In dit geval vind ik dat die leraar ook fout zat, hij komt te laat en gaat zeuren als die kinderen ook te laat komen. Is IMO niet echt eerlijk. Een leraar hoort ook het goede voorbeeld te geven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Geen vrienden gemaakt.....
Nikj schreef:linneketeut schreef:Vorig jaar in de klas
Manon en ik stonden al 5 min. op de leraar te wachten, dus besloten we dat we nog wel even die moeder konden bellen in de wc (was toen iets ergs aan de hand helemaal gestrest etc.) na 3 min. bellen waren we klaar maar meneer was er al.
Zegt hij doodleuk: waar komen jullie zolaat vanaf?
Ik: van de WC
Meester: ja jullie zijn telaat.
Ik: ja maar jij bent ook 5 min. te laat.
Meester: Niets mee te maken, jullie zijn niet op tijd ga maar een te laat briefje halen.
Manon: ja maar we moesten naar de WC ..!?
Meester: Nee telaat briefje halen !
Ik: (eigenlijk dacht ik het maar flapte het eruit) Ja fack jou man!
De hele klas was stil! Wajooo nie normaal
Meester: Manon te laat briefje halen morgen om 8 uur melden, Lindy eruit en melden in het olc en melden wanneer je 2 uur terug komt.
Oepsie.
Kom ik dit jaar weer op school en wie is mijn mentor? JANSSEN (diezelfde meneer)
ik roep kei hard, JAAA FACK AF!
Meneer: Uhh Lindy.......
Ik: Oeps sorry
Ik vind dit grof gezegt asociaal en dus echt niet 'stoer'. Je hebt het wel tegen een leraar hoor.
lottehorse schreef:Nikj schreef:Ik zit op een christelijke school en daar worden zulke dingen zelf ook gedaan.. dus het valt wel mee.. id niet stoer maar het floept er toch uit??
Ik vind dit grof gezegt asociaal en dus echt niet 'stoer'. Je hebt het wel tegen een leraar hoor.
Ik vind 't op geen enkele school meevallen! En dat 't wel zou meevallen omdat 't op een gelovige school ook gebeurt, dat vind ik pas een lompe opmerking
Hester schreef:lottehorse schreef:Ik zit op een christelijke school en daar worden zulke dingen zelf ook gedaan.. dus het valt wel mee.. id niet stoer maar het floept er toch uit??
Want als 't op een christelijke school gebeurd, is 't niet asociaal, puberaal en onrespectvol?Ik vind 't op geen enkele school meevallen! En dat 't wel zou meevallen omdat 't op een gelovige school ook gebeurt, dat vind ik pas een lompe opmerking
" ???
Of: "Maar zondag maak ik het wel weer goed.
" Lekker dan.
(kan er inmiddels al wel om lachen haha)
lottehorse schreef:Nikj schreef:Ik zit op een christelijke school en daar worden zulke dingen zelf ook gedaan.. dus het valt wel mee.. id niet stoer maar het floept er toch uit??
Ik vind 't op geen enkele school meevallen! En dat 't wel zou meevallen omdat 't op een gelovige school ook gebeurt, dat vind ik pas een lompe opmerking
[/quote]
nu zaten er dus een stel van die pubertje's in de zaak te wachten en die hoorde het, lol dat ze hadden joh! zegt er 1 doodserieus nadat hij mij uitgebreid had bekeken ''ik wist niet dat beren douchen en dan nog hun ballen laten aandraaien ook! dat doet toch pijn
'' waarop de ander zegt: ''dat zie je toch, ze heeft niet voor niks die krassen op haar armen!
''

Ashkerlon schreef:Mijn moeder vertelde net een mooie.
Ze was in de winkel, en stond vlak bij twee van de werknemers iets uit de rekken te nemen, en hoorde dus wat ze zeiden. Die meisjes waren bezig met ergens etiketjes te plakken voor de een of andere promotie. Zegt het ene meisje tegen het andere: "Dit is nog iets wat ik zou durven kopen... de rest van de spullen die ze hier verkopen is maar rommel, maar dit ziet er nog degelijk uit"
Leuk... zo'n werknemers die hardop in de nabijheid van een klant weten te vertellen dat alles maar rommel is
We hebben 3 soorten file american en soms vragen ze welke de lekkerste is of wat het verschil is, mijn standaart reactie is dan: ik lust ze geen van alle
foxy80 schreef:mijn moeder draagt regelmatig een hoed (ja ik weet het, uitstervende gewoonte)
laatst waren we in de Inno, en mijn moeder legt haar hoed op een rekje en begint vrolijk nieuwe hoeden te passen, ik doe lekker mee.
Staan we met twee voor een spiegel, wringt er opeens een nogal onbeschofte vrouw zich voor ons.
Ze keurde zichzelf uitgebreid in de spiegel, en wij zagen dus niks meer, probeerden links en rechts ernaast te hangen.
Opeens draaide die vrouw zich om en riep naar haar man: ja, hij staat me beeldig, ik neem hem hoor!
Waarop mijn moeder droogjes: dat dacht ik niet, u draagt nl de mijne!
Waarop vrouw met schaamrood op de kaken zonder hoed afdroop en wij weer de spiegel kregen
Dus ik zat samen te fietsen met A. en ik zeg een beetje binnensmonds: 'pff wat stinkt dat water..' En we reden net langs een vrouw, en zowel A. als die vrouw verstonden waarschijnlijk: 'pff wat stinkt het hier' Dus A. me zo niet begrijpend aankijken en die vrouw dacht geloof ik dat ik het over haar had.. Oeps!
nina88 schreef:Hahah geweldig!!
Ik kan zo gauw niet iets bedenken, maar ik ben meestal de maker van lompe opmerkingen.
Heb wel eens meerdere keren gehad dat ik niet zo positief over iemand stond te praten, terwijl degene achter me stond...
hihi
helaas ben ik ook in het bezit van een beroerd geheugen, dus ik kom er zo 1, 2, 3 niet op...
die was ook wel redelijk lomp 
en dr vriendin was er ook (ik was gewoon daar zeg maar) hihi, en dat meisje had 2 wedstrijden gereden. Zegt die vriendin: "ik vond de 2e veel beter gaan!"
alleen stuurde ik hem automatisch naar de desbetreffende gozer...
das gewoon dom