je suis prêt = ik ben klaar
dus combineer nu maar naar believen om 'je viens pret' letterlijk te vertalen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Fiffill schreef:Geweldig topic dit
Ik krijg vaak opmerkingen over mijn rode haar:
"Van welk merk is dat?"
Wat?
"Die haarverf."
Dat is mijn eigen kleur

Maureenn schreef:3 vriedinnen van me gingen paardjespelenen J. & K. zaten samen op S (S ik best uhm stevig gebouwd) dus ik zei zo nou S dan mag jij op J & K.
en ze vatten het op als ow ik ben dik en ze 1 persoon kan mij niet houden..
oeps
Ze heten overigens L, I en B
xKatleentjex schreef:dorothea schreef:je viens prêtHahaha, dat is zoals een meisje van mijn klas ooit zei tijdens engels: "my grandfather fOcked rabbits". Ze was er van overtuigd dat er een verschil was tussen "to fock" en "to f-u-ck", dus ze articuleerde de O nog eens goed duidelijk omdat ze bang was anders uitgelachen te worden door de klas.
Nu ja, uitgelachen werd ze evengoed
Heeeeeel snugger

linneketeut schreef:Ik: (eigenlijk dacht ik het maar flapte het eruit) Ja fack jou man!
misschien maar niet doen bij Engels, daar kun je al je uren zo te zien wel gebruiken 
linneketeut schreef:De hele klas was stil! Wajooo nie normaal
linneketeut schreef:Haha ja maar dát zinnetje zat al 2 weken in m'n hoofd bij alles waar ik schijt aan had ging het: Fack jou.
Maar ik was echt kwaad want hij wist niet eens wat er aan de hand was, we belde de moeder van manon omdat er geld was gestolen van manon, ik was ook nog eens aardig geweest om mee te gaan! Hij moest is weten wat er toen door mijn hoofd ging (behalve dan dat fack jou gebeuren)
Als je dat had uitgelegd had je leraar het misschien wel begrepen. Jammer dat nou net dat ene zinnetje eruit moest komen.
want zij had namelijk alles nog uitgelegd en zij hoefde niet meer te laat briefje te halen. Maar voor mij gelde dat niet meer omdat ik al te ver was gegaan
"
best kinderachtig voor een paar 3e bijna 4e klassers maar het blijft grapig
linneketeut schreef:Vorig jaar in de klas
Manon en ik stonden al 5 min. op de leraar te wachten, dus besloten we dat we nog wel even die moeder konden bellen in de wc (was toen iets ergs aan de hand helemaal gestrest etc.) na 3 min. bellen waren we klaar maar meneer was er al.
Zegt hij doodleuk: waar komen jullie zolaat vanaf?
Ik: van de WC
Meester: ja jullie zijn telaat.
Ik: ja maar jij bent ook 5 min. te laat.
Meester: Niets mee te maken, jullie zijn niet op tijd ga maar een te laat briefje halen.
Manon: ja maar we moesten naar de WC ..!?
Meester: Nee telaat briefje halen !
Ik: (eigenlijk dacht ik het maar flapte het eruit) Ja fack jou man!
De hele klas was stil! Wajooo nie normaal
Meester: Manon te laat briefje halen morgen om 8 uur melden, Lindy eruit en melden in het olc en melden wanneer je 2 uur terug komt.
Oepsie.
Kom ik dit jaar weer op school en wie is mijn mentor? JANSSEN (diezelfde meneer)
ik roep kei hard, JAAA FACK AF!
Meneer: Uhh Lindy.......
Ik: Oeps sorry