lieveli schreef:Vols ipv volgens.
Vols?
Topictitels als 'En dan (werkwoord) je opeens (vul verder aan), vind ik ook verschrikkelijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjolein29 schreef:Gister ook even bij vrienden geïnformeerd naar wat zij vreselijk vinden en daar kwam de volgende zin uit: "het een plekje geven".
Vooral als het gaat om iets heel ernstigs of juist als het gaat om niets bijzonders. Het klinkt zo hulpeloos en tuttig.
Marjolein29 schreef:Gister ook even bij vrienden geïnformeerd naar wat zij vreselijk vinden en daar kwam de volgende zin uit: "het een plekje geven".
Vooral als het gaat om iets heel ernstigs of juist als het gaat om niets bijzonders. Het klinkt zo hulpeloos en tuttig.
oomens schreef:Smee__ schreef:Wat ik ook vaak op bokt zie is bels voor een belg(isch trekpaard). Zó ontzettend irritant vind ik dat
Zo heten zo'n paard, dat land ("Gaode dees weekend nog naar Bels?"), een inwoner van/iemand afkomstig uit dat land ("D'n Bels"), het bijvoeglijk naamwoord dat erbij hoort ("het Bels lijntje") en de beide in Nederland te ontvangen Belgische tv-zenders ("komt er vanavond nog wat op d'n Bels?") nou eenmaal.