Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:54

vrijdag reed ik naar het stad met men auto
de auto voor me stopte aan de haaientandjes, en reed dan door, wilde eerst rechts, maar besloot dan naar links te gaan
ik rij ook wat verder om vlot te kunnen doorrijden
mevrouw voor me stopt opnieuw, ik dus ook
zet ze plots haar auto in achteruit, en rijdt zo achteruit tegen mijn auto op Gaaaap
ik getoeterd, ik stapte uit, tik op haar deur (ik vond het wel nog grappig, mijn auto is een hele oude auto die volgende maand vervangen wordt en helemaal niks meer waard is)
Mijn begroeting tegen haar:
"Da was toch ook wel lomp hé?"

tschijnt dat ik het zo heel droog zei Haha!
mijn auto heeft trouwens geen schade, de hare wel enkele vette krassen

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:22

och zo ken ik er ook nog wel een paar, om maar te zwijgen over m'n vriend. Mijn collega op ;t werk bijvoorbeeld. Ik zit met 4 mannen in 1 kantoor. terwijl de telefoon roodgloeiend staat, staat meneer opeens op, gaat naast me staan om vervolgens m'n tas en schoenen af te kraken :-S een dag later flikte ie het weer maar dan met me auto! zo uit het niets terwijl ik rustig aan het werk ben. tja...mannen

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:40

Ik vind dat je een leuke auto hebt. Bloos

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 22:13

Ik moest om 1 uur smiddags beginnen met werken,
Had lekker lang uitgeslapen, mn haar zat goed, make up zat goed ( voor mijn gevoel dan )
Zit ik achter de kassa komt er n klant:
Zoooo, zo te zien heb jij een goed feestje gehad gister!
Ik zo hoezo? jaa je ziet er zo belabberd uit en je praat zo raar..
Dankjewel he!
Vraag ik aan een collega: Zie ik er anders uit of praat ik anders als normaal?
Neu, helemaal niet..
Haha, erg fijn!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:03

Tijdje terug, zat met m'n moeder op een bankje in de zon. Zaten wat te kletsen, geen idee meer waar over..
Maar kwam net een niet al te charmant meisje voorbij, en net op dat moment zei ik "Dát is toch genant!" Ging helemáál niet over haar, maar dat dacht ze wel. Want zei direct tegen zusje/vriendin "Nou je wordt hier ook lekker bekeken. Nors opkijken"
Oops. Schijnheilig

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:20

linneketeut schreef:
Ik maakte afgelope weekend een iets te harde opmerking Tong uitsteken
Kim en ik stonden in de kroeg al heel de tijd over buitelanders te praten want die waren er vrij veel voor die kroeg doende.
De vraag was, zou je ooit met een turk zoenen? en we zeiden ook allebei heel overtuigend, nee!!..
Dus flink wat gedronken, staan we boven in het cafétje lopen we de trap af komt er een jongen aan lopen dus wij gaan hangend op die jongen de trap af, zijn we beneden roept kim kei hard: Uhhhh da's een turk! en we rennen kei hard weg.
Staan we buiten, ik zo: eigenlijk was dat best banketstaaf tog?, of niet Vork

Wil je daar een eerlijk antwoord op? Hint: ik denk het niet hoor. Pff, hoe oud ben je zeg? Nors opkijken

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:29

Idd... Lips are sealed

Ik heb me wel kapot gelachen om dit topic! Heb laatst tot half 5 snachts zitten lezen! Bloos
Dus ik wil mééér! Pling

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:41

Ik ging vanavond repeteren met m'n bandje en toen was ik vooraf wat aan het kletsen met de mensen die voor ons de oefenruimte gehuurd hadden. Zegt een meisje heel trots dat ze haar nieuwe trui aan heeft, reageert één van haar bandgenoten met 'Hoe vaak heb je die gewassen dan? Hij ziet er al zo oud en verkleurd uit?' Was ook wel een beetje zo Bloos Maar goed, dat meisje kon er zo te zien wel tegen en dat was maar goed ook, want vervolgens ging de rest er nog even overheen met opmerkingen als 'Is hij niet veel te klein of hoort dat zo kort?' en 'Wat voor een raar buideltje zit erop'. Jongens... *zucht* Can't live with them, can't live without them. Clown

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:49

Ik was op vakantie en de laatste dag moesten we om 12 uur 's middags uit ons appartement. Maar we vlogen pas om 00.00 uur. Dus wij in het engels vragen bij de receptie of we geen kluisje konden krijgen voor de tickets, paspoorten endergelijk. De beste vrouw snapte er niets van en antwoordde in steenkolen engels.

Ondertussen deed ze nog andere dingen. En ik vroeg me hardop af of ze nou toch wel met dat kluisje bezig was. Nagelbijten / Gniffelen

Vervolgens komt er nog een vakantieganger aan, leunt over de receptie en zegt in het Nederlands: Die witte peugeot is toch van jou?

Waarop de receptioniste in vloeiend Nederlands zegt: Oh ja, ik had niet gedacht dat het zo druk was, ik rijd hem zo voor je weg Clown

Dan voel je je stom, we hebben niets lelijks gezegd en ze kon er wel om lachen. Al snap ik niet waarom ze niet direct in het Nederlands reageerde toen ze dat hoorde Bloos

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:56

Soeskia schreef:
Waarop de receptioniste in vloeiend Nederlands zegt: Oh ja, ik had niet gedacht dat het zo druk was, ik rijd hem zo voor je weg Clown

Dan voel je je stom, we hebben niets lelijks gezegd en ze kon er wel om lachen. Al snap ik niet waarom ze niet direct in het Nederlands reageerde toen ze dat hoorde Bloos

Hihi, ik denk dat ze jullie het ongemakkelijke gevoel wilde besparen. Knipoog

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 00:00

linneketeut schreef:
Ik maakte afgelope weekend een iets te harde opmerking Tong uitsteken
Kim en ik stonden in de kroeg al heel de tijd over buitelanders te praten want die waren er vrij veel voor die kroeg doende.
De vraag was, zou je ooit met een turk zoenen? en we zeiden ook allebei heel overtuigend, nee!!..
Dus flink wat gedronken, staan we boven in het cafétje lopen we de trap af komt er een jongen aan lopen dus wij gaan hangend op die jongen de trap af, zijn we beneden roept kim kei hard: Uhhhh da's een turk! en we rennen kei hard weg.
Staan we buiten, ik zo: eigenlijk was dat best banketstaaf tog?, of niet Vork

Sorry maar hier kan ik zó kwaad om worden! Dat is niet alleen een lompe opmerking maar ook een behoorlijk racistische!
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 27-08-07 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 00:08

2 jaar geleden was ik op reis met m'n vader.
Na een paar dagen daar en ondertussen gekend bij de animatie etc. kom ik alleen aan bij het zwembad. Vraagt er iemand van de griekse animatie "Where's your boyfriend" Nagelbijten / Gniffelen
Ik was 16 en m'n vader 41.. Clown

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 00:13

@ roosbananas: Haha omg das wel heel erg ROFL.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 00:46

Och er schiet me er ook weer 1 tebinnen, twas in de eerste en had een piercing gekregen, een labret piercing, voor de mensen onderons die dat niks zegt, een piercing in de lip. Maargoed kreeg dus een discusie met een jongen daarover.. I = ik en J=jongen ;

J; Zoo he jij laat je ook volpiercen ofniet
I; Hoezo? Dit is mijn 1e piercing hoor en de rest zijn oorgaatjes ( 4 in de oorlellen, 1 bovenin mijn oor en 1 in de tragus) ..
J; Nou dat is ook geen porem, zo lijk je net op iemand van de woonwagen
I; Nee jij bent fijn met met je mond die naar een asbak stinkt Knipoog

Jongen was stil en liep weg, ook op de manier hoe et eruit kwam.. nu 3jaar later ben ik zelf net zon kettingroker Bloos

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 02:07

Een goeiemorgen opmerking: ik ging op de fiets naar de winkel. Ik kwam er even later achter dat ik nog moest tanken, dus ik stap in de auto. Ben terug: 'ik moest nog tanken voor morgen' Hoe kun jij tanken op de fiets?

Ik was met de auto?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 07:52

Ik had pas ook een hele l*llige.
Een tante van mijn man ligt nogal slecht, zij is eigenlijk zolang we er kennen al ziek( zit in een rolstoel heeft MS)
Maar goed veder kan ze daar prima mee leven altijd vrolijk enzo..
Wel snel moe, maar goed.
OP de verjaardag van mijn schoonvader hadden we het dus over haar, toen zei mijn schoonmoeder ineens dat word janken als nel begraven moet worden..
Waarop ik zei Hoezo???? Nel is toch nog lang niet dood....??
(b leek toen ik me zoontje naar bed deed dat ze het er net over gehad hebben dat ze slecht in het ziekenhuis lag, ondertussen is ze gelukkig stabiel ze weten alleen niet of haar lichaam het vol houd, maar het is nu stabiel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:16

Ik heb er ook vaak zat hoor Knipoog
Maar mijn zusje maakte toch zo'n mooie, ze was nog klein Nagelbijten / Gniffelen
Ze ziet een nogal volslanke mevrouw rondlopen, stapt mijn kleine zusje daarop af "Wooooowwwww mevrouw, u bent dik !" Zegt mijn moeder "Zoiets mag je niet zeggen !" Loopt m'n zusje weer terug "Mevrouw, ik vind u heel dun." Huilen van het lachen

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 09:05

We waren met het hele gezin op vakantie in Engeland op reis terug naar huis, en sliepen in een klein hotel ( 2 halletjes met elk 4 kamers of zo) in een of ander dorpje.
Naast ons was er nog 1 groepje gasten.

Die kwamen midden in de nacht rond 3 uur nogal dronken terug in het hotel, al vloekend en scheldend en zingend .. in het Nederlands!!
Wat een toeval dus, maar ook erg vervelend.

Dus mijn vader heeft zijn hoofd om het hoekje van de deur gestoken: Mag het wat zachter?

Hele avond niets meer gehoord Haha!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:28

Heb er vorig weekend ook 1 gehoord waar ik echt kwaad om ben. De moeder van een vriendin van mij heeft een paar maanden geleden te horen gekregen dat ze longkanker heeft en geen kansen meer heeft op herstel. Ze is sindsdien wel aan de chemo gegaan, terwijl ze wist dat ze binnen een half jaar dood zou gaan. De dokter had namelijk gezegd dat er een kans bestaat dat ze haar leven hiermee iets kan verlengen. Maar het is gewoon 100% zeker dat zij er over een half jaar niet meer is.
Mijn vriendin gaat hier supergoed mee om. Ze kan het goed verwerken enzo, maar ze is wel heel verdrietig.
Iedereen in onze vriendengroep weet dat. Nu hebben we een andere vriendin en die vindt het errug leuk om alles op zichzelf te betrekken. (Mijn paard is dood...ooooow wat erg, mijn hond is 5 jaar geleden ook gestorven en toen had ik het toch zoooooo moeilijk...).
Anyway, wij waren bij haar op verjaardag en het gesprek ging na een vreemde wending ineens over begrafenissen waar zij het zoooo moeilijk mee heeft gehad blabla. Ik zag die andere vriendin steeds stiller worden. Zij weet namelijk dat ze binnenkort haar 50-jarige moeder moet begraven. Zegt die andere vriendin ineens: 'Jaa en de vader van een klasgenoot was overleden en ik was niet naar de begrafenis geweest, omdat ik dat hypocriet vond omdat ik vrij weinig met die klasgenoot had'. Toen wees ze die vriendin aan wiens moeder doodgaat: 'Als jouw moeder nou dood zou gaan zou ik wel naar de begrafenis gaan'. Dus ik heeeel hard gezegd: 'Ja, dr moeder gaat ook dood'.

Tsss...dat mensen eerst es nadenken voor ze zoiets zeggen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:31

Geweldig topic dit hoor! Haha!

Het dochtertje van mijn zus had laatst ook wat.
Bij hun buiten heb je in de straat een trapje waar je de stoep op loopt. Nu kwam er een gezettere buurvrouw aan (vriendin van mijn zus)
En mijn nichtje gaat bij het trapje staan, strekt beiden armen uit, en roept 'Niet voor dikken!!!'
Ze heeft natuurlijk wel haar excuses aan moeten bieden daarna. Knipoog
En niet lomp, maar wel lief Lovers
Ze was geloof ik 3,5 of net 4, toen ze op bed zat met 2 poppen te spelen.
Zegt de ene pop tegen de andere 'Ik heb niet genoeg geld' zegt de andere pop 'Meneer, u kunt bij mij een hypotheek af sluiten met een lage rente'
Clown

[edit] die hier boven is wel erg banketstaaf idd... Scheve mond

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:34

Nathalie schreef:
Geweldig topic dit hoor! Haha!

Ze was geloof ik 3,5 of net 4, toen ze op bed zat met 2 poppen te spelen.
Zegt de ene pop tegen de andere 'Ik heb niet genoeg geld' zegt de andere pop 'Meneer, u kunt bij mij een hypotheek af sluiten met een lage rente'
Clown

[edit] die hier boven is wel erg banketstaaf idd... Scheve mond

Nagelbijten / Gniffelen
Geweldig! 3x raden wat die later wordt!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:37

Bijna 15 jaar geleden was ik met mijn stiefvader op vakantie. We hadden een appartement gehuurd voor 2 weken maar helaas was ik de eerste week hartstikke ziek. Ik lag dus een week met hoge koorts binnen op apegapen. Na die week kwam ik buiten en keek iedereen vreemd op.
Ze dachten dat we in een sekte zaten, mijn stiefvader mijn man was en ik dus nooit naar buiten mocht volgens de leefregels van onze sekte. Hoe komen ze er toch op! ROFL

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:50

Maureenn schreef:
Ik zeg altijd neger Bloos
Ik noem ze vaak meneer, of mevrouw - afhankelijk van of 't een mannelijke of vrouwelijke neger is *LOL*

Overigens, de 'negerzoenen' die niet meer zo mochten heetten, dat was 'n reclamestunt van de fabrikant.

Terug naar de lompe opmerkingen:
Ik heb sinds begin dit jaar een Zwitserse Witte Herder pup. Een vriendin van me heeft "bij haar moeder thuis" (erg eigelijk, hoe normaal die zin tegenwoordig is) ook een witte herder, alleen dan een Amerikaans Canadese, wat op 't zelfde neerkomt, aangezien de Amerikaans/Canadese Witte Herder de niet-erkende voorganger is van de wel-erkende Zwitserse Witte Herder. Zij kwam op "kraambezoek" toen onze pup net 'n week of 8 was. En we hebben 't dus over de honden, en er kwam 'n soort vergelijking op (hij was ook zo wollig vroeger, zoiets)

Zeg ik: nou, ik hoop niet dat Luce zoals hem wordt!

Scheve mond Ja. Zij heeft dus een hele leuke hond, 't punt is, dat hij erg klein is gebleven, en ik graag juist een grote hond wil - en dus hoop dat ze niet vroegtijdig zal stagneren in haar groei. Maar ik hoop wel degelijk dat haar temperament/karakter in zijn buurt gaan komen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:01

Lara_Silver schreef:
Ik heb een keer aan een jongen gevraagd of hij homo was.. Nagelbijten / Gniffelen
Tja het antwoord kan je wel raden! Leg dat maar es uit.. *LOL*

Dit heb ik ook eens bij een jongen gedaan en we zijn nu al 4,5 jaar bijelkaar en staan op het punt om te gaan samenwonen Ja Clown

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:08

De lompste opmerking die ik ooit gemaakt heb was alles behalve grappig.

Mijn moeder belde me, ze vertelde dat mijn zus bij de dokter geweest was en meteen doorgestuurd was naar het ziekenhuis.
Ik snapte niet veel van het verhaal, mn moeder deed nogal dramatisch vond ik...
Mijn zus heeft regelmatig last van infecties e.d. en ik dacht dat dat onderzocht zou worden.
Ik zei: 'ohh, antibioticakuurtje en tis over, heeft ze weer even niks te zeuren'
Waarop mijn moeder antwoorde: 'Volgens mij begrijp je het niet helemaal, je zus heeft kanker'
Ik heb keihard gevloekt en gescholden, en heb de telefoon er op gegooid.
Wat voelde ik me toen stom....

Overigens is m'n zus inmiddels genezen van kanker thank god.