Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Ik vind mijn neefjes leuke namen hebben. Juniyo, Tayo en Zavion.
Ik had voor mezelf wanneer het zover zou komen ook al namen, maar helaas heeft een kennis van mij precies die 2 namen bij elkaar genomen voor haar kinderen. Riley en Hailey.
Het is volgens mij vooral moeilijk een naam te kiezen die internationaal mooi is.
Zo vond ik ooit de naam Casey mooi. Totdat ik ineens dacht van ja dat werkt niet ik Nederland. Dan krijg he Keesie!!
Pinda_Dipje schreef:Ik kom hier ook even meelezen. Nog niet zwanger, maar hopen met heel ons hart dat het ons in 2017 eindelijk gegund is. We hebben al twee zoons. N.olan en D.uke
Voor een meisje is momenteel Juna favoriet. En voor een jongen Savi of Fabe, helaas denkt manlief daar nog een beetje anders over. Tweede en derde naam zijn we voor beiden geslachten al wel over eens.
egnie schreef:. Opa en oma die eerst moeten oefenen omdat ze de naam van hun kleinkind niet uit kunnen spreken zou ik dus niet doen. Ook een naam in de top 10 hebben wij laten gaan.
donsje schreef:Mooie namen komen er voorbij! Mijn zoontje heet nathan. We wilde niet een top 10 naam die je overal hoort en ook geen naam die bij een kind wel past maar bij een volwassen man niet echt meer. En tijdloos. Nathan was gelijk een naam waar ik fan van was.