Earth schreef:marleen_88 schreef:Goewan, omdat de Spaanse Juan zo 2020 is. Hilarisch filmpje.Wtf Hij doet mee aan "dropout resort" op npo.
Vandaag kwam ik een Walraven tegen...Had ik nog nooit gehoord. Nouja, nooit... als achternaam wel.Maar als voornaam??
Floko schreef:Heel apart ja. Zo hoorde ik er ook eentje met de W..Welvaart.. geen autocorrectie Nou maar hopen dat ie nooit in de bijstand komt
verootjoo schreef:Floko schreef:Heel apart ja. Zo hoorde ik er ook eentje met de W..Welvaart.. geen autocorrectie Nou maar hopen dat ie nooit in de bijstand komt
Samentrekking van jij en ik, Jik Net als dat verschrikkelijke mini me Alsof een kind niet gewoon 'eigen' mag en hoort te zijn
Goof schreef:Jik...Denk dat papa de hik had bij het aangeven van zijn kind.Is dat dan een jongen of een meisje?
F_T schreef:Samentrekking van jij en ik, Jik Net als dat verschrikkelijke mini me Alsof een kind niet gewoon 'eigen' mag en hoort te zijnNee? Nee! Nee, NEEEEEE!!!(noem hem dan Pim. Piemel In Mama)
rien10 schreef:F_T schreef:Samentrekking van jij en ik, Jik Net als dat verschrikkelijke mini me Alsof een kind niet gewoon 'eigen' mag en hoort te zijnNee? Nee! Nee, NEEEEEE!!!(noem hem dan Pim. Piemel In Mama)
Papa is tennisliefhebber ? Mama werkt in de medische wereld ? Ze verwachten een uitblinkertje ? Kortom: je kunt met zulk een naam alle kanten uit
MizzMontana schreef:Bij luizenmoeders had je Youandi, dit is de NL versie er van Youandi kreeg een zusje geloof ik in de film, Meandyou heette die als ik het goed onthouden heb.
You-wen-die.En de tweede mie-en-djoe.Met de kleine lettertjes als zachte klank zegmaar tov de rest vd naam.
lor1_1984 schreef:You-wen-die.En de tweede mie-en-djoe.Met de kleine lettertjes als zachte klank zegmaar tov de rest vd naam.You and DieOfwel jij en sterf.Lekker dan
Nee die heb ik verkeerd geschreven, was weer met teveel tegelijk bezig. Joe-wen-die is de correcte uitspraak.