Dat ik gisteren wedstrijd had met mijn pony en mijn hoofdstel was vergeten en ik meneer zonder hoofdstel voor de kar heb gezet dat vond die maar raar haha!!! Gelukkig kreeg ik mijn hoofdstel binnen 5 minuten bezorgd door mijn zus
Dat ik vandaag 100% een voldoende heb gehaald op mijn toets. Vorige keer namelijk een onvoldoende gehaald en gezien onze school als herkansing áltijd dezelfde toets geeft... Ik wist heel veel vragen nog, dus BAM! dat wordt minstens een 8 of zelfs hoger!
Zonet 2 klanten. Ik werk in een dierenwinkel, maar naast ons zit een schoenmaker. Kwamen ze binnen met een rits. Het waren geen nederlanders, dus met horten en stoten kwam er uit dat ze een rits nodig hadden. Zegt opeens 1 van die jongens 'Jo man, this is an animal store!' Dus ik zei al, je moet 1 hiernaast zijn, maar dat snapten ze eerst niet. Maar ze konden er gelukkig wel om lachen! Wees hij ook nog op de deur aan dat er zelfs groot DIER op stond, hahahaha.
Dat er twee foto's van mij op Tirzah in de Battie (blad van het NSvT) blijken te staan! Kennelijk zijn we ongemerkt gespot op wedstrijd een tijdje terug
Een hoop dingen: dat de zon scheen dat het heeeel hard onweerde dat mijn kinderen lief waren dat ik lekker gekookt had dat ik vandaag mijn nieuwe laptop kreeg