blij dat we in Canada waren en ze me niet verstaan had. Vond het zelf erg l*llig.