Dat ik met krukken loop en een trap af moest dus een vriendin nam mijn krukken mee en was al beneden toen ik nog halverwege was. Het was een lange trap... of voor mijn gevoel nu met mijn manke poot.
Ik liep nogal sullig de trap af, treetje voor treetje, toen er een meisje naar me toe kwam om te vragen of ik ergens last aan had en of het lukte. Dus ik vertelde dat ik last had aan mijn been. Kreeg gelijk een glimlach met: Gelukkig maar! Liepen een aantal rare kerels rond daarboven, was bang dat ze wat hadden gedaan! En toen ging ze er weer vandoor. Vond ik erg leuk om mee te maken, dat zoiets tegenwoordig ook nog kan!
Dat ik had verwacht de ergste dag ooit te hebben inclusief tranen (ik kijk al de hele week tegen vandaag op ) maar dat vandaag eigenlijk wel erg leuk was totaal niet verwacht!
Gnome
Geplaatst: 22-05-15 23:00
Dat ik vandaag definitief over ben naar een andere afdeling op het werk en dus ook van bepaalde mensen af ben
Gisteren stond ik net als velen in de 300km file. Op een bepaald punt reed er een auto voor me met twee vrolijke kindjes achterin die de achterruit hadden versierd en naar iedereen gingen zwaaien. Dat maakte de file toch een klein stukje leuk!
Mijn oppaskindjes. 1 kindje moest huilen toen zijn ouders weggingen en toen zei zijn broertje van 6 tegen hem: "Gewoon even niet aan denken, dan is het minder erg". Zo lief .
Dat ik eindelijk alleen met de auto naar de winkel ben gereden en daar heb ingeparkeerd. (Ik heb net mijn rijbewijs en ben een held op sokken en denk altijd dat ik het niet kan)
Chiave
Geplaatst: 25-05-15 16:34
Dat ik na twee dagen zoeken tóch nog aftersun vond.
Heel veel! Spontane kappersafspraak die er zo tussendoor kon, leuk gesprek met een medewerker van een dierenwinkel over garnalen en kreeften, het lesgeven dat goed ging, dat ik een vrouwtjes kreeft voor mijn mannetjeskreeft gevonden heb voor een leuke prijs en dat een van mijn guppen die na twee weken na aanschaf al overleden is kosteloos vervangen kon worden!