Bijzondere babynamen deel V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Bijzondere babynamen deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:33

Zouden ze thuis van cavia's houden misschien? :P
Ik vind het sneu ..

Cato vind ik ook leuk, maar dat lijkt hier wel de nieuwe Emma, wij hebben maar 1 basisschool in het dorp, en ik denk dat ik er al 6 op kan noemem :Y)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:37

Ik kijk zelden tv en houd me niet bezig met beroemdheden, maar als een naam zoveel gebruikt wordt denk ik altijd meteen dat het in een tv-serie zat of een kind van een BN-er zo heet. :P

Net als Mint, dat hoorde je een paar jaar terug ook ineens vaker nadat een BN-er zijn kind zo had genoemd. Gelukkig snel weer voorbij die hype, want dat vind ik toch geen naam voor een kind :=

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:13

Mama3 schreef:
Apart eigenlijk dat namen die sommigen apart vinden in een andere regio juist heel gebruikelijk zijn.

Koen is blijkbaar een scheldwoord in Irak. Handig als je dan voor het eerst bij Iraakse schoonfamilie komt.

En wat ook een ongelukkige (normale) NL naam is: Dick. Had ooit collega wiens mailadres aangepast moest worden want spamfilters weigerden het overal.

En tijdje terug deze parel op de belgische TV: Siemen. Spreek dit hardop uit bij de paspoortcontrole in Engeland...

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 44 min geleden

foxy80 schreef:
En tijdje terug deze parel op de belgische TV: Siemen. Spreek dit hardop uit bij de paspoortcontrole in Engeland...

Ja dat klopt, uit Blind Getrouwd !

2 broers: Siemen en Dick
Oja, en zusje Pippa, dat betekent volgens mijn vorige Poolse poetsdame euh … kxt

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 41 min geleden

Lukasje schreef:
foxy80 schreef:

Ja dat klopt, uit Blind Getrouwd !

2 broers: Siemen en Dick
Oja, en zusje Pippa, dat betekent volgens mijn vorige Poolse poetsdame euh … kxt

Nee! Oh wat erg dit zeg :=

Al moet ik zeggen dat ik de link met Siemen nog niet gelegd had, maar inderdaad. Ik vond het wel een oké naam, nu niet meer haha.

MizzMontana

Re: Bijzondere babynamen deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

Net als Jorien of Jurrien
Wat ik best een mooie naam vind, maar in het Engels een wat andere lading krijgt.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26 min geleden

MizzMontana schreef:
Net als Jorien of Jurrien
Wat ik best een mooie naam vind, maar in het Engels een wat andere lading krijgt.

Ook nooit zo over nagedacht!

Lukasje schreef:

Dat geldt ook voor Yoni in het Sanskriet. Staat leuk voor hippe yogini kindjes.