Tja het antwoord kan je wel raden! Leg dat maar es uit..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Shanna schreef:ik wist niet dat je van stoppen met roken aan kon komen?weer wat geleert
(ik had een topje aan met een enorm decollete, en ik wou m nog hebben ook
)
)
annuh25 schreef:Mijn vriendin van de week op zo''n opmerking he.
Op school, die nieuwe zijn een beetje klein, maar mijn vriendin die wil er dat op lekker inwrijven
We liepen op de gang, 't was heel druk want die 'brugjes' zochten hun kluisje..
Hoor je mijn vriendin zo hard schreeuwen dat de hele school het kan horen:
Aah, kijk bij kluisje 102, die is schattig!!
Ineens was iedereen stil en keek naar het kind bij dat kluisje.
Ik vond het wel grappig, maar wilde dat kind echt niet zijn hoor

) jongens uit de 4e voor mijn neus, komt er een andere jongen aanlopen: "Hé, ga eens opzij! Dat schattige kleine ukje wil erdoor!" Iedereen naar me staren 
PattyOosten schreef:Shanna schreef:ik wist niet dat je van stoppen met roken aan kon komen?weer wat geleert
Je wordt niet dik van stoppen met roken, maar je stofwisseling verandert wel. Dus zetten dingen meer aan, en mensen die stoppen compenseren het roken ook nogal eens met meer eten, en dan ben je natuurlijk redelijk gezien.
Maanling schreef:Ik hoop van harte dat die blinde man daar de humor van inzag.....
en zo ja: dan is het eigenlijk best grappig
Maanling schreef:Ik hoop van harte dat die blinde man daar de humor van inzag.....
).
) "Kijk mama, die is bijna dood, want hij is al bedorven!" (ze maakte de link met een banaan de bruin werd
)sissie schreef:Eentje van m'n zusje toen ze klein was:
Mijn moeder was met haar op de markt, en er liep een zwarte voorbij. Zusje roept heel hard (natuurlijk, kinderen roepen zulke dingen altijd hard) "Kijk mama, die is bijna dood, want hij is al bedorven!" (ze maakte de link met een banaan de bruin werd
)
Eentje die een collega laatst tegen me zei:
"Jij hebt wel erg kleine voeten he?"
Ik: "Euh, ja..."
Hij: "Val je daar nooit mee om?"
Scotty__ schreef:Maanling schreef:Ik hoop van harte dat die blinde man daar de humor van inzag.....
ik denk niet dat een blinde man daar de humor van kan inzien
maar laaten we het er bij houden dat het echt heel lomp van mij was!
en J. & K. zaten samen op S (S ik best uhm stevig gebouwd) dus ik zei zo nou S dan mag jij op J & K.
Scotty__ schreef:Wat bedoel je met Zwarte? Meer getinte mensen?
Een zwart paard, negers.
Als je hier negers mee bedoelt vind ik het niet zo netjes maarja

Urielle schreef:Negers is een scheldwoord lieffie. Als je dat hier op straat zegt, wordt je denk ik linea recta in elkaar geslagen.

haha ik vind het een knap persoon
haha