Marley schreef:[ [url=m/VDTwV1.png]Afbeelding[/url] ]Ook geen babynaam, toch erg grappig Annewil Hokken maar Tycho niet. I love it
Ierpier schreef:Marley schreef:[ [url=m/VDTwV1.png]Afbeelding[/url] ]Ook geen babynaam, toch erg grappig Annewil Hokken maar Tycho niet. I love it Hahaha ja das echt een goeie haha
Is muck niet van Bob de bouwer? Muck scoop en dizzy en rolly ook , werken ze samen is niks hun te dol Boyke ,misschien een transgender?
Wannabeanky schreef:Dhidey... variant van didi?Klinkt als "did they" (they did "it" om Dhidey te krijgen)
Mischa schreef:Wannabeanky schreef:Dhidey... variant van didi?Of D-day De vader landde op de heuvels van de moeder
vuurneon schreef:Tivoli schreef:Die hebben er een zooitje van gemaakt Zoïtje heel scherpZag bij de verloskundige een kaartje hangen met Wendely en een Maas. Ik ken een hond die Maas heet, dus vond t een beetje raar
Ik heb ooit een geboortekaartje gezien van een Maas, helemaal in de sfeer van water en waterdieren. De link naar de rivier was snel gelegd zo
Ik vind Maas geen naam. En hier in de omgeving is het ook nog eens een heel gebruikelijke achternaam, dus niet handig. Maas Maas. Fiep vind ik wel heel grappig, net als Wiep. En ondanks dat, zou ik niet de ballen hebben mijn kind zo te noemen.De ouders van Zoï hebben het wel weer heel letterlijk genomen.. Valt nog mee dat het geen Zoowie is.
Kom net tot de ontdekking dat het meisje wat Sam Dekkers speelt in gtst, in t echt Stijn heet.Ook niet bepaald een meisjesnaam.