de namen worden gewoon echt gegeven, echt belachelijk vind ikheb een paar van de genoemde namen opgezocht, van een siteEr zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 8 meisjes geboren die de naam Hope gekregen hebben.Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 23 meisjes geboren die de naam Lente gekregen hebben.Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 meisjes geboren die de naam Silver gekregen hebbenEr zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Vlinder gekregen hebbenEr zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Bickel gekregen hebbenEr zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Bing gekregen hebben.Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 meisjes geboren die de naam Flo gekregen hebben
Of bij 'Van etter tot engel' heet zo'n meisje Poppy.. Zo noem je je kind toch niet Of een meisje die daar Danni heet
mijn tante had iets met als laatste letter een EDe namen van haar kinderen:TimmeJelleSietseAnneVond ik ook altijd wel apart. niet de namen zelf,maar alles bij elkaar
Der was een vrouw die heette met haar eigen achternaam 'Naaktgeboren' en toen ging ze trouwen, en die man heette met zijn achternaam 'in het gras'
Een collega van mij vertelde dat hij van het weekend bij vrienden was en die hebben een zoontje die Egidius heet...Ook een beetje vreemd..
Wirobelgje schreef:ik ben wel eens tegengekomen dat iemand Piet Snot heette OOh wat zal die gepest zijn op school.
Wat een vreselijke namen zijn er ook.. Er is toch ook iemand bij voetbal die Braamhaar heet?(die naam hoorde ik eens voorbijkomen toen mn vriend voetbal op talpa zat te kijk)Das pas een naam
Het dochtertje van Anky en Sjef heet Ava Eden. Ik vind het wel apart, maar niet echt stom ofzo! Ik heb ook een nieuwe collega; Hazel, dat is ook wel apart