zijn ze weg, zijn ze weg??? *kijkt heel voorzichtig om een hoekje, had hier al weleens gepost maar dacht achtervolgd te worden wanneer ze bij paard was en durfde alleen nog maar mee te lezen, heeft vandaag niks van kabouters gemerkt en steekt dus voorzichtig haar neus om de hoek*
Zeker geen last, überpony heeft braaf gecarrouseld zonder eerst gelongeerd te worden. Zou het dan toch echt gaan lukken (Of speelt het mee dat dochterlief hem beter doorkrijgt, en dat hij ook wel ietsiepietsie ouder wordt, nu al 5,5 jaar dus)
Zoolgangster
Geplaatst: 07-12-11 00:52
Tja, als de kabouter die überpony zo snel liet lopen met de boot naar Spanje is, dan wordt het denk ik toch geen Duindigt volgend jaar... Das dan wel een beetje jammer... maar carrouselrijden is ook leuk.
Ach Zoolgangster, met applaus oefenen ging hij weer lekker hard hoor! Dus die training houden we er ook in ha ha
MarlindeRooz
Geplaatst: 09-12-11 16:40
JLLN_ schreef:
vonneke schreef:
ik zou het stukje afzetten en daar niet meer rijden
Was ook mijn idee! Zet er gewoon een hek neer, of een betonnen paal. Dan kun je daar iig niet meer vallen
Een betonnen paal? dan krijgt ze nog meer ongelukken
Zoolgangster
Geplaatst: 10-12-11 16:51
Psst, ik vermoed dat er kabouters in dit topic proberen te infiltreren! Niks is zo mooi voor een bakkabouter om iemand met paard en al tegen een betonnen paal te laten lopen.
MeesMo
Geplaatst: 12-12-11 11:11
Het kan nog beter: een betonnen paal met prikkeldraad
Zoolgangster
Geplaatst: 12-12-11 15:32
@Simoontjeh: zie je wel, ik was er al bang voor. Volgens mij zijn niet alle kabouters gevangen.
Een kleine update??? [scroll scroll scroll scroll scroll scroll scroll] Auw, het wieltje van mijn muis loopt gloeiendheet aan... Eh... nou ja, het komt er op neer dat ze geprobeerd hebben om alle bakkabouters en aanverwandten met list en bedrog op de boot mee naar Spanje te krijgen. We dachten mooi van ze af te zijn, maar er zijn op het moment toch wat twijfels...
Dacht daarnet toch serieus dt ik een rood mutsje om de hoek zag verdwijnen... Ik raad jullie allemaal aan erg alert te zijn de komende tijd. De overgeblevenen zouden het wel eens op ons gemunt kunnen hebben.
Eeeh, lieve schatten, willen jullie niet in dat onmogelijke kleine lettertype typen? Nog geen brilletje gehaald bij de opticien. (Serieus, ik moet aan de bril).
Zoolgangster
Geplaatst: 14-12-11 23:24
Ach gunst, rien wat vervelend nou... sorry, het was alleen de bedoeling dat de kabouters het niet konden lezen. Een kleine tip: met ctrl + toets tegelijk kun je het lettertype vergroten. Hoe vaker je dat typt, hoe groter de letters worden. Het gaat dus om 2 toetsen tegelijk indrukken. En wil je terug dan gebruik je de ctrl - toets, net zo veel keren als je eerst vergroot hebt. Probeer het maar eens! Heel veel succes.
Pff, ik kom ook weer eens boven drijven. Ik vermoed dat een aantal bakkabouters de sinterklaas-list doorhadden en zich in het plaatselijke bos verstopt hebben, want mijn stoere mustang crosst in volle galop over de bospaadjes. Nou doet ze dat wel vaker (hoe harder hoe leuker is haar motto), maar ik denk dat er af en toe een kabouter in haar staart hangt
Ze is gelukkig sokloos, dat scheelt weer. 't kan ook zijn dat ze gewoon graag renwedstrijdjes met de plaatselijke crosskabouter houdt zijn die krengen toch nog ergens goed voor.
Worden ze lekker snel en wendbaar van. Denk dat mijn ros de kabouters wilde imponeren zaterdag. Zat opeens twintig centimeter hoger en haar benen vlogen naar ongekende hoogten...
Neuh... smid is net langs geweest, dus dat zullen dan eerder d'r slippers zijn geweest, ze heeft geen ijzers namelijk...
wille
Geplaatst: 07-01-12 21:14
Heb ik weer....eerste M2-wedstrijd en na groeten bij X een leger doorzichtige spooky bakkaboutertjes, paard in de achteruit en volledig in de stress.....weg punten WHAAAAA ER MOET NU WAT GEBEUREN!!!!!!!
Wij hadden ook weer een kabouter. Een muziek kabouter. In de carrousel vandaag voor het eerst de muziek aan (zachtjes). Überpony is in dit team de enige die nog nooit met muziek had gelopen. En het ging goed, totdat hij richting de muziek galoppeerde. PIEWWWWW daar ging hij .... het duurde een tijdje, maar dochterlief hapte toch in het zand. BOEM, en hard ook. Nou ja, vanavond maar in een warm bad gestopt.