*denkt 18
"Jaartje of 13?"
Werkt dat echt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

poes schreef:Stagiair: Ik heb nog 2 broers en 1 zus, ik ben de oudste. De jongste zijn een tweeling: een jongen en een meisje.
Ik: Is het een eeneiïge of twee-eiïge tweeling?
Het moment dat ik het zei had ik het al door....
Vanmiddag nog, mijn collega kon niet meelunchen dus had ik mijn vriend gevraagd gewoon bij ons op kantoor te komen lunchen. Tot mijn collega zei dat de grote baas (Ward) kwam, ja dan ging het wat vreemd zijn als mijn vriend langskwam. Dus ik snel een sms-je:
Je kunt beter niet naar het werk komen want de Ware komt.
Beter dan dat ga ik niet meer doen vrees ikIk heb echt een hele erge week...
Een 1 ei-ige tweeling kan ook 2 geslachten hebben
Dan heeft de tweeling zegmaar in een heel vroeg stadium (maar wel na de bevruchti) zegmaar 3 genderchromosomen XXY, en als bij de ene de X wegvalt, en bij de ander de Y (aangezien je niet ter leven wordt gebracht met 3 van die chromosomen) .. Heb je dus 2 verschillende geslachten...

.
poes schreef:Mijn domme actie van vandaag:
Ben net naar de Aldi geweest, mijn voorraadkasten waren echt leeg dus ik dacht, ik ga eens veel blikken en zo inslaan. Dus ik heel opt gemak rondwandelen en alles wat maar ooit van pas kan komen meegenomen... Aan de kassa begon het mij al wat te dagen dat ik nogal veel mee had. Tegen dat ik alles op de band gezet had was er al een hele file achter me en er stond zo ook een kindje de hele tijd:'Amai mama zo veel ....' Heb maar gezegd dat we met 8 zijn thuis.
Tegen dat alles nog eens in de kar stond nog zoveel werk.... ik lag wel maar aan 80 euro, das dan weer tof aan de Aldi.
Nuja had alles bij elkaar 5 grote zakken, pak wcpapier, 2 pakken met 6 flesjes fruitsap en een pak met kleine flesjes limonade....
... met de fiets
? 

..
Zqw39 schreef:1 koe en 2 koeiers.

Werk in een bakkerij en klaten kunnen meedoen met een soort EK-poule, moeten ze 3 bonnen aan een kansbon nieten, de uitslag voorspellen en dan kunnen ze een slagroomtaart winnen. Dus heb 100x dat riedeltje afgedraaid maar het was nogal een verhaal dus op een gegeven moment werd het een 'slagroomwedstrijd'
Das natuurlijk wat heel anders