Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debsey

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 09:53

ik weer hoor...

eergisteren komt een goede vriend van me op kraambezoek..
voor het eerst komt ie met zijn auto langs en ik vraag simpel aan hem.. goh he, van wie heb je die auto kunnen lenen.
Van zijn oma zegt ie waarop ik reageer, goh nu kan dat arme mensje vandaag niet eens weg, lekker ben jij (op een vrolijke toon)
Nou antwoorde hij.. ze gaat voorlopig ook nergens meer heen en trekt een sip gezicht.

Potver 5 minuten stilte en toen viel het kwartje.. zijn oma was vorige week overleden maar dat was ik toch helemaal vergeten Bloos Bloos

kan nog steeds door de grond zakken van schaamte.

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 09:59

Scotty__ schreef:
sissie schreef:
Eentje van m'n zusje toen ze klein was:

Mijn moeder was met haar op de markt, en er liep een zwarte voorbij. Zusje roept heel hard (natuurlijk, kinderen roepen zulke dingen altijd hard Haha! ) "Kijk mama, die is bijna dood, want hij is al bedorven!" (ze maakte de link met een banaan de bruin werd *LOL* )

Eentje die een collega laatst tegen me zei:
"Jij hebt wel erg kleine voeten he?"
Ik: "Euh, ja..."
Hij: "Val je daar nooit mee om?"

Wat bedoel je met Zwarte? Meer getinte mensen?
Een zwart paard, negers.

Als je hier negers mee bedoelt vind ik het niet zo netjes maarja

Ja, zal ik zeggen een "Afrikaan", hopelijk snap je 'm dan Slapen En als je het over die opmerking hebt: kinderen van 5 jaar zeggen alles was ze denken hoor.

Btw: als je het niet netjes vindt dat ik "zwarte" zeg, zo noemen wij in België mensen met een donkere huidskleur. Althans, de mensen met respect voor die mensen! Mensen die er geen tot weinig respect voor hebben, of er niet over nadenken noemen hen inderdaad NEGER. Dat is aan deze kanten zo.

Noem mij maar niet netjes hoor, ik heb lange tijd vrijwilligerswerk gedaan met asielzoekers. Maar nee, netjes ben ik niet.
Laatst bijgewerkt door sissie op 26-08-07 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 10:00

Aan de telefoon, is de mijnheer buinsters thuis? (Dat is mijn vader)Nee sorry, die is er niet . O oke, dan weet ik genoeg. Bedankt voor uw tijd meneer.

En bedankt -.-

Ik ga douchen, dus ben ik me uit aan het kleden. Zegt mijn moeder; zo, jij moet ook op je benen letten.
Alsof ik het zelf nog niet wist dat ik wel wat af mag vallen.

Eerst deed mijn zus aan sonja bakker. Zegt mijn oma; dat werd ook eens tijd.

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 10:05

zoetiej schreef:
Ik ga douchen, dus ben ik me uit aan het kleden. Zegt mijn moeder; zo, jij moet ook op je benen letten.
Alsof ik het zelf nog niet wist dat ik wel wat af mag vallen.

Eerst deed mijn zus aan sonja bakker. Zegt mijn oma; dat werd ook eens tijd.

Bloos! Zo, die vind ik echt behoorlijk l*llig.

Laatst mijn vriendin in de bocht in een winkel (variatie op die van lovelynutia Haha!) een vrouw aan die al de hele tijd in de winkel rondliep, dus zij dacht dat die vrouw erbij hoorde zegmaar.
Zij gaat dus vragen: "Mevrouw, heeft u toevallig ook ..." Nadat ze eindelijk heeft uitgelegd wat ze zocht, antwoordt die vrouw zo van: "Ehm, meisje, je kunt het beter aan die vrouw daar vragen denk ik... Ik werk hier niet."
"Ja, waarom loopt u dan zo rond te lummelen in de winkel?" was daarop de verontwaardigde reactie. Clown

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:02

patsur schreef:
Hahahah! Supermooi Tjaldur!
Welke tent was dat?

Haha ik weet het niet meer. Het was een best wel sjieke tent, kwamen enorm veel mooie donkere mannen. Als je binnenkwam was er een bar en tafeltjes eromheen. Dan kon je rechts nog naar boven naar de wc. Achterin was een dansvloer. Was aan 1 of ander plein.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:30

Eentje die een paar dagen geleden door een vriendin van mij tegen een andere vriendin gezegd werd. Deze twee hadden elkaar járen niet gezien...

Vriendin 1: "Wat leuk dat ik je weer zie...je bent helemaal niets veranderd..."
Vriendin 2: "Ja, jij hebt alleen een ouwe kop gekregen"

Boos! Pardon?!? En 't was niet eens waar....

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:31

Als het niet waar was, was ze jaloers Haha!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:31

Nee ik had gister ook een mooie, ik moest plassen en ging dus naar de wc.. Ik zag dus dat het wc papier op was en niet was bijgevult door degene die het opgemaakt had, dus ik zeg dood leuk. jahoor ik moet weer met een natte k*t me broek in... Wow! Liep me schoonvader net langs haha, gelukkig kon hij er ook om lachen..

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:32

Roane schreef:
Als het niet waar was, was ze jaloers Haha!

Hahaha, dat denk ik ook...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 11:56

Wij dan ook, gingen laatst de paarden ophalen, en hebben ze terug gereden. Nou, kwam der een wielrenner voorbij en die belde nogal hard.

Achterste man in de rij: Niet bellen he meneer! Kunnen de paarden schrikken.

*Wielrenner fietst boos voorbij*

Bleek het een vrouw te zijn!

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 12:27

Hahaha heb me helemaal doogelachen om sommige! Nagelbijten / Gniffelen

Maar euhm, ik heb ook nog wel een leuke:

Ik was een jaar of 5 denk ik, misschien net 6. Lopen ik met mijn ouders over de wallen (we hadden een franse kennis bij, en die móest dat zien; dus vandaar Knipoog )
Zwaait er zo'n hoertje naar mij, dus ik zwaai terug. Loopt er een vent naar binnen, en zij doet het gordijntje dicht.
Vraag ik aan mn moeder: 'Waarom doet ze nou het gordijntje dicht?'
Mijn moeder kon niks anders verzinnen dan: 'Ja, nu gaan ze seksen'
Dus ik kei, en KEIHARD over de wallen heengillen: 'EEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH SEKSEN!! IIIEEEUUWWW' Clown

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 15:02

Tjaldur schreef:
patsur schreef:
Hahahah! Supermooi Tjaldur!
Welke tent was dat?

Haha ik weet het niet meer. Het was een best wel sjieke tent, kwamen enorm veel mooie donkere mannen. Als je binnenkwam was er een bar en tafeltjes eromheen. Dan kon je rechts nog naar boven naar de wc. Achterin was een dansvloer. Was aan 1 of ander plein.

Op een hoek? Silly Symphonies?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 15:07

op vakantie in kroatie
lig eigenlijk altijd topless te zonnen..
zo ook dit jaar , ik loop net het water in, loopt een stelletje het water uit..lopen recht op me af, waren hollanders, blijkbaar ging hun gesprek over silleconene borsten, want het meisje zegt al wijzend naar mij tegen haar vriend...kijk dat zijn nu echte nep tieten Verward Verward
als reactie kijk ik eigenlijks atomatisch naar beneden, nog even mijn eigen voorgevel observerend..
en geef als opmerking terug, helaas dame ze zijn echt al 36 jaar van mezelf..
het schaamrood stond op d'r kaken, had denk niet verwacht dak ook uit het kikkerlandje kwam

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 15:53

@ Patsur: jaaa die was het!

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:06

Ik heb ook weer eens niet zoiets leuks gezegt een weekje geleden nog Tong uitsteken
Mijn oom had een feestje en uiteraard waren er een paar mensen uitgenodigd die ik niet kende, en op een gegeven moment kwam er een jongetje met lang haar en een band er in.
Ik zei heel zachtjes tegen mijn oom: 'Dat jongetje lijkt net een klein indiaantje'. *LOL*
Waarop hij zei: 'Dat is mijn neefje hoor' Nors opkijken

Lips are sealed

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:25

MissEvil schreef:
Hahaha heb me helemaal doogelachen om sommige! Nagelbijten / Gniffelen

Maar euhm, ik heb ook nog wel een leuke:

Ik was een jaar of 5 denk ik, misschien net 6. Lopen ik met mijn ouders over de wallen (we hadden een franse kennis bij, en die móest dat zien; dus vandaar Knipoog )
Zwaait er zo'n hoertje naar mij, dus ik zwaai terug. Loopt er een vent naar binnen, en zij doet het gordijntje dicht.
Vraag ik aan mn moeder: 'Waarom doet ze nou het gordijntje dicht?'
Mijn moeder kon niks anders verzinnen dan: 'Ja, nu gaan ze seksen'
Dus ik kei, en KEIHARD over de wallen heengillen: 'EEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH SEKSEN!! IIIEEEUUWWW' Clown

HAHAHA geweldig Tong uitsteken wat moeten die menesn wel niet gedacht heben hahaha echt een leuke!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:55

Citaat:
als reactie kijk ik eigenlijks atomatisch naar beneden, nog even mijn eigen voorgevel observerend..

Even controleren of ze nog wel echt 'echt' zijn.

Hahahahaha!! Haha! subliem!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:10

Ik stond een keer met mijn vrachtwagen bij een supermarkt in Waddinxveen te lossen, met een perronnetje, maarja je staat altijd in de weg met zo'n ding. Komt er zo'n "ouwe kaas" de hoek om en kijkt in die laadbak van mn truukje en ziet mij staan. Pardon mevrouw, weet u waar de chauffeur van de vrachtwagen is ?? Ik kan er niet uit !! Pff. Heb geen idee, zei ik Clown . Die ouwe kwaad en al stampend zn auto in en wachten, ik eindelijk klaar met lossen en leeggoed laden, spring van de klep en doe m dicht en loop heel relaxed naar mn cabine, geef m n knikje, stap in en rijdt heel relaxed weg.
Dikke oplegger, 3-asser, je kent t wel, volgens mij ontplofte hij zowat Stoom uit je oren .
Tja tegenwoordig zitten dr ook dames op zo'n ding Haha! Haha! enne je moet wat overhebben voor de "toeten van de Mona".

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:46

@ scotty: Zwarte is inderdaad het meer neutrale woord voor mensen met een donkere huidskleur. 'Neger' zeggen is niet zo netjes tegenover deze mensen. Zo is dat in België in elk geval.

Het zou me verbazen als het in Nederland andersom was. Maar ik sluit niets uit. Lachen

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:54

Ik zeg altijd neger Bloos

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:18

Vanmiddag...
Feestje bij mijn ouders. Komt er een tante naar me toe om me te begroeten. Zegt ze: "zo, er is flink wat aangekomen bij jou"..
Eh...pardon?? Beste tante, ik heb maat 38 en ik weeg 66 kilo... Afbeelding
(en even onder ons gezegd en gezwegen: er was net 12 kilo af)

Maar zoiets zeg je toch niet? Ook als het wel waar zou zijn. Dan heb je het er misschien eens voorzichtig over, maar toch niet ter begroeting?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:20

nee indd dorothea .. Dat is echt lomp

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:21

Zou meteen iets trug gezecht hebben als: ja bij jou is het anders ook aardig te zien!
Zo iets zeg je toch niet, dat komt echt aan als een klap in je gezicht Boos!

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:37

Heb later wel gezegd dat ik het écht niet leuk vond....en toen heeft ze haar excuses aangeboden "je kent me toch, ik zeg altijd van die rare dingen.."

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:54

Ik maakte afgelope weekend een iets te harde opmerking Tong uitsteken
Kim en ik stonden in de kroeg al heel de tijd over buitelanders te praten want die waren er vrij veel voor die kroeg doende.
De vraag was, zou je ooit met een turk zoenen? en we zeiden ook allebei heel overtuigend, nee!!..
Dus flink wat gedronken, staan we boven in het cafétje lopen we de trap af komt er een jongen aan lopen dus wij gaan hangend op die jongen de trap af, zijn we beneden roept kim kei hard: Uhhhh da's een turk! en we rennen kei hard weg.
Staan we buiten, ik zo: eigenlijk was dat best banketstaaf tog?, of niet Vork