Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:46

En een leraar weet alles, maakt nooit fouten? Haha!
In dit geval vind ik dat die leraar ook fout zat, hij komt te laat en gaat zeuren als die kinderen ook te laat komen. Is IMO niet echt eerlijk. Een leraar hoort ook het goede voorbeeld te geven Lachen

Widner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 21:10

Net was ik weer handig bezig Bloos

De beste vriend van mijn vader zat bij ons, en we gaan morgen naar drievliet. Maar hij schept altijd op over alles. Ik ging bijvoorbeeld een keer met hem paardrijden en toen durfde hij niet op het paard. Maar dan zit hij achteraf heel stoer te doen: Ja ik ging op 1 wiel enzo.

Dus hij zat net: Jaa ik ga in een achtbaan! Dus ik wou zeggen: daar durf je toch niet in. Maar toen zei ik Daar pas je toch niet in Bloos Geen vrienden gemaakt.....

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 00:30

Haha op 1 wiel Huilen van het lachen
Die ander is ook wel lomp

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 11:33

K doe een opleiding aan de haagse hogeschool, eind vorig jaar had ik een bepaald vak, waar altijd mensen te laat kwamen. De laatste persoon die binne kwam was altijd 1 van de 2 docenten die dat vak gaven.

de ene docent (die altijd op tijd was) was het zat, en vond het tijd dat er een lesje over respect gegeven zou worden. Iedereen (betergezegd iedereen die naar college kwam) was optijd, en zat in de college zaal.
Die man preken en preken, geen teken van respect als je te laat komt bla bla bla, je verstoord de spreker. In dit geval dus mij. Jullie horen respect te hebben voor docenten bla bla bla.
Hij was net lekker op dreef, over hoe onbeschoft het was om te laat te komen, en dan ook nog zonder verontsculdiging door te lopen om een plek te zoeken in de college zaal.
Hij had mooie uitspraken die behoorlijk beledigend waren over te laat komers (nooit goede opvoedinggehad, geen fatsoen, zullen nooit succelvol worden ect.)

En wie stapt er zo de college zaal in?
DE ANDERE DOCENt. Dat mens is altijd overal te laat. Ze loopt zo door de zaal in, zonder verontschuldiging ect.

Beide docenten stonden voor banketstaaf, de ene omdat hij te laat komers af zit te zeiken en vervolgens een collega van hem binnen komt.
en de andere omdat ze eigenlijk voor van alles is uitgemaakt door haar collega.

Vragen stellendeden we altijd gelijk bij dit vak, en mijn buurman stond gelijk op toen dat mens te laat kwam.
Meneer, wij willen u bedanken voor uw duidelijke uitleg over onbeschofte, onopgevoede mensen die niet het fatsoen hebben om ergens op tijd te komen.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:02

Nikj schreef:
linneketeut schreef:
Vorig jaar in de klas
Manon en ik stonden al 5 min. op de leraar te wachten, dus besloten we dat we nog wel even die moeder konden bellen in de wc (was toen iets ergs aan de hand helemaal gestrest etc.) na 3 min. bellen waren we klaar maar meneer was er al.
Zegt hij doodleuk: waar komen jullie zolaat vanaf?
Ik: van de WC
Meester: ja jullie zijn telaat.
Ik: ja maar jij bent ook 5 min. te laat.
Meester: Niets mee te maken, jullie zijn niet op tijd ga maar een te laat briefje halen.
Manon: ja maar we moesten naar de WC ..!?
Meester: Nee telaat briefje halen !
Ik: (eigenlijk dacht ik het maar flapte het eruit) Ja fack jou man!

De hele klas was stil! Wajooo nie normaal Tong uitsteken

Meester: Manon te laat briefje halen morgen om 8 uur melden, Lindy eruit en melden in het olc en melden wanneer je 2 uur terug komt.

Oepsie.

Kom ik dit jaar weer op school en wie is mijn mentor? JANSSEN (diezelfde meneer)
ik roep kei hard, JAAA FACK AF!
Meneer: Uhh Lindy.......
Ik: Oeps sorry Vork

Ik vind dit grof gezegt asociaal en dus echt niet 'stoer'. Je hebt het wel tegen een leraar hoor. Nagelbijten / Gniffelen

Ik zit op een christelijke school en daar worden zulke dingen zelf ook gedaan.. dus het valt wel mee.. id niet stoer maar het floept er toch uit??

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:39

lottehorse schreef:
Nikj schreef:

Ik vind dit grof gezegt asociaal en dus echt niet 'stoer'. Je hebt het wel tegen een leraar hoor. Nagelbijten / Gniffelen
Ik zit op een christelijke school en daar worden zulke dingen zelf ook gedaan.. dus het valt wel mee.. id niet stoer maar het floept er toch uit??

Want als 't op een christelijke school gebeurd, is 't niet asociaal, puberaal en onrespectvol? Nagelbijten / Gniffelen Ik vind 't op geen enkele school meevallen! En dat 't wel zou meevallen omdat 't op een gelovige school ook gebeurt, dat vind ik pas een lompe opmerking Scheve mond

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:51

Hester schreef:
lottehorse schreef:

Want als 't op een christelijke school gebeurd, is 't niet asociaal, puberaal en onrespectvol? Nagelbijten / Gniffelen Ik vind 't op geen enkele school meevallen! En dat 't wel zou meevallen omdat 't op een gelovige school ook gebeurt, dat vind ik pas een lompe opmerking Scheve mond

Inderdaad.

"Maar ik rook niet! Vork " ??? Nagelbijten / Gniffelen Of: "Maar zondag maak ik het wel weer goed. Schijnheilig " Lekker dan. Nagelbijten / Gniffelen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 17:04

Jongen die al een tijd mijn aandacht probeert te trekken en om de meest lompe dingen een gesprek aan knoopt op mijn werk, zegt vandaag: Yes bijna 12 uur.
Ik: Hoezo?
Hij: Ja ik heb honger
Ik: Ach ja de liefde van de man gaat door de maag
poedersuiker!
Ik vroeg me werkelijk af wat ik gezegd had en kwam vervolgens helemaal niet meer van hem af, hij vroeg of ik toevallig mee ging eten want dan kwam er misschien nog wat liefde bij Lips are sealed
Wat baalde ik van mezelf *LOL* (kan er inmiddels al wel om lachen haha)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 17:08

We waren op vakantie in Zwitserland en het was nogal warm en ik had een heeeeeel kort broekje aan..
Zegt mn niet al te snuggere neef ineens:
'Het lijkt wel of je je benen hebt geschoren joh!'
Nee, zou het? Huilen van het lachen

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 17:47

vriendin en ik moesten 's avonds naar school .. zij zou volgende dag miss met haar ouders mee rijden, ik moest met trein en bus ..
dus ik vraag "Gaan we nou morgen weer met ob"
Duurde serieus een minuut voor we em doorhadden Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 17:49

lottehorse schreef:
Nikj schreef:

Want als 't op een christelijke school gebeurd, is 't niet asociaal, puberaal en onrespectvol? Nagelbijten / Gniffelen Ik vind 't op geen enkele school meevallen! En dat 't wel zou meevallen omdat 't op een gelovige school ook gebeurt, dat vind ik pas een lompe opmerking Scheve mond[/quote]

nee maar het geeft wel even wat aan. het blijft onrespectvol maar om nou te zegen dat het asosiaal is.. ik bedoel het word overal gezecht. en ja het is niet netjes maar soms floept er wel wat uit. en bij mij op school doen ze er heus niet zo moeilijk over hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:42

whaha vandaag op het werk was nog een mooie Vork
mijn baas vroeg aan mij of ik de berenklauw-ballen uit de vrieser in de koeling wou leggen maar zei in haar haast dus de ''beren-ballen'', tegelijk zei ik tegen een collega dat ik altijd onder de douche de balletje's aandraai (navelpiercing) Vork nu zaten er dus een stel van die pubertje's in de zaak te wachten en die hoorde het, lol dat ze hadden joh! zegt er 1 doodserieus nadat hij mij uitgebreid had bekeken ''ik wist niet dat beren douchen en dan nog hun ballen laten aandraaien ook! dat doet toch pijn Nagelbijten / Gniffelen '' waarop de ander zegt: ''dat zie je toch, ze heeft niet voor niks die krassen op haar armen! Rolleyes ''

Mooi was dat man! de krassen op mijn armen komen namelijk door de katten Vork

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:43

Mijn moeder vertelde net een mooie.

Ze was in de winkel, en stond vlak bij twee van de werknemers iets uit de rekken te nemen, en hoorde dus wat ze zeiden. Die meisjes waren bezig met ergens etiketjes te plakken voor de een of andere promotie. Zegt het ene meisje tegen het andere: "Dit is nog iets wat ik zou durven kopen... de rest van de spullen die ze hier verkopen is maar rommel, maar dit ziet er nog degelijk uit" Ja
Leuk... zo'n werknemers die hardop in de nabijheid van een klant weten te vertellen dat alles maar rommel is Nagelbijten / Gniffelen

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:37

haha, en wélke winkel was dat? de werknemers zullen wel een betrouwbare bron zijn, toch? Clown

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:41

ik dacht de Gifi, maar pin me er niet op vast Clown

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 23:23

mijn moeder draagt regelmatig een hoed (ja ik weet het, uitstervende gewoonte)
laatst waren we in de Inno, en mijn moeder legt haar hoed op een rekje en begint vrolijk nieuwe hoeden te passen, ik doe lekker mee.
Staan we met twee voor een spiegel, wringt er opeens een nogal onbeschofte vrouw zich voor ons.
Ze keurde zichzelf uitgebreid in de spiegel, en wij zagen dus niks meer, probeerden links en rechts ernaast te hangen.
Opeens draaide die vrouw zich om en riep naar haar man: ja, hij staat me beeldig, ik neem hem hoor!
Waarop mijn moeder droogjes: dat dacht ik niet, u draagt nl de mijne!
Waarop vrouw met schaamrood op de kaken zonder hoed afdroop en wij weer de spiegel kregen Haha!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 07:53

Ashkerlon schreef:
Mijn moeder vertelde net een mooie.

Ze was in de winkel, en stond vlak bij twee van de werknemers iets uit de rekken te nemen, en hoorde dus wat ze zeiden. Die meisjes waren bezig met ergens etiketjes te plakken voor de een of andere promotie. Zegt het ene meisje tegen het andere: "Dit is nog iets wat ik zou durven kopen... de rest van de spullen die ze hier verkopen is maar rommel, maar dit ziet er nog degelijk uit" Ja
Leuk... zo'n werknemers die hardop in de nabijheid van een klant weten te vertellen dat alles maar rommel is Nagelbijten / Gniffelen

Haha ooh ik ben ook al zo'n 'goede' verkoper Tong uitsteken We hebben 3 soorten file american en soms vragen ze welke de lekkerste is of wat het verschil is, mijn standaart reactie is dan: ik lust ze geen van alle
Bloos

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 08:13

foxy80 schreef:
mijn moeder draagt regelmatig een hoed (ja ik weet het, uitstervende gewoonte)
laatst waren we in de Inno, en mijn moeder legt haar hoed op een rekje en begint vrolijk nieuwe hoeden te passen, ik doe lekker mee.
Staan we met twee voor een spiegel, wringt er opeens een nogal onbeschofte vrouw zich voor ons.
Ze keurde zichzelf uitgebreid in de spiegel, en wij zagen dus niks meer, probeerden links en rechts ernaast te hangen.
Opeens draaide die vrouw zich om en riep naar haar man: ja, hij staat me beeldig, ik neem hem hoor!
Waarop mijn moeder droogjes: dat dacht ik niet, u draagt nl de mijne!
Waarop vrouw met schaamrood op de kaken zonder hoed afdroop en wij weer de spiegel kregen Haha!

Hahahhaha *LOL*

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:01

We fietsten over de dijk, en het water stonk echt heel erg zout Misselijk Dus ik zat samen te fietsen met A. en ik zeg een beetje binnensmonds: 'pff wat stinkt dat water..' En we reden net langs een vrouw, en zowel A. als die vrouw verstonden waarschijnlijk: 'pff wat stinkt het hier' Dus A. me zo niet begrijpend aankijken en die vrouw dacht geloof ik dat ik het over haar had.. Oeps! Bloos!
Toen ging ik maar als één of andere toerist heel veel naar het water wijzen en me neus dichtknijpen *LOL*

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:37

Er zijn twee bouwvakkers aan het timmeren/zagen etc hier.
Net stond een van die mannen in de hoek van een kleine ruimte, met zijn neus naar de muur, met een meetlat wat te wijzen en zegt in plat Gronings:
"En dan moet dat hier deur".

Ik versta Gronings over het algemeen goed, maar het eerste dat ik (nog niet helemaal wakker) dacht was:
"Hoe wil je daar in vredesnaam een deur neerzetten?!"

Gelukkig niet hardop gezegd. Bloos

fyi: deur is dus door.. het ging over leidingen

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 11:22

Ik was in een winkel een nieuwe jas aan het passen.. ik zat te twijfelen tussen de grijze en de zwarte.. zegt de verkoopster: "Ja, de zwarte kleedt af he!"
Nu ik er zo over nadenk was dat best wel banketstaaf van dr Nagelbijten / Gniffelen

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:09

whahahha marilyn gekske Tong uitsteken

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:16

nina88 schreef:
Hahah geweldig!!
Ik kan zo gauw niet iets bedenken, maar ik ben meestal de maker van lompe opmerkingen.
Heb wel eens meerdere keren gehad dat ik niet zo positief over iemand stond te praten, terwijl degene achter me stond...

Hier nog iemand die er geregeld een lompe opmerking uit gooit Knipoog hihi
Ik presteer het áltijd om, als ik een keer slecht over iemand praat, dat diegene altijd nét langs komt lopen...

En verder bruis ik van de lompe opmerkingen Vork helaas ben ik ook in het bezit van een beroerd geheugen, dus ik kom er zo 1, 2, 3 niet op...

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:19

ow ik had er gister nog 1 Tong uitsteken die was ook wel redelijk lomp Tong uitsteken

Er was iemand die een wedstrijd had gereden Tong uitsteken en dr vriendin was er ook (ik was gewoon daar zeg maar) hihi, en dat meisje had 2 wedstrijden gereden. Zegt die vriendin: "ik vond de 2e veel beter gaan!"

Dus ik was meteen wakker en presteer eruit te braken voordat ik er erg in had: "haha jij bent grappig, ik weet toch zeker dat de 1e veel beter ging dan de 2e"

(De 1e ging ook echt veel beter) maar je had dat hoofd moeten zien van die vriendin Vork

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:26

ow en ik heb het gepresteerd dat ik een smsje naar iemand wilde sturen over dat ik een jongen eindelijk gedumpt had hihi Tong uitsteken alleen stuurde ik hem automatisch naar de desbetreffende gozer... Frusty
Das niet lomp Tong uitsteken das gewoon dom