Nee ik kom pas net terug, en ik heb er nog geen tijd/zin in gehad. Dit is veel gezelliger.En btw was jij niet naar jou verzorgpaarden toe ?
misselke schreef:Nee ik kom pas net terug, en ik heb er nog geen tijd/zin in gehad. Dit is veel gezelliger.En btw was jij niet naar jou verzorgpaarden toe ?nee ik heb koppijn en keelpijn...en geen zin.....
Twinkie schreef:over welke achtergrond ?je bedoelt een colage ?nee elke is een achtergrondje voor mij aan het maken!!
misselke schreef:Nee ik zou een achtergrond voor haar maken, kijk anders eventjes in het profiel van stephanie dat wil stephanie heeeeel graag!! hahaha
Mo4ever"][quote="misselke schreef:Nee ik kom pas net terug, en ik heb er nog geen tijd/zin in gehad. Dit is veel gezelliger.En btw was jij niet naar jou verzorgpaarden toe ?nee ik heb koppijn en keelpijn...en geen zin.....[/quote]Is ezselon4ever er nou alleen naar toe gegaan? En beterschap
ja...tuurlijk ben ik dan beter....btw....als de foto's van het optreden klaar zijn...dan scan ik ze..dan kun je eindelijk zien.. ...-hoe gek mijn broer is....-wie christiaan is.....-met welke mensen mijn broer in een band speelt.....
longeren hebben we wel vaker gedaan...en volgens mij had joyce pas geleden aan lange lijnen gelopen....
OKe, want eerst was er toch iets waarbuij jullie 2lange ouwen nodig hadden? wat was dat ook al weer ..?
ja, dat moest niet hoor, maar dat was misschien leuk om een keertje te doen... en hoelang duurde het tot dat ze doorhadden wat ze moesten doen?