Er zijn 3 huizen in het gele huis met blauwe stippen woont een geel met blauw gestipt mannetje in het rode huis woont een rode mannetje in het paars roze gestippelde huis woont een paars roze gestippeld mannetje wie woont er in het witte huis
loveklazien
Geplaatst: 26-11-14 16:24
Spoiler: er zijn maar 3 huizen, dus er is niemand die in een wit huis woont
Spoiler: is dit een raadsel? zo ja: de bovenbuurvrouw? of luizen
Ponygarden
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-14 18:30
_Celess schreef:
Spoiler: is dit een raadsel? zo ja: de bovenbuurvrouw? of luizen
Ja, het was: wie woont er naast batman, maar moest het zo veranderen dat het niet meer op te zoeken was Bovenbuurvrouw/man is goed! Jij mag het volgende raadsel plaatsen!
_Celess
Geplaatst: 26-11-14 18:37
Een paard liep twee dagen lang. Op de tweede dag liep het paard 2 uur langer en met een gemiddelde snelheid van 1 km per uur sneller dan hij liep op de eerste dag. Tijdens de twee dagen liep hij een totaal van 64 km op een totaal van 18 uur lopen, wat was zijn gemiddelde snelheid op de eerste dag?
edit: ik kom er net achter dat ik zelf niet eens snap hoe die zit... oeps wie weet zitten hier een paar knappe koppen, zeg anders maar of ik een andere moet plaatsen
Laatst bijgewerkt door _Celess op 26-11-14 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt
puppy1128
Geplaatst: 26-11-14 18:41
xhannaahh schreef:
Er zijn 3 huizen in het gele huis met blauwe stippen woont een geel met blauw gestipt mannetje in het rode huis woont een rode mannetje in het paars roze gestippelde huis woont een paars roze gestippeld mannetje wie woont er in het witte huis