Gelukig is alles goed gekomen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Gelukig is alles goed gekomen

xx_Horsiex schreef:Ja nigger is wel effe wat anders dan neger, betekent precies hetzelfde maar nigger heeft een zwaarder effect dan neger. Ik vind zwarte persoonlijker erger dan neger.
Sommige zijn wel weer grappig! 

Hoezo lomp..

....
Iig voor altijd
"
"
" 
Fiffill schreef:Geweldig topic dit
Ik krijg vaak opmerkingen over mijn rode haar:
"Van welk merk is dat?"
Wat?
"Die haarverf."
Dat is mijn eigen kleur
Tjaldur schreef:Heb er vorig weekend ook 1 gehoord waar ik echt kwaad om ben...
"
. Arme klas had nog geen half jaar geleden een leerling tragisch verloren en een onderontwikkelde mossel gaat ze even vertellen dat ze zich aanstellen
. xKatleentjex schreef:Tjaldur schreef:Heb er vorig weekend ook 1 gehoord waar ik echt kwaad om ben...
In die categorie ken ik er ook wel eentje...
Was in het zesde middelbaar en we waren aan het brainstormen voor een show. Uiteindelijk hadden enkelen bedacht om als opening in een lijkwagen met doodskist de schoolpoort binnen te komen, gevolgd door enkele rouwende mensen, totdat de dode plots uit de kist kroop.
Nu is het zo dat er het jaar ervoor in juni (was toen oktober) een jongen van een van de zesdes zelfmoord had gepleegd. Dus die klas kwam naar voren en zei "Kijk, wij hebben eind vorig jaar iemand verloren. Wij zijn naar de begrafenis geweest, wij vinden het geen prettig idee om hier mee te werken want het brengt te veel herinneringen op. Als jullie echt dit willen dan doen jullie maar, maar dan zal het zonder ons zijn."
Rolt er plots een meisje van een andere klas met haar ogen, en roept met zwaar geïrriteerde stem goed gearticuleerd: "Ach jong, GET OVER IT!"
Dan vond ik toch wel de meest onbeschofte opmerking die ik mijn leven gehoord had. Arme klas had nog geen half jaar geleden een leerling tragisch verloren en een onderontwikkelde mossel gaat ze even vertellen dat ze zich aanstellen
.

'
dorothea schreef:je viens prêt
Hahaha, dat is zoals een meisje van mijn klas ooit zei tijdens engels: "my grandfather fOcked rabbits". Ze was er van overtuigd dat er een verschil was tussen "to fock" en "to f-u-ck", dus ze articuleerde de O nog eens goed duidelijk omdat ze bang was anders uitgelachen te worden door de klas.
Mik_ schreef:Net was ik aan 't werk, cassiere miepje bij Ikea. Half 11 tot 6, ja en dan wil je aan het eind nog wel eens iets raars zeggen.
Iemand vroeg hoelang de cadeaupas geldig was..
"Hij is on.. on.. geldig?"
Betreffende mevrouw was niet zo leuk, en keek met een norse bek me aan. En ik kwam er echt niet meer uit...
"On.. on.. on.. geldig. Ja iets met geldig..
Ik weet het niet meer....
...
..
Nee echt nietIig voor altijd
"
Volgende meneer aan de kassa... "onbeperkt geldig???"
"JA DAT WAS 'T, MEVROUW!!!! ONBEPERKT GELDIG!!"
Ik zei laatst 95,15 ipv 15,95
en zo zeg ik wel meer domme dingen aan het einde van een lange werkdag haha! Kyle schreef:Van je familie moet je het hebben:
Mijn achternichtjes, die ik max. 1x per jaar zie en waar ik niet echt een band mee heb, waren voor de 1ste keer bij ons thuis. Zij zijn echt opgegroeid in de 'geld=status'-mentaliteit. Ik laat ze eventjes ons (groot) huis zien, dat mijn ouders zelf nogal mooi hebben ingericht, geschilderd enzovoorts.
Zegt de oudste: "Goh, jullie zijn veel rijker dan ik dacht"
En de jongste: "Nee, jullie WAREN rijk, maar toen kochten jullie dit huis"
Shanna schreef:vertaling graag?
.