Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:wille schreef:meescheppen en op mestbult gooien die etterbakjes!!, komen ze bij de champignonkweker genoeg paddestoeltjes tegen om een nieuw leven op te bouwen dus hoef je je ook niet schuldig bij te voelen
Tja, zo had ik dat nog niet bekeken!
jojootje84 schreef:vandaag had ik eens nergens last van, maar zag mevrouw wel kabouters, ik wilde eindje gaan wandelen, oefenen voor de keuring. Moest een hekje door waar we altijd samen door gaan, altijd op dezelfde manier. maar vandaag zat er een boskabouter of hekjeskabouter denk ik. weg was mevrouw, zo het bos in... uiteindelijk is ze ergens langs de weg geplukt door een aardige meneer. ben zo blij dat t goed afgelopen is, want het had heel anders kunnen gaan...
wille schreef:jojootje84 schreef:vandaag had ik eens nergens last van, maar zag mevrouw wel kabouters, ik wilde eindje gaan wandelen, oefenen voor de keuring. Moest een hekje door waar we altijd samen door gaan, altijd op dezelfde manier. maar vandaag zat er een boskabouter of hekjeskabouter denk ik. weg was mevrouw, zo het bos in... uiteindelijk is ze ergens langs de weg geplukt door een aardige meneer. ben zo blij dat t goed afgelopen is, want het had heel anders kunnen gaan...
was denk ik de lol-met-de-knol-trol