Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fish_n_Chips schreef:Ik ken wel een Hendrik die getrouwd is met een Hendrika.
Jolien87 schreef:Fish_n_Chips schreef:Ik ken wel een Hendrik die getrouwd is met een Hendrika.
Mijn opa en oma.
We noemden ze ook altijd 'De Henny's'.
Mijn oma is afgelopen maandag overleden dus in de advertentie staan hun namen ook genoemd. Er zullen dus wellicht mensen zijn die dit lezen in de krant en moeten grinniken om de combinatie.
Jolien87 schreef:Fish_n_Chips schreef:Ik ken wel een Hendrik die getrouwd is met een Hendrika.
Mijn opa en oma.
We noemden ze ook altijd 'De Henny's'.
Mijn oma is afgelopen maandag overleden dus in de advertentie staan hun namen ook genoemd. Er zullen dus wellicht mensen zijn die dit lezen in de krant en moeten grinniken om de combinatie.
Mischa schreef:Klinkt als een nieuwe realityserie
Sterkte met het verlies van je oma hoor
caro29 schreef:ik ben op mijn werk al bijzondere namen tegen gekomen.
Princess
blessing
fanta
Thankgod
Proud
Luell
Angel
Prudness
Proudness
Beautyfull
King
Sunday
De raarste namen. Soms denk ik echt..serieus. Moet wel zeggen dat deze mensen niet uit Nederland komen. Ik hou een lijstje bij hahaha.
Mischa schreef:In het dorp hier woont de Nederlandse versie van Angel. Een vrouw van in de 60, die Engel heet. Ze was ooit overblijfjuf op de basisschool waar ik heen ging, maar heb nooit iemand raar of grappend horen praten over haar naam.
caro29 schreef:ik ben op mijn werk al bijzondere namen tegen gekomen.
Princess
blessing
fanta
Thankgod
Proud
Luell
Angel
Prudness
Proudness
Beautyfull
King
Sunday
De raarste namen. Soms denk ik echt..serieus. Moet wel zeggen dat deze mensen niet uit Nederland komen. Ik hou een lijstje bij hahaha.