Wie onthoud nou Kugger.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudArthos schreef:Resistance schreef:Dit geloof je niet...
Ik heb van dezelfde persoon haatmail gekregen over dat ik aandacht zoek doordat ik schrijf dat ik haatmail heb gekregen...
Krijg je dalijk nog haatmail dat je aandacht zoekt doordat je schrijft dat je haatmail hebt gekregen over de post van de haatmail
MarlindeRooz schreef:Ik heb al eens een pb gedaan naar een mod waarom het niet mogelijk is om figuren die zo massaal irritant gevonden worden gewoon uit te sluiten van bokt. Maar dat kon niet omdat het een openbaar forum is.
MarlindeRooz schreef:Gruis schreef:
Met HC kan ik me het ook nog wel voorstellen
Tip: zet dat soort mensen op je foeilijst
Ik heb al eens een pb gedaan naar een mod waarom het niet mogelijk is om figuren die zo massaal irritant gevonden worden gewoon uit te sluiten van bokt. Maar dat kon niet omdat het een openbaar forum is.
Kinke schreef:Mando schreef:Kinke had ik jonger geschat
Jong van geest blijkbaar, alhoewel Tinkerloos mij een geitenwollensok vond whahahaa!
Nu ik erover nadenk had ik me je voorgesteld als je avatar.
Dikkig grijzig haar..![]()
Sorry.
Ik zie het ook voor me dat je in een joggingbroek en lange stofjas met regenlaarzen met emmers water sleept.
(sorry sorry sorry)
I was wrong, forgive me.
Rawr schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb al eens een pb gedaan naar een mod waarom het niet mogelijk is om figuren die zo massaal irritant gevonden worden gewoon uit te sluiten van bokt. Maar dat kon niet omdat het een openbaar forum is.
Het zou fijn zijn als een persoon automatisch geband zou worden als deze op 100 'foei'-lijstjes stond.
Sammie schreef:Rawr schreef:
Het zou fijn zijn als een persoon automatisch geband zou worden als deze op 100 'foei'-lijstjes stond.
Ik ben acuut voor!
Sowieso is dat argument natuurlijk kul. Als de mod's iemand irritant vinden dan mag zo'n persoon wel geband worden. Maar oh wee als iemand constant topic's verziekt en een groot deel van Bokt ergert zich daar aan.. nee dan mag het niet
Sammie schreef:Rawr schreef:Het zou fijn zijn als een persoon automatisch geband zou worden als deze op 100 'foei'-lijstjes stond.
Ik ben acuut voor!
Sowieso is dat argument natuurlijk kul. Als de mod's iemand irritant vinden dan mag zo'n persoon wel geband worden. Maar oh wee als iemand constant topic's verziekt en een groot deel van Bokt ergert zich daar aan.. nee dan mag het niet