Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Geryon, ik moet me eerst schminken en mijn wenkbrauwen epileren voor ik mezelf durf fotograferen
musiqolog schreef:Damned schreef:Geryon, ik moet me eerst schminken en mijn wenkbrauwen epileren voor ik mezelf durf fotograferen
Niet doen joh, de meeste vrouwen zien er zonder make-up of met maar een beetje mooier uit dan met make-up. Dat is mijn persoonlijke mening maar er zijn meer mannen die er zo over denken. Doe als Alicia Keys en laat je plamuurdoos met rust!
Thesserd schreef:Courses schreef:
Haha, in een ver verrrr verleden ja. Ikkesloveshorses (ILH) heette ik daar
Ooooh ja haha xD die naam weet ik nog. Volgens mij is die herinnering niet heel positief, kan dat kloppen?
En CollegeTrutje. Is dat een Bokker of ook een HPSer (of allebei)? Was daar ook niet iets mee? XD
Fenrir schreef:musiqolog schreef:
Niet doen joh, de meeste vrouwen zien er zonder make-up of met maar een beetje mooier uit dan met make-up. Dat is mijn persoonlijke mening maar er zijn meer mannen die er zo over denken. Doe als Alicia Keys en laat je plamuurdoos met rust!
Ik vind dit altijd een beetje een dooddoener, en er zijn best wat mensen (vooral mannen) die "geen of weinig make-up" verwarren met "best wat make-up maar een naturel look"![]()
> dit is bijv hilarisch; https://www.buzzfeed.com/gracespelman/h ... .clPKr9bZX
musiqolog schreef:MarlindeRooz schreef:Mijn vriend is tenminste eerlijk en die zegt gewoon dat ik mooier ben met make-up op.
Ik ben ook eerlijk en ik zeg dat het van mij niet hoeft. Maar vooral, en daar ging het hier om, dat je niet bang moet zijn om zonder een dikke laag verf te gaan poseren.
Fenrir schreef:Ik vind dit altijd een beetje een dooddoener, en er zijn best wat mensen (vooral mannen) die "geen of weinig make-up" verwarren met "best wat make-up maar een naturel look"![]()
> dit is bijv hilarisch; https://www.buzzfeed.com/gracespelman/h ... .clPKr9bZX
Courses schreef:Thesserd schreef:
Ooooh ja haha xD die naam weet ik nog. Volgens mij is die herinnering niet heel positief, kan dat kloppen?
En CollegeTrutje. Is dat een Bokker of ook een HPSer (of allebei)? Was daar ook niet iets mee? XD
Dat zou best kunnen hoorIk heb nogal een duidelijke mening
![]()
Ik post niet heel veel 'insta-selfies' online other then mijn eigen kanalen, normaliter zijn het meer dit soort beelden. (Wellicht komen die je wel bekend voor):
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]