Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:19

Oeh dat hierboven is wel schrikken ja Scheve mond Gelukig is alles goed gekomen Lachen

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:19

ik ging vroeger (was 4 of 5 jaar ofzo...) altijd met mn moeder mee naar de bakker, en dan zat ik in de vensterbank zeg maar te wachten terwijl mijn moeder in de rij stond.

Een keer kwam er een vrouw naast me zitten, en ik vroeg hoe ze heette. Nou dan antwoorde ze, en dan zei ik "wat een stomme naam". Mn moeder had dan altijd zoiets van 'die hoort NIET bij mij...." Ze schaamde zich dood voor me volgens mij Haha!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:34

Geweldig topic dit ROFL

Ik krijg vaak opmerkingen over mijn rode haar:

"Van welk merk is dat?"
Wat?
"Die haarverf."
Dat is mijn eigen kleur Nors opkijken

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:50

Ik sta in het kopiërhok, collega komt aanlopen.

Collega: "Heb je mijn printje ergens?"
Ik: "Ja hier, hij lag tussen de mijne."
Collega: "Ooh, geeft niet. Ik lig wel vaker tussenin.."

En daar was mijn iehllll-moment van vandaag! Scheve mond

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:22

xx_Horsiex schreef:
Ja nigger is wel effe wat anders dan neger, betekent precies hetzelfde maar nigger heeft een zwaarder effect dan neger. Ik vind zwarte persoonlijker erger dan neger.

Ja vooral als een blanke het zegt.. als een zelfde kleur dat zegt is het ineens wel oke? Zoals in al die rap nummers enzo.. Sorry voor de offtopic Knipoog

Zitten echt hele lompe opmerkingen tussen zeg Ziek Sommige zijn wel weer grappig!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:03

Ik heb een collega die Sonja heet en ze moest zich 'ns voorstellen aan een nieuwe collega.
Zegt ze voor de grap, 'Hah, de beruchte Sonja Bakker?' 'Nee' antwoordde ze. Clown
De nieuwe collega 'Oh, nee kan ook niet want hoe kan iemand met een plofkont nou dietiste worden!' Nagelbijten / Gniffelen Clown
En ze zat er gewoon naast... Clown Hoezo lomp..

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:24

Van je familie moet je het hebben:
Mijn achternichtjes, die ik max. 1x per jaar zie en waar ik niet echt een band mee heb, waren voor de 1ste keer bij ons thuis. Zij zijn echt opgegroeid in de 'geld=status'-mentaliteit. Ik laat ze eventjes ons (groot) huis zien, dat mijn ouders zelf nogal mooi hebben ingericht, geschilderd enzovoorts.
Zegt de oudste: "Goh, jullie zijn veel rijker dan ik dacht"
En de jongste: "Nee, jullie WAREN rijk, maar toen kochten jullie dit huis" Clown

En nog eentje van op school. Ik had toen een leerkracht die echt té seksistisch was. Hij maakte altijd verkeerde opmerkingen, en het was écht niet normaal.
Voor zulke mensen had (en heb) ik geen greintje respect.
Tijdens zijn les liep ik dan gewoon naar de prullenbak.
Hij 'A., naar uw plaats!'
Ik 'Ja, wacht ff' (ondertussen potlood slijpen)
Hij 'A., ga nu naar uw plaats met uw sexy benen!!" (of zo, dus weer zo'n verkeerde opmerking, maar weet niet meer precies wat)
Mijn potlood was geslepen dus kging naar mijn plaats waar ik nog even wat treuzelde.
Hij 'A. zit!'
Hij 'A. ZIT!!!'
Hij 'A. LIG!!!!'
Ik "Ja dat zou je wel willen he vieze vent!' Sigaar
Dat is de enige keer dat ik hem met de mond vol tanden heb zien staan en dat hij zelfs ff de klas is uitgeweest Haha!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:26

goede opmerking Kyle! Zulke mensen mag je wel even op hun nummer zetten!

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:28

Oh ik ken het precies. Huilen van het lachen

Vorig jaar toen ik jarig was belde m'n oom.
Hij: 'Gefeliciteerd!'
Ik: ''Geen dank'

Huilen van het lachen

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:37

haha de meesten zijn echt te leuk op de een of andere manier heb ik dat ook altijd ik zeg ook altijd precies wat ik denk :S kan er nu alleen even niet opkomen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:37

Net was ik aan 't werk, cassiere miepje bij Ikea. Half 11 tot 6, ja en dan wil je aan het eind nog wel eens iets raars zeggen.

Iemand vroeg hoelang de cadeaupas geldig was..

"Hij is on.. on.. geldig?"

Betreffende mevrouw was niet zo leuk, en keek met een norse bek me aan. En ik kwam er echt niet meer uit...

"On.. on.. on.. geldig. Ja iets met geldig..
Ik weet het niet meer Nagelbijten / Gniffelen ....
...
..

Nee echt niet Nagelbijten / Gniffelen Iig voor altijd Clown "

Volgende meneer aan de kassa... "onbeperkt geldig??? Sigaar "

"JA DAT WAS 'T, MEVROUW!!!! ONBEPERKT GELDIG!! Sigaar "

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:40

Fiffill schreef:
Geweldig topic dit ROFL

Ik krijg vaak opmerkingen over mijn rode haar:

"Van welk merk is dat?"
Wat?
"Die haarverf."
Dat is mijn eigen kleur Nors opkijken

2de gangpad in me moeders buik Vork

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:41

Mik_, Had je niet de neiging om te zeggen dat je héús wel intelligent bent? Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:43

Tjaldur schreef:
Heb er vorig weekend ook 1 gehoord waar ik echt kwaad om ben...

In die categorie ken ik er ook wel eentje...

Was in het zesde middelbaar en we waren aan het brainstormen voor een show. Uiteindelijk hadden enkelen bedacht om als opening in een lijkwagen met doodskist de schoolpoort binnen te komen, gevolgd door enkele rouwende mensen, totdat de dode plots uit de kist kroop.
Nu is het zo dat er het jaar ervoor in juni (was toen oktober) een jongen van een van de zesdes zelfmoord had gepleegd. Dus die klas kwam naar voren en zei "Kijk, wij hebben eind vorig jaar iemand verloren. Wij zijn naar de begrafenis geweest, wij vinden het geen prettig idee om hier mee te werken want het brengt te veel herinneringen op. Als jullie echt dit willen dan doen jullie maar, maar dan zal het zonder ons zijn."
Rolt er plots een meisje van een andere klas met haar ogen, en roept met zwaar geïrriteerde stem goed gearticuleerd: "Ach jong, GET OVER IT! Rolleyes "

Dan vond ik toch wel de meest onbeschofte opmerking die ik mijn leven gehoord had Misselijk . Arme klas had nog geen half jaar geleden een leerling tragisch verloren en een onderontwikkelde mossel gaat ze even vertellen dat ze zich aanstellen Lips are sealed .

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:45

xKatleentjex schreef:
Tjaldur schreef:
Heb er vorig weekend ook 1 gehoord waar ik echt kwaad om ben...

In die categorie ken ik er ook wel eentje...

Was in het zesde middelbaar en we waren aan het brainstormen voor een show. Uiteindelijk hadden enkelen bedacht om als opening in een lijkwagen met doodskist de schoolpoort binnen te komen, gevolgd door enkele rouwende mensen, totdat de dode plots uit de kist kroop.
Nu is het zo dat er het jaar ervoor in juni (was toen oktober) een jongen van een van de zesdes zelfmoord had gepleegd. Dus die klas kwam naar voren en zei "Kijk, wij hebben eind vorig jaar iemand verloren. Wij zijn naar de begrafenis geweest, wij vinden het geen prettig idee om hier mee te werken want het brengt te veel herinneringen op. Als jullie echt dit willen dan doen jullie maar, maar dan zal het zonder ons zijn."
Rolt er plots een meisje van een andere klas met haar ogen, en roept met zwaar geïrriteerde stem goed gearticuleerd: "Ach jong, GET OVER IT! Rolleyes "

Dan vond ik toch wel de meest onbeschofte opmerking die ik mijn leven gehoord had Misselijk . Arme klas had nog geen half jaar geleden een leerling tragisch verloren en een onderontwikkelde mossel gaat ze even vertellen dat ze zich aanstellen Lips are sealed .

Die vind ik idd echt onwijs banketstaaf!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:50

ik had er ook een met leraar van mij!

Hij: Wat heb jij een mooie riem om.
Ik: waar kijkt u naar? (het was een hele dunnen riem die wat laag hing (niet opvallend je moest echt gewoon daar naar kijken voordat je hem zag)
hij: naar je riem
ik: wat waarom! :|
hij: ja waar moet ik dan naar kijken??
ik: ik heb ook een hoofd..!!

hij vond het een hele vreemde opmerking van mij?? ik eerder van hem maar goed Knipoog

Ik heb dr ook zoon een als hier boven.

in het begin van vorig schooljaar is een van mijn klasgenootjes overleden ik kenden haar niet goed maar het is toch erg als een leeftijd genoot doorgaat die je toch kent!

dus wij zaten de dag dat we het hoorden even in een lokaal toen onze leraar vroeg of we kwamen.

wij: nee sorry we willen het even allemaal verwerken.
hij: jongens blijf er niet in hangen ga gewoon door met je leven

we hadden het niet een uurtje geleden gehoord :| ik weet niet hoesnel hij mensen wil vergeten..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:53

-> KH

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:58

Ik vandaag nog,
Mijn nieuwe lerares scheikunde was aan het vertellen dat ze 2 jaar in Frankrijk heeft gewoont [ ik háát frankrijk]
ik:'Wat moet je daar nou weer Scheve mond '
En dan zei ik het niet zacht maar dus echt goed hoorbaar, ooh wat schaamde ik me.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:08

Eerste klas middelbare school, Frans...

We leerden de vervoeging van het werkwoord 'venir'
Lerares (een Zwitserse) staat het uit te leggen en ik zeg nét iets te luid: je viens prêt (da's dus niet goed, maar letterlijk vertaald betekent het iets waar meisjes van die leeftijd nog niet aan horen te denken...)
'Wat zek jij?'
'Eh...niets?' (bloos, bloos)
'Iek 'eb jou wel kehoord hoor...en iek 'eb jou ook bekrepen'

Oeps.... Bloos

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:15

dorothea schreef:
je viens prêt

Haha! Hahaha, dat is zoals een meisje van mijn klas ooit zei tijdens engels: "my grandfather fOcked rabbits". Ze was er van overtuigd dat er een verschil was tussen "to fock" en "to f-u-ck", dus ze articuleerde de O nog eens goed duidelijk omdat ze bang was anders uitgelachen te worden door de klas.
Nu ja, uitgelachen werd ze evengoed ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:42

vertaling graag? Clown

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:52

Mik_ schreef:
Net was ik aan 't werk, cassiere miepje bij Ikea. Half 11 tot 6, ja en dan wil je aan het eind nog wel eens iets raars zeggen.

Iemand vroeg hoelang de cadeaupas geldig was..

"Hij is on.. on.. geldig?"

Betreffende mevrouw was niet zo leuk, en keek met een norse bek me aan. En ik kwam er echt niet meer uit...

"On.. on.. on.. geldig. Ja iets met geldig..
Ik weet het niet meer Nagelbijten / Gniffelen ....
...
..

Nee echt niet Nagelbijten / Gniffelen Iig voor altijd Clown "

Volgende meneer aan de kassa... "onbeperkt geldig??? Sigaar "

"JA DAT WAS 'T, MEVROUW!!!! ONBEPERKT GELDIG!! Sigaar "

haha ik werk bij Bart Smit ken het einde van de dag foutjes maken wel Knipoog Ik zei laatst 95,15 ipv 15,95 Bloos en zo zeg ik wel meer domme dingen aan het einde van een lange werkdag haha!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:07

Kyle schreef:
Van je familie moet je het hebben:
Mijn achternichtjes, die ik max. 1x per jaar zie en waar ik niet echt een band mee heb, waren voor de 1ste keer bij ons thuis. Zij zijn echt opgegroeid in de 'geld=status'-mentaliteit. Ik laat ze eventjes ons (groot) huis zien, dat mijn ouders zelf nogal mooi hebben ingericht, geschilderd enzovoorts.
Zegt de oudste: "Goh, jullie zijn veel rijker dan ik dacht"
En de jongste: "Nee, jullie WAREN rijk, maar toen kochten jullie dit huis" Clown

Hoezo lekker bijdehand!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:28

Shanna schreef:
vertaling graag? Clown

Nou zij wilde eigenlijk zeggen mijn opa fokt met konijnen maar eigenlijk zei ze mijn opa doet iets met de konijnen waar ze niet gelukkig mee zullen zijn Clown .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:30

is dat de vertaling van het franse? Clown