Stekelvarken: hij heeft stekelige punk manen alle kanten opspringen, meestal recht omhoog, verder is het een vies varken, die graag in de mest ligt te slapen. Dus een varken; neeeeee, een stekelvarken!
Nu de dagen warmer worden even voor wie dit nog niet wist: het blijk dat de agressieve warmbloedkaboutertjes hun mutsjes afzetten tijdens de warmere zomerdagen waardoor ze te verwarren zijn met de onschuldige love-and-peace-dwergjes
Ja, geweldig, de bakkabouters die er waren kwamen niet boven het geluid van ons altijd lekker harde muziek uit, dus weinig last van gehad. Jonkie deed z'n best en was moe aan het eind van de dag.
Mooi Rien! Jonkies kunnen zo heerlijk hun best doen En dan een geconcentreerd koppie er bij Misschien was hij wel zo geconcentreerd dat hij de kabouters niet meer opmerkte?
Ik heb de laatste tijd geen kabouters meer nodig om eraf te vallen...
Hebben jullie geen leuke kabouter-zie foto's van de paarden?
wille
Geplaatst: 23-05-12 22:02
S_en_Z schreef:
Hebben jullie geen leuke kabouter-zie foto's van de paarden?
brengt me op een idee: als we nou foto's op stal hangen wennen onze paarden er vanzelf een keer aan!, of we laten ons zelf een kabouterpak aanmeten waarin we ze voeren en verzorgen, denken ze dat puntmutsjes er gewoon bij horen!!
Of ze trappen ons juist de stal uit... Daar zie ik die merrie van mij wel voor aan...
Traiectum
Geplaatst: 28-07-12 00:07
Ik weet dat het al een tijdje rustig is op het kabouterfront, maar ik kwam deze foto's tegen van het eventingparcours .... moeten wij ons zorgen maken over een Olympische kabouterinvasie?
Ze hebben hun tentjes nota bene op het terrein opgeslagen!
Waar gaan de eventers heen? Waarschijnlijk zullen alle paarden snel de benen nemen en zich verstoppen in de Schotse Hooglanden...
wille
Geplaatst: 01-09-12 22:30
wil niet op de zaken vooruit lopen maar er gaan geruchten dat er hier in Ommen opnames van shownieuws zijn gemaakt over de Jolante Kabouter, weet iemand hier meer van...?
Echt hoor, voor deze specifieke variant is nog geen bestrijdingsplan aanwezig. Als zelfs het nieuws er op af komt, dan weet je dat het fout zit. Was ene Piet Paulusdeboskabouter ook aanwezig?
MeesMo
Geplaatst: 02-09-12 01:49
Heb jij er dan meer van gehoord, Traiectum? Is het niet zo dat veel kaboutervarianten last hebben van "persschuwheid"? Tenminste, dat is wat ik altijd met bij de lokale kolonies; odra de pers langskomt zijn ze verdwenen.
even offtopic: traiectum, lees ik nou dat je regelmatig op de ponyhof komt? Ken je dan heel toevallig de ponys Isabel en Ruby ook?